"Fark ettiniz mi bilmiyorum ama, Kihyun'un kafası bu sıralar çok dolu."
Sokak lambalarının karanlık geceyi aydınlattığı sırada, üç genç evlerine doğru yol alıyordu yavaşça.
"Öyle," diyerek Hyunwoo'yu onayladı Hoseok. Bunu en başından beri fark ediyorlardı zaten.
"Sanki," dedi en küçükleri. "Sanki şu kaptanlık olayı dışında da bir şeyler canını sıkıyor."
"Ne gibi şeyler?" Dedi Hyunwoo arkasını dönüp küçük olana bakarken. "Bir şey biliyorsan söyle, Kyun."
Changkyun kafasını iki yana sallayarak başını öne eğdi. "Keşke bilsem."
"Komik ya da saçma gelecek belki ama," Hoseok konuştuğunda ikisi de başın ona çevirdi. "Minhyuk ile ilgili olabilir mi?"
"Neden böyle düşündüğümü bilmiyorum ama, kendimi bu konu hakkında her sorgulayışımda Minhyuk aklıma en belirgin yanıt olarak geliyor."
"Komik ya da saçma mı gelecek demiştin?" Dedi Hyunwoo. Hoseok başını salladı.
"Bana ikisiymiş gibi geldi."
Sustular.
Biraz sonra çoktan Changkyun'un evinin önüne gelmişlerdi.
Vedalaşıp ayrıldıklarında Hoseok, Hyunwoo'nun hizasına geldi.
"Bak,'' dedi. Sesi, endişe barındırıyordu. "Minhyuk'un cinsel yönelimini herkes biliyor. Ve durup durup Kihyun ile uğraşması bana pek normal gelmiyor."
"Bu Kihyun'un kafasını karıştıracak bir şey değil ki, Hoseok. " Dedi durup arkadaşına bakarken. "Kihyun'un cinsel yönelimini de biliyoru-"
"Bilmiyoruz, Hyunwoo!" Dedi Hoseok sinirle. Fakat yaptığını fark edince, arkadaşına karşı sakin kalması gerektiğini idrak ederek sakinleşti yavaşça.
"Sen hiç Kihyun'un birinden hoşlandığını gördün mü?" Hyunwoo düşünmeye başladı.
"Kız olsun erkek olsun fark etmez, hiç birini beğendiğini gördün mü? İçinde yaşıyor belki duygularını, bilmiyoruz! Ben, Minhyuk ya da Changkyun; yönelimlerimizi hiç saklamadan belli ediyoruz fakat Kihyun'u bilirsin, ne bu işlerde bezi olur, ne de duygularını belli etmeyi sever. Ya bırak hoşlantıyı, sen hiç Kihyun'un yanımızda ağladığını gördün mü? Diyorum ya, belli etmez. Eskilerden hatırla, annesi ve babasının boşandığını bize söylememişti hani, iki ay sonra evlerine gidip babasının başka bir kadınla eve geldiğini görünce anlamıştık. O zamanlar neler yaşamıştı da ağzını açıp tek bir kelime dahi etmemişti buna dair. İçinde fırtınalar koparken yüzünde bir rüzgar estirmemişti! Evet, arkadaştan öte, kardeş diyoruz birbirimize fakat Kihyun farklı, o her şeyi gün yüzüne çıkarmaz. Korkum şu, eğer Minhyuk'tan hoşlanıyor ve karşı çıkacağımızı düşündüğünden bize bunu söyleyemiyorsa?"
Hoseok derin bir nefes aldı.
"En iyi arkadaşımız o bizim. Fakat onun bu huyunu da çok iyi biliyoruz ki, belli etmez."
Hyunwoo ve Hoseok durup eskileri hatırlarken birlikte neler atlattıklarını anımsıyorlardı.
Ve şunu da ilk defa anlamışlardı ki; Kihyun inanılmaz güçlü bir ruha sahipti. Çok güçlü biriydi o.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
þróun •Monsta x
أدب الهواةBirbirlerinden ölesiye nefret eden iki grup düşünün. ... Şimdi içeri gelin lütfen. 💧 [25.7.18]