"Ik eet wel een beetje mee" zeg ik en loop terug naar boven. Even de boel opruimen... *knipoog hihii*
Boven aangekomen staar ik naar het stukje deken waar een tissue op ligt. Die hebben Niels en ik samen er lachend opgelegt. Ik moet grinniken bij de herinnering. Ik probeer het eraf te halen met de tissue die er al op ligt, maar volgensmij helpt het niet. Ik gooi de tissue weg en voel een mijn dekbed, het plakt. Was te verwachten, maar het plakt. Ik pak mijn telefoon en maak een foto van de natte plek op mijn dekbed. 'Nu plakt mn deken en moet ik heeeeelemaal mn bed verschonen ahhahah😘' typ ik bij de foto en stuur hem naar Niels. Ik stop mijn telefoon weer in mijn kontzak en haal mijn beddengoed eraf.
Ik krijg een melding en pak mijn telefoon, het is Niels. Ik open snapchat, 'graag gedaan😁' staat er bij het lieve hoofd. Ik glimlach en hoor een grinnik achter me. Ik schik en draai me snel om, "jezus Fem!" en uit reflex sla ik haar op haar arm. Ze begint te lachen, "we gaan eten Nienk" zegt ze. Nu al? "Ik kom eraan" zeg ik en Fem verlaat grinnikend mijn kamer. Ik wil dood als ze dit heeft gezien, nou eigenlijk eerder de angst dan Daniël het krijgt te weten.."Waarom eet je zo weinig" vraagt Femke die een hap in haar mond stopt. "Ik ga naar vrienden dus leef voor een avond op chips" antwoord ik. Ze knikt, "van school?". "MBC" vult pap voor me in. "MBC" zeg ik opnieuw lachend. "Zijn er boyzzzz" zegt ze overdreven, "ja, maar ik heb Niels dus there is not gonna be tea". "Thee? Wie drinkt er nou thee als je met vrienden gaat afspreken in de avond?" Zegt pap verward en mam sluit zich bij hem aan. Lucas, Femke en ik schieten in dr lach, oh oh oh...
"
Hey" zeggen Noah en ik tegelijk als hij de deur open doet, "eyyy" hoor ik achter me waar Flip aankomt. We lopen verder naar de kelder waar nog wat andere jongens zitten.
(Ik houd het bij Noah en Flip want anders onthoud ik het zelf niet en heb ik struggles met namen enz hahaha (hopelijk begrijpen jullie dit))
Binnen no time zat ik tussen Noah en Flip op een bank met een biertje in mijn hand.
De hele avond is er gelachen en heb ik tien keer het verhaal van 'het gevecht' verteld. Noah stoot me aan, ik kijk opzij terwijl ik een atje gooi van mijn zoveelste biertje. "Wat?" Zeg ik, "kom" zegt hij. "Waar naar toe?" vraag ik, "boven" antwoord hij. Ik schud mijn hoofd, niet afzonderen van de groep. "Kom drankje halen boven uit de drankkast" zegt Noah. Dat kan geen kwaad, ik knik en we staat op. "Mag ik voor op de trap?" vraagt Noah lachend. Ongemakkelijk voor jongens, "ja" zeg ik lachend en we lopen naar boven.
Boven aangekomen bukken we samen voor de drankkast, ik voel Noah zijn hand op mijn rug leggen en ietsje lager dan in het midden. Ik pak een bacardi fles en Noah gaat even snel naar de keuken voor een fles cola. Hij wrijft even over mijn rug en hij staat op. Zijn zit grote broer vibes of is dit meer voor hem?"Zijn we weer" zegt Noah lachend als we de kelder weer inlopen. "Wat duurde er zolang?" Zegt Flip lachend en doet een soort zoen beweging. Lachend en hoofdschuddend kijken Noah en ik naar hem.
"Doen durven of de waarheid aaannn Nienk" zegt Flip en wacht mijn antwoord af. "Waarheid" zeg ik, "hoe gaat het in de liefde?", "uhm goed" antwoord ik. Het is niet in de media gegooid dat Niels en ik een relatie hebben, dus ik houdt het wel op dit. "Thats is?" Vraagt Flip bijna teleurgesteld en kijkt naar Noah. Ik knik lachend en ik zie dat Noah oogcontact probeerd te maken. Ik kijk even snel opzij en neem een slok van mijn bacardi. "Aan Flip" zeg ik, "waarheid". "Hoe gaat het bij jóú in de liefde" zeg ik lachend, "niks is gaande" zegt hij lachend. "Oke, aan Noah"zegt hij. "Waarheid" antwoord hij, "wie is je crush?" Zegt Flip en beweegt zijn wenkbrauwen. "Ja doehoei" zegt hij en geeft Flip een tik. "Dan moet je atje gooien" zeg ik en geef hem een biertje aan. Iedereen lacht tijdens het atten en als Noah het flesje naar achteren heeft, kijkt hij me aan met de meest rode kop ooit.
"Doen" zegt Flip, "zoen Nien" lacht Noah, hij is best wel een beetje bezopen. Niet dat ik helemaal nuchter ben.. Flip loopt naar me toe en geeft me een kus op mijn wang. "Telt niet!" Roepen de jongens lachend, Flip zucht en geeft me een kus op mijn mond. "Telt niet!" Roepen ze weer "ja, lik me reet!" Roept Flip lachend terug en gaat weer zitten."Moet ik je naar huis brengen" vraagt Noah om 00:47. "Nee hoor, komt goed" zeg ik giechelend, "app even als je thuis bent oke? Als je het niet doet bel ik je" antwoord hij. Ik knik, geef hem een knuffel en spring op mijn fiets naar huis.
Heel stilletjes doe ik de deur open. Please Bor, niet blaffen...
Ik hoor getrippel naar me toe komen, en langzaam en voorzichtig steekt hij zijn koppie om het hoekje. Als hij me ziet loopt hij snel naar me toe en zijn staart kwispelt. Ik ga door mijn knieën en knuffel en aai hem, lieve trouwe Bor..
JE LEEST
Take Notes
FanfictionANDERE VERHALEN: Volgverzoek Vertrouwen moet je verdienen Nienke woont in Nijmegen en er komen nieuwe mensen naast haar wonen. Een vriend (Sam) en Nienke hebben een intieme band, maar de nieuwe buurjongen krijgt al snel meer aandacht. BIJ HOOFDSTUK...