son 1

270 27 3
                                    

Ben şey demeye geldim...... ⬇

BEN SİZİ ÇOK ÖZLEDİM ÇOOOOOOOKKKKKKK 😢😢😢

SON 1 HAFTA KALDI, ARKADAŞLAR.
Ben de iyi kötü ilerlemeye çalışıyorum şu sınav stresiyle işte.

Bu kitabın bende inanılmaz bir değeri var ve yeniden bölüm yazmak için sabırsızlanıyorum gerçekten.

Hm...bunu size söylediğimi duymasınlar ama; şu yedi oğlan da sizi çok özlemiş👀 şt, bu bir sır.

*Changkyun perdenin arasından kafasını çıkarıp meşhur bitch smile'ını yapar* "Duydum seni hain it."

Eehhey-
Tamam...kaçıyorum o zaman...ehm.

Sınav biter bitmez, bu YEDİ oğlanı kulaklarından çekerek- yo, şaka, ellerinden tutup getirerek sizlerle yeniden buluşturacağım.

Gerçi...şu bir yıl beni mental olarak da çok yordu. Kaç kere gelip burda naz yaptım, iyi hissetmediğim, yeniden asla iyi hissetmeyeceģimi düşündüğüm zamanlarda buraya gelip birkaç kez "gitmem gerek." Cart curt diye saçma sapan triplere girdim ve bu yüzden çok ama çok üzgünüm...hepinizden özür diliyorum.

Ama tüm bunlara rağmen yine ayakta kaldım ve yine diyorum, tüm bu nazlı hallerime rağmen hâlâ bu kitabı okumak için gün bekleyenler, kütüphanesinden çıkarmayanlar ve bir hafta sonra bizim elimizden tutup yürümeye devam etmek isteyen varsa...onlara çok minnettarım.

Ve burayı okuyan güzel kalbe sahip sana diyorum, bu cümleyi kim okuyorsa. BU CÜMLEYE KADAR OKUDUYSAN BİZİMLE SONSUZA KADAR GELMEK ZORUND- şaka şaka👀
Bu cümleye kadar okuyan sen, iyi ki varsın. Buraya kadar okumuş olman bile muazzam bir şey. Teşekkür ederim, teşekkür ederiz. Kendine çok iyi bak, kendinize çok iyi bakın💥

Sizi güldürmeye çalışmak ve sizi hayal kırıklığına uğratmamak için tüm gücümüzle tekrar geleceğiz!

Bu yedi oğlana iyi bakın lütfen ve şu aciz yazar da işte...biraz da olsa seviliyor sanırı- *Jooheon elindeki mikrofonu Mia'nın kafasına fırlatır* "Sen kimsin amk."

😒😒😒 Aman, yemedik, tavırlara bak. Kıskanç herif.

neySEEEE!

SİZİ ÇOK SEVİYORUM VE  ÇOK ÖZLEDİM HER BİRİNİZİ!

Random dolu yorumları, en az üyeler kadar iyi -hatta daha da iyisi- olan küfürlerinizi kahkahalar ile okumayı çok çok çok özledim.

En mühimi de, biraz da olsa sizi güldürdüģümü, gülümsettiğimi bilmenin huzurunu hissetmeyi çok özledim.

Ehm, tamam. Kendimi kaptırıp dersi falan bırakıp hemen şimdi bölüm yazacağım diye çok korkuyorum, bırakamam çünkü... Ama son 1 hafta. Ondan sonra her şeye yeniden döneceğim.

İyi bir sınav geçirirsem, daha iyi bir şekilde, tabii. Neyse. Kendinize çok iyi bakın! Sizi seviyorum💕

 Kendinize çok iyi bakın! Sizi seviyorum💕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
þróun •Monsta xHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin