pt. 37 "Ortada dönen birtakım hinlikler var ama çözcez."

217 35 77
                                    

Kihyun'un anlattığı çocukluğundan sonra Minhyuk sessizce oturdu bir süre. Yoo Kihyun'un hayatı düşündüğünden daha da kötü idi. Aslında hayır, kötü olan hayatı değildi, çocukluğu ve yaşadığı şeyler idi kötü olan. Hak etmediği, asla hak etmediği şeyler yaşamıştı o. Fakat bunların hepsi biraz da olsa geride kalmıştı. Arkadaşları vardı onun yanında. Onu seven insanlar vardı.

"Üzücü ve dram dolu hayat hikayem seni çok etkiledi galiba," dedi Kihyun gülerek. "Dondun kaldın."

"Yoo," dedi Minhyuk sersemce. Kafasını toplayamamıştı hâlâ. "Sadece," dedi sessizce.

"Sadece?" Dedi Kihyun da merakla. Tabağını neredeyse bitirmiş, yarı yarıya doymuştu.

"Bilmiyorum," dedi Minhyuk da noodle tabağını yavaşça karıştırırken. "Çocukluğunun da böyle olduğunu bilmiyordum."

"Ne o? Acıdın mı bana?"

"Hayır!" dedi Minhyuk önüne eğdiği kafasını hızla  kaldırıp Kihyun'a bakarak. "Hayır."

"Peki," dedi Kihyun ağzındaki lokmayı yuttuktan sonra. "Zaten acımış olsaydın kalkar giderdim burdan."

Bir süre sessiz kaldı Minhyuk. "Sana acımadığım için mi buradasın yani?" Dedi sonra yavaşça.

Kihyun'un gözleri, Minhyuk'un gözlerine sabitlenince Kihyun sol gözünü kırpıp başını salladı. Bir anlığına gözünün altında beliren gamzenin terk ettiği yere uzunca baktı Minhyuk. Fazla güzel bir detaydı bu detay ve Minhyuk'un aklından kolay kolay çıkacak bir şey değildi bu.

"Nasıl yani?" Gözünü kırptıktan sonra sorduğu soruya odaklandı Minhyuk.

"Yani," dedi chopsticklerini tabağın ağzına yatay bir şekilde koyarken. "Şu an burada olma sebebin sana acımamam mı?"

"Hayır." Dedi Kihyun başını sallayarak. "Değil."

"Ne o zaman?"

Ağzındaki lokmayı yavaşça çiğnemeye başladı Kihyun. Ne cevap vereceğini, cevabını nasıl vereceğini düşünüyordu.

"Yemek yiyoruz çünkü Minhyuk," dedi lokmasını yuttuktan sonra. "Gece öğünü."

Beklediği cevap bu olmadığından, yavaşça gözlerini tekrar tabağına indirdi Minhyuk.

"Ayrıca," dedi Kihyun. O da gözlerini kaçırmıştı şimdi. "Sen benimle ilgilendin," dedi omuz silkerek. "Şimdi de ben seninle ilgileniyorum."

þróun •Monsta xHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin