14 Mayıs 2000
🍒"Hyunwoo, dikkat et oğlum! Salıncakların arkasından geçme!"
Annesi Hyunwoo'yu dikkatli olması için uyarırken arkasından dikkatle bakıyordu.
Dondurmacıya geldiğinde minik ellerini uzattı. "Muzlu dondurma alabilir miyiim~?"
Dondurmacı gülümsedi minik çocuğa. "Al bakalım," dedi gülümseyerek. "Bu benden olsun."
Minik ellerin avuç içine sakladığı parayı almadı dondurmacı. Hyunwoo teşekkür ederek annesinin yanına gitti. Dondurmacının parayı almadığını söyleyerek parayı annesine verdi ve parka gitti koşarak.
Bu saate bu parkta pek kimseler olmazdı. Sadece bütün çocukların gözbebeği olan salıncaklar doluydu.
Hyunwoo salıncağa binmek için salıncakların yanına gitti. İki tane çocuk sallanıyordu.
Dondurmasını yalayarak bekliyordu sırasını sessiz sessiz.
"Hey," dedi salıncaktaki çocuk. "Binmek mi istiyorsun?"
Hyunwoo heyecanla başını salladı. Çocuk salıncağı durdurup indi fakat diğerinin binmesini engelledi.
"Dondurmanı bana verirsen binebilirsin."
Hyunwoo kaşlarını çatarak karşı çıkacak gibi oldu başta. Fakat sonradan yarısına geldiği dondurmasını verdi diğerine. Yer değiştirirlerken ikisi de takaslarından pişman değillerdi.
Hyunwoo salıncakta sallandı bir süre. "Saklambaç oynayalım mı?"
Hafif kepçe kulaklı, beyaz tişörtlü olan, az önce dondurmasıyla salıncağı değiş tokuş ettiği çocuk sordu.
"İkimiz mi?" Dedi Hyunwoo. "İki kişiyle saklambaç oynanmaz ki."
Kepçe kulaklı olan etrafına bakındı. Pek kimsecikler de yoktu.
Derken bir çarpma sesi doldurdu kulakları. Ardından bir ağlayış sesi duyuldu.
Hyunwoo, sallanırken bir çocuğa çarpmıştı.
Elinden geldiğince hızla durdu ve yerde ağlayan çocuğa baktı.
Çocuk omzunu tutarak ağlıyordu.
"Özür dilerim!" Dedi Hyunwoo endişeyle. "Çok acıyor mu, özür dilerim!"
İlk defa birini incitmişti Hyunwoo. Bunun ağırlığı çok fazlaydı. İlk defa birinin canını yakmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
þróun •Monsta x
FanficBirbirlerinden ölesiye nefret eden iki grup düşünün. ... Şimdi içeri gelin lütfen. 💧 [25.7.18]