Alleen geef ik Niels een extra lange en stevige knuffel en een kus. En ik laat me vervolgens naast Niels en naast Caat op de bank vallen.
De hele tijd lig ik bij Niels, aantal drankjes achterover geklapt, drankspelletjes gedaan, en nu lig ik half op Niels te hinten dat we naar boven kunnen gaan.
Pov Niels
Nien is aangeschoten en ze ligt op mijn borst. Ze beweegt iedere keer op een bepaalde manier en op bepaalde plekken wat er voor zorgt dat ik zin krijg. Maar om de rest zo alleen hier te laten vind ik ook weer zo wat. Ik wrijf over haar rug en maak rondjes met mijn vingers. Ze duwt zichzelf omhoog en fluisterd in mijn oor: "we kunnen ook naar boven gaan" en ze wacht mijn antwoord af terwijl onze neuzen elkaar bijna raken. Ik druk mijn lippen op die van haar, en als onze lippen elkaar wie loslaten knik ik met een lach. Hoe kan ik dit weerstaan? Nien staat op, "wij even naar uhm, boven" zeg ik en sta ook op. Iedereen lacht ons na, "veel plezier hè!".Giechelend rennen we naar me kamer waar we de deur dicht doen en het schuifslot erop zetten. Gelijk trek ik mijn shirt uit en Nien doet hetzelfde. Ik trap mijn schoenen en broek uit en spring zowat in me bed. Ook Nien volgt en klimt boven op me. Ik pak haar vast bij haar billen en Nienke pakt mij vast bij mijn kaak en legt haar duim achter mijn oor. Ik voel haar bh en soms een deel van haar borsten tegen mijn borst een beetje heen en weer bewegen tijdens het zoenen. Ik duw haar tijdens het zoenen omhoog en til haar zo dat ik haar neerleg op bed en ik boven ben. Tijdens het tillen voel ik haar koude ketting die mijn kin raakt. Ik trek mijn boxer uit en ga verder met het zoenen. Rustig geef ik steeds kusjes richting beneden. Ik begin bij haar nek, ga dan naar haar borsten en buik. Ik draai met mijn wijsvingers rustig rondjes om haar tepel wat ervoor zorgt dat ze hard worden. Nienke giecheld een beetje terwijl ik steeds lager kom. Bij haar liezen aangekomen streel ik rond haar liezen en Nienke giecheld steeds minder en het ondeugende giechelen zijn een soort zachte kreun geluiden geworden. Ik friemel mijn vingers onder het bovenste randje van haar string en beweeg ze horizontaal heen en weer. Nien haar heupen bewegen automatisch heen en weer op mijn acties. Voorzichrig geef ik een kus op de string op de plek van haar vulva. En ik trek de string uit. Nienke beweegt wat zodat het makkelijker gaat. Ik kijk even naar Nien die nu ziet dat ik even stop en ze pakt snel de afstandsbediening van de led lights die op mijn nachtkastje liggen. Ik ga verder en geef kusjes rond haar liezen, het licht wordt rood. Nien kreunt zachtjes en ik ga verder. Zachtjes lik ik aan haar clit, en gelijk wordt het vochtiger..
Met een beetje een bezweet hoofd hangt Nien boven me en beweegd ze op en neer. Af en toe kreunen, zoenen en lachen we.
Nadat we allebei ons hoogtepunt hebben gehad laat Nien zich naast me vallen op bed. Ik kijk opzij, ze zucht en staat op om naar de wc te lopen.(Advies voor meiden: na seks altijd plassen, anders krijg je blaasontsteking!!)
Met een lach op haar gezicht komt de terug lopen, en nestelt ze zich in mijn armen. "De beste tot nu toe" zegt ze lachend. Ik knik tevreden en zeg "en de rest maar beneden zitten". Ze lacht en kijkt om zich heen. Plotseling staart ze naar het raam. "Wat is er?" vraag ik. "De gordijnen" zegt ze zachtjes, heb ik het goed verstaan? "Wat?" vraag ik nog een keer. "Niels, de gordijnen.. ze waren de heletijd open.." herhaald ze. Mijn ogen worden groot, "serieus?". De knikt, maar schiet vervolgens in de lach. Ik sta op om te zien of er iemand in de kamer van Nienke is of was. "Nien", "hm?". "Je gordijnen staan op een kier, is dat normaal?" zeg ik. Nienke kijkt me aan met een hand voor haar mond en schud lachend haar hoofd. "Iemand heeft ons gezien" zegt ze in shock. Ik knik, "straks was het Lucas..". "Nou Niels! Gadver, hou op hoor" lacht ze. "Het kan hè, maar gewoon niks zeggen of over beginnen" grinnik ik als ik terug loop naar bed.
Na ongeveer vijf minuten gelegen te hebben stel ik voor om weer naar beneden te gaan. De rest zit daar nogsteeds namelijk. We kleden ons aan, en zorgen ervoor dat we er een beetje fatsoenlijk uit zien en lopen vervolgens naar de kelder. In de kelder aangekomen worden we lachend en met groot applaus ontvangen. "Jullie zijn 40 minueten weggeweest! 40!" Roept Jannes lachend en geeft me een schouder klopje.
JE LEEST
Take Notes
FanficANDERE VERHALEN: Volgverzoek Vertrouwen moet je verdienen Nienke woont in Nijmegen en er komen nieuwe mensen naast haar wonen. Een vriend (Sam) en Nienke hebben een intieme band, maar de nieuwe buurjongen krijgt al snel meer aandacht. BIJ HOOFDSTUK...