Bölüme geçiş yapmadan önce şu ss'e dikkatle bakalım lütfen 😁😁
SS'de de görmüş olduğunuz üzere Piti'nin 'Piti' adını almasındaki ilk neden Orion'un kendini bu konuda yeteneksiz görmesi. İkinci neden ise Piti'nin pofuduk ve sevimli bir tavşan olmasından kaynaklı. Tabi bunu bir tek Orion düşünüyor ki orası ayrı. Sonuçta kim kendini tek bir bakışla öldürebilecek bir Karasu Tavşanını sevimli bulur ki?!? 😱😱Velhasıl kelam o bölümde detay vermemişim fakat birde bunun anlaşma yapıldıktan sonra anlaşmayı mühürlemek adına verilen kalıcı bir isim olduğunu söylemem gerek.😁😁😁
Aynı Jack ile Yarasa Baykuşuna benzer..😘😘 (yazar unuttu o adı çaktırmayın༎ຶ‿༎ຶ sjdjffjj)
Durum böyle olduğundan bu isme ve arkasındaki ihtişama hep birlikte bakmaya devam edeceğiz ajdjfjf😂😂
Neyse sizi daha fazla tutmuyayım. İyi okumalar( ˘ ³˘)♥
💕💕💕💕💕💕
Ben arkasından meraklı bir şekilde ustamı izlerken omzundan bir gölge geniş balkona atlayarak saniyeler içinde büyümüştü.
Gördüğüm şeyle biraz da olsa şaşırmıştım.
Ne zamandan beri ustamın omzunda var olduğunu bilmediğim bir ruh canavarı vardı ve belli ki ustamla ortakta olmuşlardı.Fakat ruh canavarının üst düzey hükümdarların yeteneklerinden biri olan 'Doğuş'u kullanabilmesine rağmen üst düzey komutan sınıfındaki Yarasa Baykuşuna benziyordu.
Bunları da komaya girmeden önceki gün kütüphaneden alıp okuduğum 'Yaratık Ansiklopedisi' adlı kitaptan öğrenmiştim. Kitapta sadece hizmetçi sınıfından başlayarak üst düzey komutana kadar olan bilgiler vardı.
Şuanda balkonda gördüğüm Yarasa Baykuşuyla kitapta tasfir edilenin arasında dağlar fark vardı. Fakat onu anımsattığı da bir gerçekti.
En ilginci de o zaman ki okumuş olduğum o kalın kitaptaki bilgilerin hala canlı bir şekilde zihnimde duruyor olmasıydı.
Hafızamın iyi olduğunu biliyordum ama bu kadar da değildi. Sanki bu önceki hayatımda duymuş olduğum fotografik hafizaya benziyordu.
Sanırım reankarnasyonumun yanı sıra bedenimin de kendine ait özellikleri vardı. Fotografik hafıza da bunun kanıtı olsa gerek.Ben uzun düşüncelere daldığım sırada ustam çoktan gitmiş, Martha ise yemekleri masaya dizmişti.
Aklıma gelmişken balkonda gerçekleşen olay beni şaşırtmıştı. Fakat Martha bu duruma hiç bir tepki vermemişti."Martha.. Az önce balkonda gördüğüm bir Yarasa Baykuşu muydu?"
Sesimin meraklı bir şekilde çıkmasını engelleyememiştim.
Hadi ama bunu nasıl engelleyebilirdim ki? Doğaüstü olayların gerçekleştiği ve büyünün var olduğu bir dünyaya reankarne olmuş olsamda, her gün balkonumda hükümdar sınıfı bir yaratıkla uçup giden kimse yoktu!.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çılgın Prenses
FantasiTanıtım; Sessiz, sakin ve işsiz olan Orion Black' in haftalar boyu evde kalarak düzensiz beslenmesi ve günlerce uykusuz kalması sonucu 26 yıllık hayatı kitap okurken ölmesiyle sonuçlanmıştı. Ancak ölüm onun için bir son olmamıştı. Şimdi ise tanrını...