28 - One person knows..

75 2 5
                                    

"ik verander niet voor je. Het is iets wat je gewoon niet chill vindt, dat is toch oke? Het is oke in ieder geval" zeg ik.

(Ze praten nog steeds zachtjes)

"Maar het is toch raar?" Zegt Niels. "Nee, want je zegt niet dat ik het nooit meer mag doen" zeg ik glimlachend, ook om hem een beetje gerust te stellen. Hij voelt zich er echt rot over. Niels antwoord niet, "Niels, het is echt oke. Voel je er niet rot over of zo, beloofd?" Zeg ik. Hij zegt niks, "beloofd?" Herhaal ik. Hij zucht even, "beloofd" zegt hij uiteindelijk. "Mooi, give me kiss" zeg ik en ik tuit me lippen en maak twee kus bewegingen met mijn lippen. Niels buigt zich voorover en geeft me een kus, "ik hou van je" zeg ik en aai hem over zijn hoofd.

*later*

Lieve Bo,
Ik was vandaag bij Niels (again hahhah) en eerst waren we gewoon aan het chillen. Maar toen kwam Niels met echt iets serieus en hij zag er echt mee, ik kon het aan hem zien. Hij voelde zich echt schuldig erover. Ik vond het echt sneu om ge zien, maar ik ben vooral heel erg blij dat Niels het heeft gezegd. Dat hij sowieso de moed heeft om het te zeggen. En eigenlijk is dat wel een compliment :) hahah ik bedoel dat hij het tegen me wil en durft te zeggen.
Liefss

Pov Niels
Ik ben zo blij dat ik het tegen Nien heb gezegd. Maar ergens voelt het toch niet helemaal lekker. En Nienke zei wel dat het echt oke is, maar toch.

- inkomende oproep van Ian -

Niels: yooo
Ian: yoo , Heb je al met Nienke erover gesproken?
Niels: ja echt letterlijk vanmiddag
Ian: super goed man! Hoe ging het?
Niels: ja ik vond het niet heel chill, maar Nien vond het prima
Ian: ohh beter
Niels: ja, maar ik ben benieuwd hoe het nu gaat zijn..
Ian: ja snap ik man. Wanneer gaan we haar ontmoeten? Ben wel benieuwd hoor
Niels: hahah ik weet niet. We kunnen binnekort anders even facetime'en.
Ian: ja is goed, toch ook gewoon met de rest erbij?
Niels: ja
Ian: top oke ik moet gaan maar ik spreek je later
Niels: yo is goed man

- einde gesprek -

*

volgende dag*

De deurbel gaat en snel ren ik naar beneden. "Oh, je verwacht bezoek" zegt mam verbaast en loopt gelijk weer weg uit de gang. Lachend kijk ik haar na en trek de deur open. "Haai schaaaatttt" zegt Nien overdreven. Lachend laat ik haar binnen, "heeeeyyyy". "Ey, ey, ey, smell" zegt Nien en blaast in mn gezicht. Ik weet nou niet of ik het fijn vind, maar zover ik het merk ruikt het niet naar rook. Trots kijkt ze me aan, "ik heb sinds ons gesprek niet meer gerookt!" Zegt ze blij. Lachend knik ik en we lopen naar de keuken, "hoi" zegt Nien tegen meike, "hai" zegt meike terug en ze kijkt ons aan. "Was je hier eergisteren niet ook al?" Vraagt ze en zet haar bord op het aanrecht. Nien en ik schieten in de lach, "ja, eigenlijk ben ik hier al de hele week" zegt Nien lachend en kijkt nu naar mij met een enorme grijns op haar gezicht. "Uhh, ik ben boven, ik zie je nog wel dan" antwoord Meike met een grinnik in haar stem. Nien en ik kijken haar na, "weten je ouders eigenlijk al dat we wat hebben?" Vraagt Nien. "Nee, maar nu ik in ieder geval wel" hoor ik lachend achter me. Het is Thijs die binnen komt lopen met een bord in zijn hand waar alleen nog maar kruimels op liggen. "Wat leuk Nielsje" zegt hij overdreven en slaat een arm om me heen. Voor ik kan zeggen dat hij niet door mijn haar mag gaan met zijn vuist, zet hij zijn bord neer en pakt me bij mijn nek. Ik zit nu soort van klem in zijn arm en met zijn vuist, nou eerder zijn knokkels voel ik over mijn hoofd gaan. Ik probeer lachend los te komen, maar het lukt niet. En op de achtergrond hoor ik Nien keihard lachen, Thijs komt ook niet meer bij. Na een tijdje laat Thijs me eindelijk los, en nog steeds zijn Nien en hij aan het lachen.
Ik lig samen met Nien op bed, we zitten allebei gewoon op onze telefoon. Ik lig op Nien haar buik en ze zit aan mijn haar terwijl ik op insta scroll en Nien op tiktok. Hiervoor leef ik, echt hiervoor..

Take NotesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu