"Heeyyy" hoor ik achter me en een arm slaat om me heen.
Ik draai me om, "hey Niels!" Zeg ik en omhels hem. "Hoe is het?" Vraag ik, hij knikt "ja goed" antwoord hij en wijst vervolgens naar mijn arm. "Ja, gaat prima hoor" zeg ik lachend en Niels zijn arm leunt nog steeds op mijn schouder. Cato kijkt ons vragend aan, "het is niet officieel" zegt Niels. "We kijken hoe het loopt" vul ik hem aan. "Yeah, right. Wedden dat jullie over een week maximaal een maand officieel hebben" zegt Cato lachend geeft me de viel-plezier blik en loopt weg.
*na school*
Ik sta met Anne een peuk te roken om het hoekje van de school. Ik laat mijn peuk vallen op de grond en trap hem uit. Anne doet precies hetzelfde en geeft me een kauwgompje aan. "Thanks" zeg ik lachend en we lopen naar de fietsen. "Nien! Nien!" Roept iemand, het is Caat. Ik kijk haar vragend aan, "heb je nog een peuk voor me?" Vraagt ze. Lachend geef ik haar het lege pakje marlboro, "kutwijf" zegt ze met een lach. "Je bent uit toch?", ik knik. "Waarom was je eigenlijk niet bij wiskunde" vraag ik en Caat staart voor zich uit. "Ai nee" zeg ik en tik haar aan, "ai jaa" zegt ze twijfelend. "Caat! Je hebt niet.. nee!" Roep ik. Ze maakt een gebaar dat ik niet moet scheeuwen, "heb je echt met Sam!? Je weet dat ie een crush heeft op Emma!" Roep ik fluisterend. "Jahaa.. maar Sam maakte de eerste move en ik heb 80 keer gevraagd of het wel oke was" antwoord Cato. "Gast! Zo kan je niet zijn" zeg ik, "heeft Sam het je niet verteld?" Vraagt ze. Ik kijk haar vragend aan, "Sam heeft Emma afgewezen opeens" zegt Anne. "Klopt, het is een lang en raar verhaal. Wil je het horen?" Vult Cato haar aan. "Uh, JAHA!" zeg ik en steek mijn fietssleutel in het slot. "Oke, Sam was crushing op Emma en op een bepaald punt was Emma dus crushing op Sam dus hadden ze fix en later flow in een hele korte tijd en toen opeens heeft Sam het afgekapt en niemand weet waarom. Dus eigenlijk willen we dit weten maar hij gaat het ons niet vertellen, dus zou jij.....?" Vertelt Cato in 1 adem, ze maakt haar zin niet eens af. Ze weet dat ik weet wat ze bedoeld. "What the fuck, a lot of information in een korte tijd. En ik weet niet, Sam heeft vast een goede reden duss.." zeg ik. "Laat me dan alleen weten of het een goede reden was" zegt Cato smekend en Anne trekt een pruillip. "Oke, oke" zeg ik en we fietsen can het schoolplein. "Hoe zijn de dingen met die Niels?" Vraagt Anne en ik voel dat ik rood wordt. "Oeehhh!" Roepen ze tegelijk. "Hij weet alleen nog niet dat ik rook.. maar ik ben aan het minderen" zeg ik. "Maar even, zijn naam staat als enige naam op je gips!?" Zegt Cato lachend. Ik kijk haar onserieus aan, we schieten alle drie in de lach.
Thuis aangekomen bel ik Sam, het is heel ongebruikelijk voor Sam om iets af te kappen.
S: hey Nien
N: heyyy
S: vertel
N: ik uhmm.. ik hoorde via via wat er was gebeurt met Emma..
S: en nu vraag je je waarschijnlijk af waarom ik je niks heb vertelt?
N: ja, maar als je dr nu niet over wilt praten of helemaal niet hoeft het niet.
S: ik wilde het je vertellen.. maar ik weet eigenlijk niet eens waarom..
N: maar is er iets ergs gebeurt of?
S: nee, ik wilde gewoon even een pauze. Even geen gezeik en gezeur aan mn kop
N: owh
S: zo erg is het allemaal niet en ik heb het er gewoon met Emma over gehad. Duss dat eigenlijk hahaha
N: ohh oke, dan is het goed hahab
Doeii
S:doeiiiGelukkig is er niks gebeurt. Ik hoor getik op het raam, snel doe ik het raam open voor Niels. "Hey heyy" zeg ik en Niels valt zowat op me naar binnen. "Hoi" zegt hij met een lach en trekt zijn armen terug, die eerst om me heen zaten door de ik-val-even-naar-binnen actie. "Hoe is het?" vraagt Niels en gaat op mijn bed zitten. Ik knik en kijk hem vragend aan, Niels knikt ook en maakt vervolgens een gebaar dat ik naast hem moet komen zitten. "Vertel" zeg ik, "ik ben serieus" zegt hij lachend. Ik kijk hem onserieus aan, "nee, echt Nien" zegt Niels.
Hiiii,
Sorry dat het soms lang duurt viir een nieuw deel, maar atm zit ik niet echt heel lekker in mn vel en heb ook niet heel erg het idee dat er super veel lezers zijn..
Ik heb dus niet echt motivatie en inspiratie..
Met school is het ook een beetje druk, maar ik doe me best!
Ik ben heel dankbaar voor jullie en ik probeer het weer een beetje op te pakken.
Liefs Bella <3
JE LEEST
Take Notes
FanfictionANDERE VERHALEN: Volgverzoek Vertrouwen moet je verdienen Nienke woont in Nijmegen en er komen nieuwe mensen naast haar wonen. Een vriend (Sam) en Nienke hebben een intieme band, maar de nieuwe buurjongen krijgt al snel meer aandacht. BIJ HOOFDSTUK...