Tek Üzüntü~

859 79 5
                                    

💕💕💕💕💕💕💕💕

Orion'un küçük ve kırılgan bedeni yere yığılmadan tutabilmiştim. Fakat bu neye yarar. Onu koruyamamıştım.

Violet, yerinden bir saniyeliğine kaybolarak Tros Maymunu için bir uzay zaman boşluğu açmış ve ona çeşitli işkenceler yaptıktan sonra Orion'un küçük ve kırılgan bedenini nazikçe kucağına almıştı.

O sırada ışık elementinin şifa yeteneğine sahip olmadığı için kendini depresif hissetmekten alıkoyamadı. Orion'un şimdi buna ne kadar çok ihtiyacı olduğunu düşünürken okuldaki barakaya doğru toplu bir ışınlanma gerçekleştirdi. Maya isimli kölenin şu anda sahip olduğu şifa yeteneği iş görürdü.

Barakanın içinde her birinin ayrı bir odası vardı. Bunu özel olarak Orion tasarlamıştı. Elementlerin böyle bir şekilde kullanılabileceğini ilk defa Orion'dan görmüş olduğu söylenebilirdi.

Maya'nın odasında beliren 4 kişi hızla harekete geçti. Orion yavaşça yatağa yatırılmış ve ardından banyodaki Maya yaka paça odasına getirilmişti. Orion'u kendi yatağında solgun bir şekilde gören Maya hemen yanına diz çökerek şifa büyüsü uyguladı. Neyse ki önemli bir şey değildi. Vücudu hafif iç yaralanmalara birlikte vücudu yorgun ve yıpranmıştı. Böyle bir şeyin nasıl gerçekleştiğini anlayamayan Maya sormaktan kendini alamadı.

"Leydimin durumu şimdi iyi. Fakat neden iç yaralanmarı var? Vücudu bile yıllarca dinlenmemiş biri gibi yıpranmış!"

Violet bu çenesi düşük elfe kaşlarını çatarak baktı. Kiera ise bunu görmüş ve korkmuştu.

"Maya işin bittiyse senle dışarıda konuşalım."

Maya, Kiera'nın tedirginliğinin nedenini anlayamadan odadan sürüklenerek çıkarılmıştı. Belki de az önce hayatının kurtarılmış olduğunu hiç bilemeyecekti.

...

"Olivia, ava gittiğinizde neler oldu? Hiç bir şeyi atlamadan anlat bana!"

Orion'un maskesini çıkardıktan sonra gördüklerini sindiremeyen Martha gerilmiş sinirlerini bastırarak Olivia'yı sorguladı. Küçük Prenseslerine Maya tarafından şifa büyüsü uygulanmış olmasına rağmen hala gözlerinin altında belli olan köyü halkalar bulunuyordu. Bu ona büyük bir şok vermişti. Böyle bir şey nasıl olabilir diye kendisini sorgulamış ve bir cavaba ulaşamamıştı.

"Bayan Martha, bebek Dev Krokle Mantarlarının bölgesine gidene kadar her şey normaldi. Hatta o zaman bile Ledimde herhangi bir sorun yoktu. Fakat nasıl olduysa Tros Maymunun kükremesinin ardından Leydim kan tükürerek yere yığıldı. Ondan sonra her şey çok hızlı gerçekleşti. Bir göz açıp kapamaya zaten buraya gelmiş ve Leydimi tedavi etmesi için Maya'yı odaya sürüklemiştik. Sonrasını biliyorsunuz."

Martha, Olivia'nın anlattıklarını dinledikten sonra düz anlında derin kırışıklar oluştu. Orion'a bu şekilde zarar vermek pek olası değildi. Yanında olan üst düzey hükümdar ve bir imparator varken imkansızdı. Ancak imkansız gördüğü bu olasılık gerçekleşmişti.
Hala uyanmamış olan Orion'un kar beyazı saçlarını sevgiyle okşarken büyük bir iç çekti. Ne yapması gerektiğini bilmiyordu.

Orion'un iyi olmasının verdiği rahatlık yerini 3 büyük soruna bırakmıştı. En büyüğü Orion'un büyükbabası Issac, ardından koruyucu babası Jack ve son olarakta öz babası Adrian'dı. Orion bu üçlüden en çok Jack'le vakit geçirmiş olmasına rağmen her biri onu fazlasıyla önemsiyordu. Bu önemseyen kişilere yakın zamanda biri daha dahil olmuştu. Kesinlikle beklenmedik bir durumdu.

...

Martha, bir kaç hafta önce aldığı mektubu hatırladı.

...

Çılgın PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin