22 - Chillen

123 4 3
                                    

Ik kijk haar aan en houd mijn lach in, "I am just famous darling" zeg ik terug en lachend lopen we verder.

Pov Nienke
Bij onze huizen aangekomen laat ik Boris weer naar binnen en hij rent blij op mam af die al bezig is met heg voer.
Niels houd de deur voor me open en  ik stap naar binnen. "Gentleman" giechiel ik en doe ondertussen de riem van Bobbie af die ook al naar binnen is getrippeld.
Thijs geeft Bobbie eten en Niels en ik gaan naar boven. Ik laat me vallen op zijn bed en Niels zet, geen idee waar hij het vandaan haalt, twee glazen cola neer. "Thank youuuu" zeg ik en ik trap mijn schoenen uit, zodat ik ik kleermakerszit kan gaan zitten op zijn bed. Niels is naast me komen zitten en laat zich naar achteren vallen. In dr beweging naar achter trekt hij mij mee, ik werk niet mee en houd me stevig rechtop. Niels gaat lachend met zijn hele gewicht aan mijn schouders hangen. "Niiieeeellssss" gil ik lachend en laat me vallen waardoor ik precies naast Niels op bed terecht kom. Lachend kijken we naar het plafond, "hebbie zo'n lamp?" vraag ik. Niels kijkt me aan alsof ik chinees praat, "hebbie zo'n lamp" zegt hij plagend. Ik prik in zijn zij en er komt een hysterische, hoge kreet uit. Ik schiet in de lach, ik gier het uit en Niels staat op omdat hij waarschijnlijk weet over wat voor een lamp ik het heb. "Heel grappig hoor" zegt hij lachend terwijl hij de lamp in het stopcontact doet. "Ja" zeg ik, nog steeds niet uitgelachen. Niels springt op me en zit nu op mijn schoot terwijl ik lig en hij zit. "Oeehhh, vet leuk toch die lamp, net al die kleu-" zeg ik, maar Niels begint me te kietelen. Ik beweeg in alle spastische bewegingen maar ik kan geen kant op. Niels is veel sterker en groter dan dat ik ben. "Niels!" Gil ik en trap met mijn benen en armen heen en weer. "Ja?" zegt hij rustig met een giga lach op zinn gezicht. "Haal.. die.. smile.. van.. je.. AHHAHAHA gezicht.. af!" weet ik uit te brengen, al duurt het even. "Sorry? Wat zeg je precies?" zegt Niels plagend en kietelt door. "Stop!" Roep ik lachend en tot mijn verbazing stopt Niels met kietelen. Maar niet voor lang, ik ben nauwlijks op adem gekomen en hij begint alweer. Ik verzamel al mijn kracht en op een moment dat Niels me iets minder stevig vasthoud, rol ik hem om en zijn de rollen nu omgedraait. Niels kijkt me lachend maar geschokken aan. "Ja.. daar ga je" lach ik en prik om en om in zijn zij. "Nienkkkk!" Roept hij en ook Niels beweegt spastisch in het rond. Ik stop met kietelen en Niels kijkt me opgelucht aan. "Ik moet je wat bekennen" zeg ik. Hij kijkt me vragend aan, "wat?" zegt hij. "Ik heb twee jaar op judo gezeten" zeg ik. "Echt?" zegt Niels, ik kijk hem lachend aan. "Nee tuurlijk niet" lach ik en Niels probeert me terug te kietelen, maar het lukt niet.
Allebei moe van het lachen liggen we weer naast elkaar op bed.
Na een tijdje zeg ik: "Nieeelsssss.....". Hij moet grinniken en zegt "jaaa..?". "Wil je een tiktok opnemen?" vraag ik eigenlijk veel te blij. Niels begint te lachen, "omdat je veel te enthousiast bent" zegt hij. We staan op en ik laat een geluidfragment horen, "ken je dees? vraag ik. Allebei zijn we even doodstil om het goed te kunnen horen. Lachend schud Niels zijn hoofd, "okeee.... deze wel?" Zeg ik lachend en laat weer een stukje horen. "Wowow wat?" Zegt Niels en ik moet lachen. "Je hoeft alleen te zeggen: ik bepaal zeluf wat ik doe, ik vepaal zeluf wat ik doe" zeg ik. Niels schiet in de lach, "oke" lacht hij en legt zijn telefoon weg. "Ready?" Vraag ik, "nee, wanneer moet ik iets zeggen?" Lacht hij. Ik haal het opneem scherm weg en laat alleen heg geluid afspelen. Aandachtig luistert hij naar het fragment, heel lief. "Ja oke" zegt hij bijna giechelend. "Wil je alsjeblieft die grijns van je smoel afhalen Barbara" "ik bepaal zeluf wat ik doe, ik bepaal zeluf wat ik doe" "ja joh doe dat lekker" en ik draai mijn telefoon dichterbij om hem te bekijken. "Nouuu wat fantastisch!" Zeg ik o verdreven. "Onwijs" zegt Niels sarcastisch, "ga je hem posten?" Vraagt hij. "Wat wil je?" Vraag ik, "liever niet eigenlijk, puur voor de fandom" zegt hij twijfelend. "Is goed" zeg ik lichtjes zodat Niels begrijpt dat ik het niet erg vind. "En nu?" Vraagt hij lachend, "cuddle session" antwoord ik met een lach. "Wil je alsjeblieft die smoel van ne gezicht afhalen Nienke" zegt hij lachend. "Ik bepaal zelf wel wat ik doe" zeg ik en we nestelen ons op bed. "Im happy with you" zeg ik en kijk hem aan.

Pov Niels
Lachend hebben we ons op mijn bed genestelt, als we eenmaal liggen zegt Nienk: "Im happy with you" en ze kijkt me liefdevol aan.

Take NotesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu