20 - Schooldag

114 3 4
                                    

"Kijkkk, zo zie ik je graag" zeg ik en val blij in zijn armen voor een knuffel.

Pov Niels
Niet veel later zit ik op Nien haar bed op tiktok te scrollen. Ik switch naar instagram en plaats wat vraagstickers in mijn verhaal. In mijn ooghoek zie ik Nien wat in een boek tekenen en iedere keer kijkt ze van haar papier naar mij en weer terug. Misschien tekent ze mij? Kijk kijk naar Nienke en als ze opkijkt kijken we elkaar lachend aan. "Bijna klaar" zegt ze, "oh je bent me echt aan het tekenen?!" Vraag ik verbaasd, ze knikt tevreden en zet nog wat strepen met een pen.

"Doei! Was gezellig!" Roept Nienke richting me als ik het raamkozijn van mij kamer inklim. Ik lach en zwaai nog even en doe het raam vervolgens weer dicht. Nog geen 10 seconden later krijg ik een appje van Nien: 'mis je nu al hoor🤪😘'

Ik moet lachen en stuur terug: 'jaja dat zal allemaal wel hahaha 😘😘'
We staan letterlijk voor ons eigen raam met elkaar te appen, het is me er één die Nienke Huis.

*volgende dag*

Ik pak mijn telefoon en app Nienke waar ze is. Gelijk krijg ik een reactie dat ze in de kantine is. De bel gaat en samen met Ian (lekker onrealistisch maar I dont care)
loop ik het lokaal uit. "Ik ga even naar Nienke, ga je mee of zie ik je later weer?" vraag ik. "Ik ga mee, ben wel benieuwd naar die Nienke van je" antwoord Ian lachend en we lopen naar de kantine. Nienke ziet me al aan komen lopen en roept door de kantine heen: "Niels!" en ze steekt haar hand even op. Ian stoot me even aan, "zozo ze is trots op je hoor" zegt hij terwijl we  richting de tafel waar ze zitten lopen. "Uhm, voor ik het vergeet.. we hebben officieel een relatie nu" zeg ik lachend en Ian kijkt me geschokken aan. "Serieus?!" roept hij en geeft me een boks. Aangekomen bij de tafel staat Nienke op, omhelst me en wijst naar de stoel dat ik moet gaan zitten. "Hey" zegt ze en ze geven elkaar een boks. Ik ben inmiddels gaan zitten op de stoel en Nien komt op mijn schoot zitten. Cato, een vriendin van Nien,  heeft een stoel voor Ian gepakt, "thanks Cato" zegt Ian. Verbaasd kijk ik hem aan, "hoe weten jullie elkaars naam nou weer?" vraag ik lachend. "Tja.." zegt Cato en we schieten in de lach. "Nien, heb je gerookt?" vraag ik geïrriteerd. Nienke kijkt me met haar lippen op elkaar en lachend aan. "Sorryyy..." weet ze uiteindelijk uit te brengen. "Nien!" Roep ik, "jaa.. sorryyyy maar ik heb een pepermuntje gegeteb en m'n luchtje opgedaan. Dusss" zegt ze maar wel enigzins schuldbewust. Ik doe alsof ik haar ga slaan en lachend zit ze even aan mijn haar. Wat is ze erg, ze weet dat ik dan niet meer boos/geïrriteerd kan zijn. We kijken allebei naar Cato en Ian die lachend naar Ian zijn telefoon kijken. "Wat is er zo leuk?" vraag ik wijzend naar Ian zijn telefoon. Ian draait zijn telefoon lachend om, Nienk en ik schieten in de lach. (De meme is onder aan dit deel)
*20 minuten later*

De bel gaat en Nienke staat op van mijn schoot. "See you bij de fietsen, je bent ook 8e uit toch?" zegt ze terwijl ze haar waterflesje terug stopt in haar tas. "Klopttt" zeg ik en pak mijn tas van de grond. We geven elkaar een knuffel, want we zijn 'vrienden' en lopen allebei naar ons eigen lokaal.

*na school*

Ik wacht bij de fietsen en kijk op mijn mobiel als ik een berichtje krijg. Het is Nienk: 'hiii ik ben 5 minuutjes later, Caat ook. ✌🏼waren te veel aan het praten✌🏼'

Er verschijnt een lach op mijn gezicht, mijn naam wordt geroepen. Ik kijk op en zie Ian aan komen lopen, "heeft ze je ook geappt?" vraagt hij. "Wat? Wie? Nienke?" sputter ik. Hij knikt en zegt "dat wordt vijf minuten wachten". "Ey maar hoe kom je aan Cato of Nienke haar nummer?" vraag ik aan Ian die naar zijn fiets zoekt met zijn ogen. "Uhh.. Cato haar nummer" antwoord hij met een glimlach. "Oh" zeg ik verbaasd en stoot hem even aan. Hij wordt rood en begint ongemakkelijk te lachen. "Je bent rood" zeg ik proestend en maak een foto om het hem te laten zien. "Nielssss..." zegt hij bijna schamend. "Ey het is niet erg hè, het is alleen maar leuk. Kunnen we op dubbeldate" zeg ik plagend en stoot hem aan. Er verschijnt een lach en hij zegt: "er is niks niks gaande hoor". "Nee oke, maar je vind haar leuheukk" zeg ik plagend. "Ze mag er zijn ja" antwoord hij met een lach.

De meme:

Even tussendoor; Niels is echt next level knap en leuk in de videoclip van christmas love (vooral het stukje in die soort trein)Liefs, Bel <3

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Even tussendoor; Niels is echt next level knap en leuk in de videoclip van christmas love (vooral het stukje in die soort trein)
Liefs, Bel <3

Take NotesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu