"Buraya geleceğini asla düşünemezdim," dedi Hyungwon şaşkınlık içinde. "Hayâl gibi."
Hoseok, sessizce durdu yalnızca. Başı yere eğikti.
"Ben..." dedi sessizce. Parmaklarıyla oynarken sesini kontrol altına almaya çalışıyordu. "Engel olmak istemedim daha fazla," dedi ve ardından başını kaldırdı. Hyungwon'ın gözlerine baktı. "Hem hislerime...hem de bize."
Son cümlesinden sonra, Hyungwon sesli bir sekilde güldü. "Bize?" Dedi şaşkınlık içinde. "B-bize?"
Hoseok, yavaşça kafasını salladı. "Bize," dedi Hoseok. "Ben," dedi fısıldayarak. "B-ben..."
"Senden ayrı kalmak istemiyorum." diyerek tamamladı Hyungwon, Hoseok'un yarım kalan sözünü.
Bu sözünün ardından hızlanan kalbini kontrol altına almaya çalışmadı Hoseok, ilk defa. "Senden ayrı kalmak istemiyorum." Dedi o da aynı şekilde. Bu sözün ardından, Hyungwon da kalbini kontrol altına almaya çalışmadı, ilk defa. Artık hislerini kontrol altına almalarına ya da saklamalarına gerek yoktu eskisi gibi. Onlar artık Hoseok ve Hyungwon değillerdi. Onlar, onlar idi. Birlikte idiler artık.
Hyungwon, karşısında duran bedene biraz daha yaklaştı, yavaşça. Parmak uçlarıyla Hoseok'un koluna dokundu ardından. Karşısındaki beden de ona doğru bir adım attıģında, Hyungwon kollarıyla Hoseok'un bedenini sarmaladı.
Ikisi de birbirine kollarını sardığında ve kalpleri birbirinin kalbine değdiğinde, hiç şüphesiz orada bir yerde görünmez bir bağ oluşmuştu, ikisini birbirine bağlayan. Ikisi de genişçe gülümserken, Hyungwon, Hoseok'un kulağına "iyi ki geldin." diye fısıldadı. "Bu gece iyi ki geldin. iyi ki dünyaya geldin. iyi ki kalbime geldin." Derince bir nefes aldı. "Hoş geldin."
.
Ups- tamam, vurmayin, lutfne-
Wtf mia bu bolum neden boyle kisa?!?!?!??? Diye beni dovmeye kalkarsaniz, haklisiniz ama dinleyin bir lutfen.
Um, eger bolumu tam sekilde yayimlayacak olsaydım, bu, haftaya olacaktı ve bugun icin bolum atmayi cok istedim. Hic guncelleme yapmamak yerine, uwu ve kisa bir parta yer vermek istedim... Aksi takdirde, diger bolum biraz daha uzun olacagi için, sizi daha çok bekletmis olacaktim ve cidden istemedim bunu. Umarım affedersiniz beni. Hiç olmazsa, bu iki esegin bulusma serefine affedin:(
Haftaya, bu yedi insan evladi yilbasini nasil kutlamis buna tanik oluruz birlikte, uzunca. Daha dopdolu ve daha guzel bir sekilde, içimize sine sine. Az kaldi zira, really.Hm...sizi çok seviyorum.
Iyi kötü, aci tatlı bir 2020 geçirdik. Eger su an bunu okuyorsaniz, lutfen yanaginizdan kocaman bir makas alin ve kendinize tesekkur edin. Çok guclu ve çok guzelsiniz. Hep böyle kalin lutfen. Umarım 2021 size daha guzel seyler getirir. Saglikli ve mutlu kalin bu senede de. Yanimda oldugunuz için size çok tesekkur ederim, tum kalbimle.2021 hepimiz için guzel ve saglikli bir yil olsun.
Ben, sizin için hep buradayım. Sizi seviyorum. Kendinize lutfen dikkat edin.
Mutlu mu mutlu yillar💖🎉🎈💗
Yeni bolumde görüsmek uzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
þróun •Monsta x
FanficBirbirlerinden ölesiye nefret eden iki grup düşünün. ... Şimdi içeri gelin lütfen. 💧 [25.7.18]