16 - Mee

116 4 1
                                    

"Uh, dankje" lach ik en voel haar hoofd tegen mijn schouder.

"Gaan we nu gewoon kijken hoe het gaat?" Vraag ik met een lachje en Nien trekt zich terug. Ze knikt, "we gaan kijken hoe het loopt. Als je maar weet dat ik je leuk vind" zegt ze met een trotse glimlach.

*woensdag*

Ik heb nog steeds niet tegen Nien gezegd over het lezen van haar dagboek. En iedere keer als ik probeer te slapen moet ik eraan denken. Aan Nien, maar ook aan wat ik heb gedaan. Ik ben zo dom geweest, ik had het gelijk moeten zeggen. Maar als ik het nu zeg ben ik bang dat ze me niet meer gaat geloven. Hoe langer ik wacht met het zeggen, hoe moeilijker het wordt..

Pov Nienke
Lieve Bo,
OHHH MYYYY FKKK GODDDDD!!!!!
IK HEB MET NIELS GEZOEND!
Niels vind me leuk! Niet te geloven gewoon. Ik ben zó blij! We hebben verder geen relatie hoor, we gaan gewoon kijken hoe het loopt. We weten van elkaar dat we elkaar leuk vinden, dusss <3 dit maakt me alleen nog maar meer verliefd..

Ik leg mijn notitieboek terug in de lade van mijn nachtkastje. Ik kijk uit het raam en zie licht branden bij Niels. Ik doe het raam open en klim in de boom, even later sta ik bij Niels inde dakgoot. Ik klop op het raam, Niels komt tevoorschijn met een grote lach op zijn gezicht. Hij doet voorzichtig het raam open en hij steekt zijn hand uit om te naar binnen te helpen. "Gentleman" giechel ik en stap naar binnen. "Ey Niels, wie is dat!?" Hoor ik uit een telefoon. Niel doet zijn vinger voor zijn mond zodat ik stil blijf en hij wijst dat ik op zijn bed kan gaan zitten. Hij doet het raan dicht en loopt naar zijn bureau waar zijn telefoon rechtop staat. "Antwoord is Niels" lacht er iemand, "misschien later. Ik moet gaan" zegt hij lachend terug. "Yeah sure, je moet gaan. Gekke dingen doen" zegt iemand lachend. "Ja doeiii" zegt Niels en hij loopt met zijn telefoon naar me toe. Ik heb inmiddels mijn schoenen uit gedaan en ben gaan liggen op zijn bed. Maandag was ik ook bij hem, en dinsdag was Niels weer bij mij. Glimlachend kijk ik hem aan, hoe de enige echte Niels Schlimback naast me staat terwijl ik op zijn bed lig. "Wat?" Vraag hij terwijl hij tevreden naar beneden kijkt hoe ik op bed lig. "Niks" zeg ik en rek me even uit, "niks?" Vraagt hij plagend. "Helemaal niks!?" Zegt hij weer en begint me te kietelen. "Nee! Nieeellssss!" Lach ik, "stohoppppp, ik. Kan. Niet. Meer. Stop. Met. Kietelen" gier ik uit. Hij stopt, ik oom op adem en Niels begint weer met kietelen.
Voor mijn gevoel 10 minuten later is Niels gestopt met kietelen en houd hij me vast ik een stevige greep. "Tuurlijk joh, doe die houdgreep" lach ik en kijk naar boven in zijn mooie glinsterende ogen. Niels zijn greep wordt losser en eigenlijk lig ik nu in zijn armen. We kijken elkaar aan, en Niels zijn hoofd komt steeds dichterbij. Zijn ogen dwalen af naar mijn lippen, en weer terug naar mijn ogen. Zijn lippen raken die van mij aan, ze zijn zacht en warm. En het voelt vertrouwd. Zijn mond gaat open en ik voel zachtjes zijn tong naar binnen glijden. We zoenen in de meest gekke houding, maar het maakt allemaal.niet uit. Ik voel de verstijving van mijn rug niet eens nu. Niels zijn lippen verlaten de mijne en nog geen sconde later geven ze nog een kusje na. Glimlachend kijken we elkaar aan, "auwww, me rugg" kreun in lachend. "Kusje dr op?" Zegt Niels sarcastisch, ik knik met een pruil-lip maar ik schiet in de lach. "Heel geloofwaardig Nien" lacht Niels en we blijven op bed liggen.

*even later*

"Niels" zeg ik, "ja?" antwoord hij. "Ik moet me omkleden voor training, dus ik moet gaan" zeg ik. "Okee.." zegt hij teleurstellend maar lachend. Hij staat op en trekt me rechtop, ik help totaal niet mee dus Niels heeft moeite. "Lukt het" lach ik en Niels schiet in de lach, maar ik zit inmiddels rechtop. "Oke, doei" zeg ik een beetje lachend geef hem een kus op zijn wang en schuif het raam omhoog. Als ik met beide voeten in mijn kamer sta, kijk ik naar buiten langs de boom heen. Niels staat  nog steeds in het raamkozijn. "Mag ik mee?" Schreeuwd hij naar me. Lachend kijk ik hem aan, "ik ben serieus" schreeuwd hij. "Prima" lach ik, ik laat m8jn telefoon van een afstandje zien en stuur hem een appje dat hij om half bij mij moet zijn.
"Mam, Niels gaat mee. Is dat goed?" Zeg ik terwijl ik mijn spullen in mijn tas doe beneden. Mam knikt en maakt een gebaartje dat ik tempo moet maken en net op dat moment gaat de deurbel. Mam doet open en ik stop snel mijn helm in de tas, "hoi" zeg ik tegen Niels die in de deuropening staat. "Lets go" zegt Mam en met z'n drieën stappen we in de auto, onderweg naar MBC.

Pov Niels
A

ls we aankomen lopen ik en de moeder van Nien naar de kantine. Haar moeder weet niet wat er speelt tussen ons en dat maakt het alleen maar leuker. En we hebben verder geen relatie.
Ik kijk uit het raam en zie Nienke met wat andere meiden zich klaar maken. Haar helm gaat op en ze zit klaar op haar motor, het ziet er waanzinnig goed en stoer uit. Nienke had gezegd; turn onnnnn!
"Wil je wat drinken Niels?" de vraag van Margot onderbereekt mijn gedachtes. "Uhm.. ja lekker" antwoord ik en kijk wat er staat op de borden in de kantine. Margot kijkt me vragend aan, "doe maar een chocomel alsjeblieft" zeg ik en ga zitten bij een tafeltje aan het raam. Niet veel later heb ik mijn chocomel voor me en hoor het geluid can motoren. Er vliegt iemand zowat langs het raam heen op een motor.

Take NotesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu