"Slaaplekker" fluister ik, "hhmm" en binnen vijf seconden slaapt Nienke alweer. Ik sluit mijn ogen en merk dat ik eigenlijk echt kapot ben..
Pov Nienke
Lieve Bo,
Uhm ja best groot nieuws haha, Niels en ik hebben... ja hoe ga ik het zeggen.. kort en krachtig: we hebben seks gehad :) Ik dacht dus echt dat het super ongemakkelijk zou worden en het niet soepel zou gaan en misschien zelf een beetje gevoelig zou worden ondat de ene persoon zegt: ja het is niet super chill de 1e keer en de ander zegt: ik heb nergens last van gehad.
Maar ik heb nergens last van gehad eigenlijk, alleen toen ie er echt in ging dat het een beetje gek voelde aan 'de rand' hahahah
Het ging trouwens echt niet soepel en we hebben dan ook onze lach meerdere keren ingehouden. Ik kan echt niet wachten om het Cato te vertellen!
Niels ging rond 03:00 of zo uit bed en kwam een tijdje later weer terug. Toen ik vroeg waar hij was antwoorde hij: beneden.
Ik kan me nog herinneren dat hij me een kus gaf en tegen me aan kwam liggen. Geen idee waarom hij naar beneden is gegaan en wat hij daar heeft gedaan maar het zal wel hahaha
Ho, Niels komt eraan haha schrijf later wel weer.
Liefs Nien"Wat doe je?" Vraagt Niels en komt naast me op bed zitten en geeft me een mok thee aan. "Dankje" zeg ik en neem hem aan, Niels kijkt me vragend aan. "Schrijven" antwoord ik en neem voorzichtig een slokje van mijn thee die nog veel te heet is. "Ohh je dagboek" zegt hij lachend en hij kijkt me grijnzend aan. "Nee nee, notities" antwoord ik en kijk hem aan als een strenge juf. Hij lacht, "nou vertel" zegt hij. "Er valt niks te vertellen" zeg ik en zet mijn thee even op zijn nachtkastje neer om het notitieboek weer op te bergen in mijn tas. "Balen, ik wil wel weten wat er allemaal in dat koppie van je speelt" zegt hij. "Nawhh" zeg ik en wrijf over zijn achterhoofd. Niels zijn telefoon gaat en als hij op het scherm kijkt komt er een lach tevoorschijn. Ik zie nog net FOURCE groepsgesprek staan, ik hoor alleen Niels zijn kant van het gesprek.
"Yoo"
"Ja goed man, met jullie?"
"Nee, nee"
"Hahaha zeker, heel leuk zelfs"
"Zal het vragen"
"Ohja dat kan wel"
"Nu? Als in nu?"
"Uhh ja is goed wacht even"Hij haalt zijn telefoon weg bij zijn oor en tikt wat op het scherm, vervolgens gaat hij naast mij liggen op bed en houd zijn telefoon voor mijn neus. Ik zie drie gezichten nieuwsgierig terug staren. "Uh hoi" lach ik een beetje ongemakkelijk. "Hooii" "hey" "yo" krijg ik terug. "Dit is d'r" zegt Niels trots en komt bij me in het camera beeld. "Je kan toch vet goed tekenen?" Vraagt Ian opeens. Ik haal lachend mijn schouders op, "I guess" antwoord ik. "Ja" springt Niels in. "Zou je een portret kunnen maken van ons?" Zegt Jannes. "Uhh ja hoor" antwoord ik lachend. "Hheeuuuuiiii" schreeuwen ze alle drie tegelijk.
*dinsdag*
Lieve Bo,
Vandaag ga ik alleen afspreken met Noah! Het is gewoon een vriend hior maar toch, iets maakt het een beetje spannend..
Ik hou je op de hoogte!
Liefss
-
-
Ik spring op mijn fiets en fiets naar Noah. Aangekomen zet ik mijn fiets op de stoep voor zijn huis en ik loop naar de deur. Ik bel aan en het duurt een tijdje voor er iemand open doet. "Hey Nien" zegt Noah die de deur opendoet en ik geef hem een knuffel, "haai".
We zitten op Noah zijn bed en praten over allemaal dingen. Hij komt steeds iets dichterbij, en ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
Noah maakt een zoen move waardoor ik snel en geschokken mijn hoofd terug trek. "Sorry" zegt hij snel. "Nee.. nee.. het geeft niet maar dit.. gaat niet iets worden of zo..." zeg ik stotterend en aarzelend. "Ja sorry ik uhm, ik weet ook niet wat ik deed.." stotterd hij en kijkt als hij zijn zin heeft afgemaakt uit het raam en vermijdt mijn blik. "Noah, we kunnen hier over praten?" Zeg ik, "nee, dat hoeft niet" zegt hij. "Je ziet me niet zitten dus.. en dat is oke trouwens. Ik was ook veel te snel.." antwoors hij. "Het is niet dat ik je niet zie zitten, maar ik heb een vriend.." zegt ik. Noah lijkt te breken van binnen of zo..
"Oh.. hoe kon ik ook denken dat je single was" zegt hij zachtjes. "Noah, je kon het niet weten dat ik een vriend heb, we houden het geheim tot donderdag.." antwoord ik zachtjes. "Hoezo?"
"Hij is uhm, je zou kunnen zeggen dat hij bekend is.." antwoord ik. Wat raar om te zeggen, ik heb het nog nooit gezegd tegen iemand.
"Sorry.. maar kunnen doen alsof er niks is gebeurt?" vraagt Noah aarzelebd. "Tuurlijk" antwoord ik gelijk en sla een arm om hem heen voor troost. Ik zie het ongemak op zijn gezicht, gexombineerd met een soort schuld of spijt..
Super lullig dit.. arme Noah..
JE LEEST
Take Notes
FanfictionANDERE VERHALEN: Volgverzoek Vertrouwen moet je verdienen Nienke woont in Nijmegen en er komen nieuwe mensen naast haar wonen. Een vriend (Sam) en Nienke hebben een intieme band, maar de nieuwe buurjongen krijgt al snel meer aandacht. BIJ HOOFDSTUK...