13 - School

104 3 0
                                    

Maar 1 ding is zeker; ik.ben blij met de nieuwe buren, en vooral met Niels. Liefs, Nien <3

Ik leg mijn notitie boek weg en trek een chill outfit aan, ik krijg een snap van Niels; het is een onderkin foto met de tekst: hey bitch was gezelliggg
Ik moet lachen en stuur lachend een foto terug met de tekst: zeker weten sukkeltje🙃

"Nien!?"
"Ja?!"
"We gaan eten!"
"Ik kom!"
Snel ren ik naar beneden, de trap af. In de keuken schept mijn mam haar eigen spaghettie op; THE BEST IN THE WORLD!!
Blij ga ik zitten, "leuke dag gehad Nien?" Vraagt mam als ze mijn reactie ziet. "Ja, én we eten je spaghettie" antwoord ik lachend. "Wat heb je gedaan dan?" Vraagt pap en pak stiekem al een sliertje van zijn bord. "Ik ben met Niels naar MBC geweest" antwoord ik en bedank Femke met een knikje als ze mijn bord voor me zet. "Wie is Niels nou weer? Die van hiernaast?" Vraagt pap verbaasd. "Ja, zeker weten die van hiernaast" antwoord Lucas nog voordat ik überhaupt kan antwoorden. "Oeh Nien" lacht mam expres en gaat ook zitten. "Wat hebben jullie daar gedaan eigenlijk? Je kan niet gaan rijden toch?" Vraagt Fem. "Klopt, ik hem hem even een snelle tour gegeven zover dat mogelijk was dan, en toen hebben we in een cafeetje iets gedronken". "Gewoon een zieke date dus" zegt Lucas. "Nee, helemaal niet Luc. Brugger" lach ik. Hij kijkt me verobtwaardigd aan, "uhm, thanks voor je betrokkenheid.. ik zit in de 2e Nienke Huis" zegt hij met een klein lachje en neemt een hap.

*maandag middag, op school*

"Nog 3 lesuren..." zegt Caat zuchtend. "Ja, dat kan je wel zeggen ja" zeg ik en pak mijn tas van de grond om naar het lokaal te lopen. In de gang zie ik Niels aankomen lopen, "hoi" zeg ik en lach naar hem. "Hey" zegt hij terug en botst lachend tegen me aan. "Uhm, EXPLAIN de sfeer tussen jullie" zegt Cato en we lopen het klaslokaal in.

Pov Niels
In de verte zie ik Nien aankomen, ze heeft echt een leuke outfit aan. "Hoi" zegt ze en ze lacht. "Hey" zeg ik en botst lachend tegen haar aan, ik weet dat ze dat kan hendelen. "Gast, zeg je niet eens sorry?" Zegt Jonas verbaadd en zelfs een beetje boos als we Nien en haar haar vriendin gepasseert zijn. "Ik ken haar" zeg ik lachend. Jonas schud lachend zijn hoofd, "je hebt een goeie te pakken als ze dit kan hendelen" zegt hij. En of ik dat weet, maar ik ken haar pas 3 dagen..
Tijdens de pauze staan we allebei in dezelfde gang. Ik stuur een appje, ja ik heb haar nummer gevraagd; 'kijk is schuin naar voren'. Een minuut later krijg ik een appje terug: 'lol'. En kijk haar lachend aan. 'Wat zie je dr weer uit vandaag🙄' stuurt ze. Lachend steek ik mijn middelvinger op. 'Doet me denken aan de videoclip Smoorverliefd van Snelle' stuur ik. Nien💓 'Is dit een hint? Ahahahah'
Niels😙 'zeg nooit nooit hahahah'
Nien💓 'ja dus hahaha'
Niels😙 'hahaha lol'
               'Nee het is geen hint hahahah'
Nien💓 'ja,ja'

*de bel gaat*

Niels😙 'saved by the bell'
               'Spreek je later hahah😘'
Nien💓 'aahahah fucker😘'

*thuis*

Pov Nienke
Lieve Bo,
Ik ga stuk! Vandaag op school liep ik met Caat door de gang en kwam Niels tegen. Dus ik zei hoi en hij zei hey, botst ie lachend tegen me aan, zo melig! Ik hoorde zijn vriend toen nog zeggen, iets in de richting van: zeg sorry. Maar waarschijnlijk heeft Nielsje, OMG NIELSJE?! NEE NIEN, NEE!!!!
Maar waarschijnlijk heeft Niels toen gezegd dat wr elkaar kennen, óf hij heeft ons hele verhaal vertelt (zocer het een verhaal is dan). Msar vervolgens stonden we tijdens de pauze in dezelfde gang, echt zoals de videoclip Smoorverliefd van Snelle. Waren we aan het appen, ohja vergeteb te vertellen; Niels heeft mijn nummer gevraagd :) <3!
En nóg een pluspunt: hij is de knapste van zijn vrienden ;)
Liefs, Nien

Take NotesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu