Evet. Buna söyleyecek hiçbir sözüm yoktu. Gerçekten, elfler ne kadar materyalist olmadıklarını iddia ederseler etsinler kibirli bir doğaları vardı. Şifacının bizi ilk reddettiği an ya da şifacıya gittiğimizi anladığında bu bilgiyi vermiş olsaydı bu kadar sorun yaşanmamış olurdu.
Herneyse, artık olan olmuştu. Bunun üzerine daha fazla düşünmek bir işe yaramazdı."Pekâlâ. Hepinizi tanıdığıma göre bende kendimi tanıtayım. Başta da dediğim gibi benim adım Orion. Şimdilik soyadım Kordion. -Maskeyi çıkarır- Ben bir Çağrıcı ve büyücüyüm. İlk çağrımda yeteri kadar güçlü olamadığım için kapıdan gelen enerjiye dayanamadım ve komaya girdim. Sonuç olarak geri uyandığımda saçlarım rengini kaybetmişti. Gözlerim ise orjinalde mavi olmasına rağmen komadayken onlarda nedenini bilmediğimiz bir şekilde kan kırmızısına döndü. Ve şu an ki durumuma geldim. Dantianım uzun süredir uyanık olmasına rağmen komam nedeniyle gelişim yapamadım. Bu yüzden temel kaynak aleminin 1 seviyesindeydim en son. Hm, yaşımı söyleyeceğim ama daha dün uyandığından hangi yılda ve aydayız bilmiyorum. Aranızda hangi yılda ve ayda olduğumuzu bileniniz var mı?"
Olivia "Vay canına! Gözlerin çok güzel."
Maya "..."
Hamel "2723. Vel imparatorluk yılındayız. Bugünün 13 Eylül olması gerek."
Aslında yıllar için çok saçma birşey bulmuşlardı. Her 3000 yılda bir yılın ismi değişerek zaman sıfırdan başlıyordu. Bu isimlerden şimdiki Vel yılı dışında Drak, Sto ve Al yıllarıydı. Tüm kıtada kullanılan ortak şeylerden biride bu yıllardı.
Tk Tkk
Kapının hafif tıklatılmasından sonra içeriye elinde ölçüm kristaliyle Martha girdi.
"Buyurun Leydim." Dedi yanımdaki sandalyesine oturarak.
"Teşekkür ederim Martha."
Martha'ya teşekkür ettikten sonra şimdiki yaşımı hesaplamaya başladım. Vay be, zaman ne kadar da hızlı geçmiş. Büyümeme şaşmamalı.
"Hm. Yeniden yaşıma gelecek olursam bu yıl 3 yaşına girmişim."
(Y.n: Orion şu anda ki tam yaşı 3 yıl 2 ay 17 gündür. Ajdjjfjkg sorarsınız dedim 😁✌️)
Biran sustum ve karşımda ki üçlüye baktım. Üçünün de ağızları ve gözleri bir karış genişlemişti. Bu şaşkınlık hâli Hamel'e hiç uymamıştı. Onu komik göstermişti.
"Pekâlâ. Olivia ölçüm kristalini kullanmadan önce sizlere birşey daha diyeceğim. Hamel ve Maya bana 10 yıl boyunca sadakatle çalıştığınız sürece sizi bu 10 yılın sonunda azat edeceğim. Ve sen Olivia elfler gibi uzun bir ömre sahip değilsin, bu yüzden sen de bana 5 yıl boyunca sadakatle hizmet ettiğin sürece bu 5 yılın sonunda azat edileceksin. Karar verebilecek veya seçim yapabilecek bir konumda değilsiniz. Sadece bilin istedim. Şimdi Olivia'nın testine başlayabiliriz."
Konuşmamı bitirdikten sonra Martha'ya dönerek ölçüm kristalini uzattım. Ben daha birşey demeden ne istediğimi anlayan Martha yerinden kalktı ve Olivia'nın yanına gitti.
"Şimdi parmağında bir kesik açacağım. Açtığım kestikten ölçüm kristalinin üzerine bir damla kan damlat."
Nereden çıkardığını bilmediğim ufak bir hançerle Olivia'nın parmağına kesik attı.
Olivia, Martha'nın önüne koyduğu ölçüm kristaline kanını damlatarak geri çekildi.Ölçüm kristali biraz parladıktan sonra üzeride yazılar ortaya çıktı.
°°°∆∆∆°°°
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çılgın Prenses
FantasyTanıtım; Sessiz, sakin ve işsiz olan Orion Black' in haftalar boyu evde kalarak düzensiz beslenmesi ve günlerce uykusuz kalması sonucu 26 yıllık hayatı kitap okurken ölmesiyle sonuçlanmıştı. Ancak ölüm onun için bir son olmamıştı. Şimdi ise tanrını...