Orion'un seviye atlayamadığıni anası zaten biliyorke... Yeniden hatırlatıyor...
💕💕💕💕💕
Kabullenmeye karar verdiğimde neden bu kadar şaşırdınız anlamadım? Elimi gözlerinin önünde sallayarak kendisine gelmesini umdum. Peki yeni hitabıyla seslensem?
"Dünyadan anneme, dünyadan anneme! Kendine gel!"
"Ah! Afedersin. Bunun bu şekilde ilerleyeceğini hiç düşünmemiştim. Aslında fırlatmana uygun eşyaların yanına konmasını istemiştim. Belki sinirini çıkarmak istersin diye düşünmüştüm."
Ben yanlış duymadım değil mi? En başında zaten bu normal bir şey mi ki? Böyle çocukça şeylere hiç gerek yok. İnsaniz öyle değil mi? Konuşarak anlaşabiliriz.
"Neden böyle düşündün bilmiyorum ama böyle bir şeyi yapmam. Anlattıklarına biraz sinirlenmiş ve üzülmüş olsam bile neden bunu yaptığını anlamaya çalışıyorum."
Genç bir annenin ilk hamileliği sırasında beklenmeyen durumlardan korkması normaldi. Hele de bizim durumumuzda beni bir yaratık olarak görmediği için şanslıyım. Normal bir bebek olsaydım bunların hiçbiri yaşanmazdı. Benle ilgilenen bir annem olurdu.
...
Dantianımın durumunu kontrol ederek bana çekinerek bakan kadının gözlerinin içine baktım. Şimdi vereceği cevapla her şey değişebilirdi.
"Anne sana çok önemli bir şey söylemeliyim."
"Tabi. Annene her şeyi söyleyebilirsin. Seni dinliyorum."
"Ben dantianımı uyandırdığımdan beri seviye atlamadım. Atlayamadım. Muhtemelen hep bu şekilde, 1. seviye temel kaynak aleminde kalacağım."
Boğucu bir sessizliğin ardından küçük bir öldürme duygusu hissettim. Hemen kaybolmasına rağmen ondan geldiğini anlamıştım.
"Buna bir çözüm bulacağımı zaten söyledim sana, endişelenme. Ama bunu yapan kim! Martha, Orion'a kim yaptı bunu!?!"
"Ben yaptım. İlk çağrımı yaptıktan sonra komaya girdim ve geri uyandığımda seviye atlayamadığımı gördüm." Dedim, ne tepki vereceğini merak ederek.
"Bu... Merak etme annen senin için bir çözüm yolu bulacak. Eğer bulamazsam o çözüm yolunu kendi ellerimle oluşturacağım. Peki ne çağırdın?"
Tamam. Artık şüphe duyacak bir şey kalmadı. İlk baştaki şaşkınlığından bunun sebebinin ben olduğumu bilmiyordu. Muhtemelen aradaki seviye farkından dolayı Piti'nin seviyesini hissedemediğinden onu bir evcil hayvan zannetmiştir.
"Omzumda duruyor."
"Küçük bir tavşan, aynı senin gibi sevimli. Ya seviyesiz ya da seviyesi benden daha yüksek olduğu için hissedemiyorum. Benden güçlüyse bu iyi ama değilse senin için bir bebek hükümdar yakalasam iyi olur. Onu iyi bir şekilde yetiştirirsen seni koruyacaktır."
"Merak etme anne. Piti kral aleminde."
"Demek öyle. Yine de bebek bir kaynak canavarı beslemeyi düşün. Anlaşmalı canavarın seni ne taşıyabilir ne de uçurabilir. Her ihtimale karşı sana bir tane getireceğim."
Ah! Ben daha bir cevap vermeden ortadan kaybolmuştu.
"Martha?"
"Evet Leydim, anneniz hep böyleydi."
Sende gelişme var Martha. Ben daha sormadan ne demek istediğimi anladın. Peki, yeni gelen bir annenin yanında sorumluluk almak zorunda bırakıldığım bu bebek kaynak canavarı ile ne yapmalıyım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çılgın Prenses
FantasíaTanıtım; Sessiz, sakin ve işsiz olan Orion Black' in haftalar boyu evde kalarak düzensiz beslenmesi ve günlerce uykusuz kalması sonucu 26 yıllık hayatı kitap okurken ölmesiyle sonuçlanmıştı. Ancak ölüm onun için bir son olmamıştı. Şimdi ise tanrını...