Pt.3 "Abiciklerine söyle, bücür."

756 110 21
                                    

"Abiciklerine söyle, bücür; sinirlerimizi daha da tahrik etmeden, hadlerini öğrenmeye başlasınlar."

Bilgisayar odasında kendinden başka birinin daha olduğunu hissetmişti zaten.

Ses, tanıdıktı.

"Pekâlâ, söylerim tabii," dedi Changkyun gülerek. "Fakat bu boş sözler sadece abilerim için geçerliydi sanırım. Değil mi? Yoksa benim haddini bilen uslu bir çocuk olduğumu mu düşünüyorsun?"

Bu sefer Jooheon güldü. İkisi de karşılıklı bilgisayarlarda oturuyorlardı ve monitörlerden dolayı birbirlerinin kafasını dahi göremiyorlardı.

"Yalnız başından söyleyeyim, abilerim ne boş laf yapan insanları sever, ne de böyle gereksiz ve saçma bir havlayışı dikkate alır."

Jooheon konuşacağı sırada lafını onun ağzına tıktı, Changkyun.

"Özellikle de onlara hadlerini öğretmeye çalışan yeraltındaki vizyonsuz insanları, hiç mi hiiç sevmezler. En iyisi konuyu ben onlara açmayayım, tatsızlık çıkmasın. Bu iyi niyetli davranışımı da unutayım deme. Hastaneye vereceğiniz tedavi parasını alıp beyin büyütme operasyonuna yatırırsınız."

Changkyun, odayı terk etti.

:::::::

Evet, bölümler kısa kısa cidden. Bu sizi rahatsız etmiyordur umarım...

Kısa olmasının sebebi, şu anlık sadece çiftlere teker teker bölüm ayırmam.

Özendiğim bir hikaye olacak, ki oluyor da:D

Beğenmeniz ümidi ile, kocaman sevgiler 🌸

Düşüncelerinizi belirtmeniz beni çok mutlu eder haniiii:))🍁

þróun •Monsta xHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin