23 - Whatsapp

96 3 5
                                    

Lachend hebben we ons op mijn bed genestelt, als we eenmaal liggen zegt Nienk: "Im happy with you" en ze kijkt me liefdevol aan.

Nienke is volgensmij in slaap gevallen.  Ik wil niet bewegen om haar wakker te maken, maar mijn been slaapt en het kietelt echt heel erg. Haar ogen zijn nog steeds dicht. Voorzichtig pak ik mijn telefoon die naast me ligt, het is 17:00. Ik kijk even wat appjes, van onder andere de boys.

 Ik kijk even wat appjes, van onder andere de boys

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

P

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

P

ov Nienke
Ik lig op Niels zijn borst, maar volgensmij slaapt Niels. Ik wil niet imhoog komen omdat ik bang ben dat ik hem wakker maak. Waar is mijn telefoon? Ugghhh.. die ligt helemaal daar... dat kan ik wel vergeten. Voorzichtig kijk ik op mijn horloge, 17:00. Oke, fuck dit. Dit slaat echt nergens op, waarom zou ik mezelf niet comfortabel maken? Ik kom omhoog en die Niels verbaads naar me kijken. "Niet scannen" zeg ik en ik merk dat ik verlegen wordt.  "Morguh mislukte" zegt hij lachend en op een manier geeft hij mijn telefoon aan.  "Thanks" zeg ik en ga naast hem liggen. "En, veel liefdes dms gemist van je lovers?" Zeg ik plagend en kijk hem uitdagend aan. "Toevallig wel ja, kan jij niet zeggen hè?" Zegt hij gewaagd. Ik kijk op mijn telefoon, "toevallig wel" zeg ik lachend en draai mijn telefoon naar hem toe.  "Ohja want die ken ik" lacht hij. "Nee" zeg ik en maak een foto waar ik mijn tong uitsteek. "Meet Sam, mijn beste vriend" zeg ik terwijl ik typ: 'met Emma?!' Ik wil mijn telefoon weer weg leggen naar zie dat ik appjes heb gemist van Caat én ik ben gebeld door haar.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Take NotesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu