Als hij me ziet loopt hij snel naar me toe en zijn staart kwispelt. Ik ga door mijn knieën en knuffel en aai hem, lieve trouwe Bor..
Pov Niels
Nienke zei wel dat ze niet teveel zou zuipen, maar ik ken haar langer dan vandaag. Maar in ieder geval, ik wilde aan Nien voorstellen om onze relatie in de media te gooien..
Snel check ik nog mijn telefoon en zie dat Nienk me heeft geappt dat ze thuis is. Ik stuur een duimpje terug en ga slapen.*volgende ochtend*
Pov Nienke
Het is 11:30 als ik met slaperige ogen op mijn klok kijk. Poeh, zware ogen. Ik pak mijn telefoon en open whatsapp, een appje van Noah..
Ik open het; 'was gezellig gister, leuk dat je er was!😘'
Euhh.. 'ja zeker!!' Stuur ik terug en laat me weer achterover vallen. Er wordt op de deur geklopt, "ja?" Zeg ik en Niels stapt mijn kamer binnen. Hij sluit de deur achter zich en gaat naast me op bed zitten. "Morgen sleeping beauty" lacht hij als hij mij slaap ogen ziet. Ik grinnik en geef hem een kus, "morguh" zeg ik. "Was het gezellig gister?" vraagt hij, "ja" zeg ik met een klein lachje erachteraan en wrijf over mijn gezicht.
Niels lacht en trapt zijn schoenen uit zodat hij op bed kan gaan liggen. Op een manier lig ik volledig in Niels zijn armen en zeggen of doen verder niks.
"Nien, hoe zou je het vinden als we het in de media gaan melden dat we een relatie hebben? Fans gaan zelf opties maken nu" zegt Niels. Blij kijk ik hem aan en knik, "ja tuurlijk" zeg ik en kijk naar Niels zijn leuke, lieve, knappe en mooie hoofd.
"Vandaag dan de video opnemen?" Vraagt hij lief, "ja tuurlijk, laat me alleen even een outfit aantrekken en douchen" grinnik ik. "Nou ik vind dit ook een outfit" zegt Niels lachend en trekt de deken weg. Als een zak waar alle zuurstof uit wordt gezogen kruip ik in elkaar. "Rotjoch, het is kouuuuddd" klaag ik en al snel gaan Niels zijn armen om me heen. "Much better" zeg ik, "ik heb koude handen" dreigt Niels lachend. "Nee, Niels, nee!" gil ik hysterisch, maar voor ik het week voel ik Niels zijn koude handen onder mijn shirt. Spastisch beweeg ik heen en weer door de koude handen. Lachend beweegt Niels zijn handen op en neer, "Niieelss stopp" lach ik en tot mijn verbazing stopt Niels. "Nou ga je omkleden" zegt hij en ik sta op, hij geeft me een tik op mijn reet en lacht. Ik loop naar de badkamer, "ga je mee?" vraag ik en tegelijk wenk ik hem. Hij knikt en staat ook op.Pov Niels
Ik knik en neem nog snel even de JBL box van Nien mee naar de badkamer. Nienk was haar haren en we viben allebei op de muziek. "Ik voel je wel kijken hoor" lacht Nien met haar ogen dicht en smeert met opzet nog wat zeep op haar billen. "Oehh" zeg ik overdreven en lachend, Nien is echt mooi. Van binnen én van buiten.
"Ze is klaar hoor" lach ik als Nien na een tijdje uit de douche-cabine stapt. "Nou, nou, het was maar een kwartiertje. Ik heb het kort gehouden" antwoord ze lachend, ik gooi haar handdoek naar haar toe en ze droogt zich af."Pass mij is even een trui aan" zegt Nien die haar jeans over haar billen hijst. Ik trek haar kast open en pak de eerste beste trui die ik zie, Nien heeft eigenlijk alleen maar leuke kleding. Ik pak de zand kleurige trui waar daily paper op staat, "hé, dit is mijn trui" zeg ik verbaasd en gooi de trui naar haar toe. "Nee hoor" antwoord ze cynisch en probeert de trui iver haar handdoek knot op haar hoofd te krijgen. Als ik de kastdeur weer dicht wil doen, zie ik het meest sexy, hoerige setje lingerie op de grond liggen. Ik pak het op, "Nien, wat is dít?!" Roep ik lachend. Nienke schiet in de lach en giert het uit. "Een uitleg alsjeblieft" zeg ik en gooi het setje naar haar toe. "Niels" gilt ze hysterisch en gooit het setje terug wat natuurlijk weer op mijn hoofd terecht komt.
Als Nienk helemaal klaar is gaat ze naast me zitten en zegt "oke, uitleg erbij". Ik knik en probeer me lach in te houden. "Carnaval vorig jaar.." begint ze, "heb je dat aan gehad?!" Roep ik uit. "Neeneeneeee" lacht Nien en geeft me een tik. "En ik had dus nog geen costuum, dus Sam had tegen mij gezegd van ik regel wel iets. Maar tegen de tijd dat Sam aan kwam met dat costuum, had al een costuum. En toen kwam Sam dus aan met dat setje" vertelt Nien. "Dus bewaar je het?" lach ik, ze knikt "zonde om weg te gooien toch, best goeie kwaliteit" zegt ze en trekt haar wenkbrauwen twee keer snel op. "Ohw.. owh, gaan we in die mood" lach ik en geef haar een kus. "Ga je het ooit nog aan doen?" Grinnik ik, "who knows?" zegt ze en lachend en we staan op om naar mij te gaan voor de video.Sorry! Het duurde veeeeel oanger dan normaal, vandaar nu 2 delen!
Liefs, Bel <3
JE LEEST
Take Notes
FanfictionANDERE VERHALEN: Volgverzoek Vertrouwen moet je verdienen Nienke woont in Nijmegen en er komen nieuwe mensen naast haar wonen. Een vriend (Sam) en Nienke hebben een intieme band, maar de nieuwe buurjongen krijgt al snel meer aandacht. BIJ HOOFDSTUK...