11 - Met z'n twee

122 3 0
                                    

Ik lach terug, "is dat ook de reden dat je moeder zei: ze kan letterlijk en figuurlijk klappen hebben?" Vraagt hij.

Ik schiet in de lach, "heeft ze dat echt gezegd?!" Vraag ik lachend. Niels knikt, "Ohh wat ergg" zeg ik nog steeds een beetje lachend. "Heb je foto's of filmpjes?" Vraagt Niels en ik pak mijn telefoon. Niet veel later geef ik mijn telefoon aan Niels die wat swiped door mijn foto' en filmpjes. "Je kan het geluid aan doen als je wil, waarschijnlijk hoor je alleen maar het brommen van motoren maar alsnog" zeg ik lachend. Niels zet het geluid aan en kijkt bewonderend naar het filmpje. "Er zit wel een filmpje tussen dat ik heel hard op me muil ga, en er bijna iemand anders over me heen rijdt, ik weet niet of je dag wil zien" zeg ik. Niels kijkt me verschrikt aan, "ja, dat wil ik zien" zegt hij lachend en klikt het volgende filmpje aan. "Owh shit" zegt hij en hij houd zijn lach in. Ik schiet in de lach en Niels nu ook, "nu lach ik erom, maar toen niet echt" zeg ik lachend en Niels kijkt me begrijpend aan. Ik draai me alweer om, om terug te gaan. Msmaar ik zie in mijn ooghoek dat Niels nog even inzoomt op een foto dat ik een heuveltje over vlieg. Schattig. "Hier" zegt Niels die mijn telefoon terug geeft. Samen lopen we naar beneden waar we ook de riem van Bobbie omdoen en met z'n drieën lopen we naar huis, nouja, mijn huis.
"Wat duurde er zo lang?" Vraagt mam met een lach op haar gezicht. "Heel leuk mam" zeg ik en kijk haar met een klein lachje aan. Bobbie komt blij en enthousiast de woonkamer binnen rennen, en gaat in een keer door naar Boris om te snuffelen.

"Doei, was gezellig" zegt mam die in de deuropening staat. "Doei, nogmaals bedankt" zegt de moeder van Niels en ze zwaait even. Niels en ik kijken elkaar lachend aan, en zwaaien even. Als mam de deur dicht doet, kijkt me me lachend aan. "Wat?", "leuke jongen hè, die Niels" zegt ze met een lach. "Zeker" zeg ik met een lach en loop trots terug de woonkamer in.

Lieve Bo,
OMFG!!!! Oke, Niels is leuk :) qua innerlijk én uiterlijk maar ik ken hem pas een avondje dusja, hahaha
In ieder geval, ik weet waarvan ik hem herken: van school en hij zit in de vand FOURCE
Ik had daarnet ff gestalkt maar ze zijn ZIEK goed en VET bekend blijkbaar hahahah
Niels heeft wel gezegd dat het niet de bedoeling is om tegen fans of zo te zeggen waar hij woont, wat ik begrijp.
We hebben het super gezellig gehad en, hihi hij zwaaide :), en hst was echt zo lief! Hij was helemaal verrast en vond het bijzonder dat ik op motorcross zit. Hij is trouwens ook zó lief met honden! Oke, ik draai helemaal door!! Maar je snapt me wel toch? We volgen elkaar trouwens nu op insta en we hebben elkaar op snap, dus ik stuur vanavond sowieso een streak en dan kan ik gelijk het gesprek beginnen met een heel casual: oh hahaha dood leuk een streak gestuurd maar dle je aam streaks eig? En dan is er een gesprek! Oke ik draai echt door!
Nu ga ik lekker slapennn, ik lijk hyper maar ben eigenlijk echt dood moe, hahaha
Liefs, Nien
PS hij vroeg hoe ie me moest noemen, en vgm noemt hij me nu nien <3

*zondag*

Pov Niels
Ik wordt wakker van het felle licht dat mijn kamer inschijnt. Ik kijk op mijn telefoon: 09:00. Ik beb gister nog tot 00:15 met Nienke lopen snappen, dat gesprek begon over of ik aan streaks deed. Of ze het expres deed of niet, het was een leuk gesprek hahah. Ik wrijf in mijn ogen en ga even door mijn haar. Ik ga een beetje rechtop zitten en kijk naar buiten, de gordijnen van Nien zitten nog dicht. Nienke is echt een makkelijke prater, via snap maar ook in real life. Heel chill, er wordt op de deur geklopt. "Ja?" Zeg ik moeizaam omdat dat de eerste woorden zijn die ik zeg nadat ik 3 minuten wakker ben. De deur gaat open en Thijs staat in de deuropening, met alleen een broek aan, "mam vraagt of je ook een croissantje wilt, ze gaat naar de bakker op de hoek" zegt hij. "Sure" zeg ik en laat me weer achterover vallen. Thijs doet de deur weer dicht en ik draai me om, eigenlijk moet ik Nien haar nummer vragen..

*snappen met elkaar*

Nien💓:hoe is hetttt
Niels😙: jah goedd met jou dann
Nien💓: goedgoedd wat doe je atm
Niels😙: op tiktok scrollen ahahaha
Nien💓: hahahahah te mooi
Niels😙: zekersss
Nien💓: kom chillen :)
Niels😙: sg kom eraan
Nien💓: weet je waar ik woon?🤪
Niels😙: ahahahaha fucker

*einde snappen*

Ik loop de trap af en bij de deur pak ik mijn sleutels. "En waar gaat deze meneer naartoe?" Vraagt mam lachend. Lachend kijk ik haar aan, "naar Nienke" antwoord ik. En trek de deur open. Tien seconden later bel ik aan bij het huis van Nien, ik bel aan. Niet veel later doet Nien open, "hey" zegt ze enthousiast en geeft me een knuffel. Het overvalt me een beetje, maar het ijs is wel gebroken nu. "Hey"  zeg ik een beetje lachend en ik loop naar binnen. "Wil je wat drinken?" Vraagt Nien terwijl ze naar de keuken loopt en ik achter haar aan loop. "Ja lekker" antwoord ik en ze trekt de koelkast open.
Met ons drinken lopen we naar boven, naar Nien haar kamer. "Maak het je eigen schat" zegt ze met een gek accent. Lachend ga ik op het randje van haar bed zitten, en ik kijk een beetje rond. "Ja, zo ziet mijn uitzicht naar jou kamer eruit" zegt ze lachend als ze merkt dat ik naar mijn eigen kamer kijk. Lachend gaat Nien naast me zitten op bed en pakt haar glas. "Trek je schoenen uit hoor als je dat wil" zegt ze en neemt een slok. Ik weet niet eens wat ik fijner vind, maar ik trek mijn schoenen uit. Ik neem een slok van mijn drinken en vraag lachend "hoe zit het eigenlijk met dat letterlijk en figuurlijk klappen kunnen hebben? Met motorcross, maar heb je voorbeelden?"

Take NotesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu