33 - Lunchen

80 2 2
                                    

Van de trainingsgroep kan ik het het beste vinden met Noah en Flip. Leuk dat Noah me uitnodigd, bij hem thuis!
"Haai mam" zeg ik en stap de auto in.

*vrijdag middag*

Ik ben net klaar met mijn huiswerk voor maandag en plof op mijn bed neer als ik een appje van Noah krijg.

*later die avond*

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

*later die avond*

Ik zit beneden op de bank en pap, mam, Fem en Lucas kijken een film. Ik zit gewoon op mijn telefoon en ik krijg een appje van de zuip groep met al jongens.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Oh mam, morgenavond ben ik niet thuis" zeg ik

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Oh mam, morgenavond ben ik niet thuis" zeg ik. Mam kijkt naar mij en vervolgens naar pap, ze wisselen een blik uit en ze zegt vervolgens  "is dat nou wel zo handig na wat er op school is gebeurd?". Lekkere typische opmerking weer dit, "dat heeft niks met dit te maken mam" zeg ik zo rustig mogelijk. "Waar ga je heen dan? Wat is het plan?" Vraagt ze. "Naar Noah met Flip, Mees, Tijn en Jonas" antwoord ik. Ze kijkt me vragend aan, "help me eventjes" zegt ze met een moeilijk gezicht. "Van MBC.. nieuwe trainingsgroep" antwoord ik en zie dat ze het zich weer herinnerd. "Maar zij zijn allemaal een jaar ouder" zegt pap opeens. "Dus?" Mengt Fem zich in het gesprek en in mijn ooghoek die ik dat Luc de film op pauze heeft gezet.
"Dat kan prima pap" zegt Fem en kijkt me aan, "ja klopt, jongens lopen achter dus basically zelfde leeftijdsfase" zeg ik. "Ja, maar daar kan heel wat gebeuren en-", "pap, ik ben met Niels dus ga niks uitspoken en als er wat is app ik jullie oke?" Onderbreek ik hem. Pap denkt na en antwoord vervolgens "ja.. oke dan, maar wel echt 01:00 thuis". "Top, thanks" zeg ik.

*zaterdag middag*

Ik doe de deur open voor Niels, "haai, kom er in" zeg ik en geef hem een kus. "Hoe is het met oog?" vraagt hij en wijst naar mijn jukbeen. "Wel oke, niet heel erg of zo" antwoord ik. We lopen samen naar de keuken om wat de eten. Niels komt lunchen namelijk, automatisch pakt Niels de borden aangezien hij inmiddels weet waar alles ligt. "Eitje?" Vraag ik, Niels knikt terwijl hij het bestek neerlegt.

Na het opruimen van de lunch gaan we boven nog even chillen. Om de woorden van Van Kop te bebruiken: we gaan een beetje flikflooien. "Blijf je vanavond bij mij slapen?" vraagt Niels na hij het zoenen heeft onderbroken. "Heb je plannen met me?" vraag ik lachend. "Nee hoor" lacht Niels, "sorry maar ik kan niet, of je nou wel of geen plannen met me hebt" zeg ik. Niels kijkt me vragend aan, "wat ga je doen dan?" vraagt hij. "Avondje zuipen bij Noah met da boyzzzz" zeg ik. Niels kijkt verbaasd, "ken ik niet, van school?" vraagt hij. "Nee, van MBC" grinnik ik en geef hem een kus. Wat is hij weer lief, just for being him. "Niet te veel zuipen hè" zegt Niels beschermend. "Neenee" zeg ik lachend en geef hem een knuffel. "Zijn die gasten niet allemaal ouder?" vraagt Niels opeens. Ik knik, "maar geestelijk zijn ze nog 3 dus no stress hoor" lach ik.
Het is 18:00 als Niels naar huis gaat, en nog via de voordeur ook. We lopen samen de trap af naar beneden, we slaan nog even linksaf zodat Nielsje pap en/of mam gedag kan zeggen. In de woonkamer zie ik een real life nachtmerrie. Femke zit beneden op de bank, MET DANIËL! "Wat doe jij hier?" vraag ik verbaasd en geïrriteerd. "Ook hallo, jullie kennen elkaar?" Zegt Fem. "Ja, dit is de pikkebaas die zo nodig bonje moest schoppen in de gang, waar ik mee moet nablijven volgende week" zeg ik. Niels kijkt nu opeens een beetje bozig naar Daniël zie ik. Femke kijkt verbaasd naar mij en vervolgens naar Daniël. "Wat chill weer dit zeg, not" zegt ze vermoeiend. "Nou, doei" zeg ik zuchtend en loop samen met Niels naar de gang. "Ik wilde hem een tik geven" zegt Niels en hij pakt me bij mijn schouders.  "Nielsje" zeg ik zuchtend en hij geeft me een knuffel. Midden in de knuffel knijpt hij me nog eventjes en geeft me een kus, ik maak er een zoen van. "Oh, uh, hoi jongens" zegt mam die opeens ook in de hal staat. Snel verlaten onze lippen elkaar en Niels geeft me nog even snel een kus. "Doei Margot" zegt hij en geeft me een knipoog, lachend kijk ik hem na. Hoe hij soepeltjes over het hegje naast onze voordeur springt. "Wat kijk je verliefd en gelukkig Nien" zegt mam en geeft me een knuffel nadat ze haar jas heeft opgehangen. "Ja, ik heb een goeie reden" zeg ik, "Niels". Mam kijkt me lachend aan en loopt naar de woonkamer/keuken. Daniël en Femke zijn inmiddels naar boven, ik wil niet weten wat ze daar aan het doen zijn. Ookal zijn ze aan het netflixen, bah. "Nienk? Eet je nog mee of leef je op chips vanavond?" roept mam vanuit de keuken. "Ik eet wel een beetje mee" zeg ik en loop terug naar boven. Even de boel opruimen... *knipoog hihii*

Sorry! Het duurde een beetje lang voor een nieuw deel sorryyy hahaha
Daarom nu 2 delen :)
Liefs Bel!

Take NotesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu