Dün gece saat tam iki buçuk civarı Kihyun'dan gelen mesaj üç genci rahatlatmıştı rahatlamasına fakat bugün ne okula gelmişti, ne de telefonları açmıştı.
"Hyunwoo,"
Hoseok önündeki bedeni dürttü sessizce.
Hoca dersi akıcı bir şekilde anlatıyordu fakat hepsinin aklında Kihyun vardı.
"Efendim?"
Fısıldayarak ve hocanın gözüne batmamaya çalışarak arkasını döndü.
"Bekle," Hoseok bir süre durup ileriye baktı.
"Ne oldu?" Hyunwoo merakla ne diyeceğini bekliyordu.
"Bir sakin ol oğlum, ne diyeceğimi unuttum!"
Hoseok fısıltıyla bağırmaya çalıştığında Changkyun büyük bir kahkaha bıraktı.
Hoca eşliğinde bütün sınıf onlara dönerken Hoseok yere bir şey düşürmüş gibi yaparak yere eğildi.
"Bir sorun mu var, Changkyun? Komiğine giden neydi?"
Hocanın otoriter sesi sınıfı etkisi altına alırken Changkyun gülmesini saklamaya çalıştı.
"Hiç bir şey yok, hocam. Hoseok Hyung kalemi yanlışlıkla burnuna soktu da, ona güldüm."
Tüm sınıf gülerken Hoseok ayağa kalkıp hocaya cevap veren kendinden bir yaş küçük olmasına rağmen erken yaşta okula başlamış, bu yüzden de biraz fazla şımarmış arkadaşına kağıttan top fırlattı.
Daha doğru attı, çünkü hemen yanında oturuyordu.
"O kalemi başka bir yerine de sokabilirdi."
Sınıfın en sağ arkasında tek başına oturan çocuk nedensiz bir şekilde bu gruba, özellikle Hoseok'a ayardı. Her fırsatta, laf atardı.
"Ne dedin, Jong?"
Hoseok tehditkâr bakışlarını yollarken kapı tıklandı. Hocanın 'gir' komutuyla alt devrelerden bir kız girdi içeriye.
"Üzgünüm," diyerek eğildikten sonra gözleri Hoseok'u buldu. "Müdür Shin Hoseok'u çağırıyor."
Hyunwoo, Changkyun ve tüm sınıf tekrar Hoseok'a dönünce Hoseok yavaşça kalktı ayağa.
''Ne oluyor lan?" Hyunwoo merakla ve endişeyle arkadaşına bakarken Hoseok başını iki yana salladı.
"Bilmiyorum."
✉
"Hyungwon hâlâ gelmedi," dedi Jooheon yemeğiyle oynarken.
"Neden gitti ki?" Minhyuk, endişeliydi. Okul idaresine taşınacak kadar büyük bir olay olmamıştı da yakın zamanda.
"Bilmiyorum." Jooheon endişeyle etrafına bakındığı sıra, iki masa ötedeki yemek yiyen grubu gördü. Kendileri gibi, eksiklerdi.
"Kihyun ve Hoseok yok."
Minhyuk, arkadaşının baktığı yere baktı. Hoseok'un nerede olduğuna dair bir fikri yoktu fakat dün geceden ötürü, Kihyun'un olmayışına dair tahminleri vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
þróun •Monsta x
FanficBirbirlerinden ölesiye nefret eden iki grup düşünün. ... Şimdi içeri gelin lütfen. 💧 [25.7.18]