Bölüm birazcık geç geldi farkındayım. Şimdiden çok sorry.👀👀
Şu sıralar fikir uretemiyorum o yüzden hem geç gelme hemde bu önümüzdeki bir kaç bölümün çok sıkıcı geçme ihtimali yüksek bir ihtimal.😧😧
Ama yinede beğenirsiniz umarım.😊😊
Bölüm sonu fikir ve yorumlarinizi merakla bekliyorum.
Haydi size iyi okumalar..😙😙
💕💕💕💕💕💕
Hızla prensesin odasına doğru ilerlerken bulduğu çözümün işe yarayıp yaramayacağını kestiremedi. Ama hala ufak da olsa bir umut vardı.
Bu umudu ise tamamen Karasu Tavşanına bağlıydı.Karasu Tavşanı prenses uykuya daldığından beri bir karanlık büyüsü yaparak prensesin kolunda dövme şeklini almış ve tamamen ortadan kaybolmuştu.
Bugün ise Jack tavşanla konuşmaya çalışacaktı. Eski kadim kayıtlara göre anlaşma yapılan canlı sahibine göre çok güçlüyse sahip kapıdan gelen enerjinin baskısına dayanamayarak zamansız bir uykuya dalıyordu.
Sahibin ne zaman uyanacağı ise tamamen şansa ve yeteneklerine bağlıydı. Ama dışardan da yardım alınabilirdi. Ki bunu da sadece anlaşma yapılan canlı tarafından gerçekleştirebilirdi.Anlaşma yapılan canlı elementleri vasıtasıyla sahibini bir enerji küresiyle çevreleyerek onu içine hapseder ve uyanması için bilinmeyen bir yardım yapardı. Kayıtlarda nasıl bir yardım olduğu yazmasa da bu yöntem uyanmayı %40 oranında arttırabilirdi. Tabi sonuna kadar başarılı olursa. Kısaca uyanana kadar bu kürenin içinde hapsolmalıydı.
Ama anlaşma yapılan canlının ne kadar dayanacağı gücüne ve şansına bağlıydı.Bunun dışında elementi olmayan bir canlıyla anlaşma yapılmışsa bu çözüm yolunu kullanmak tamamen imkansızdı.
Jack her ne kadar bu çözümden emin olmasada kesinlikle denemeleri gerektiğini biliyordu.
_____________________
Martha küçük prenses uyumaya başladığından beri başından bir an olsun ayrılmamıştı.
Bugün ise ustasından bir mektup gelmişti. Mektupla birlikte prensesin başucuna yerleşerek şifreli mektubu sanki normal bir şekilde yazılmışçasına okumaya başladı.
'Sevgili öğrencim Martha,
Aldığım haberlere göre Orion hala kendine gelmemiş. Senin şimdiye kadar ona çok iyi baktığına eminim ve bundan sonra da iyi bırakacağına olan güvenim tam.
Uzun uğraşlar ve aramalar nihayet sonuç verdi.
Dün Jack bir çözüm yolu bulduğunu söyleyerek büyücü kulesine geldi. Bu yolun her ne kadar işe yarayıp yaramayacağı belli olmasada denemeye değer olduğunu düşünüyorum. İnanıyorum ki bugün de Orion'un yanına gelerek işe koyulmaya başlayacaktır.
Senden istediğim ihtiyacı olan bir şey olursa onun için bulup ulaştırman.Yapamadığın veya herhangi bir şeye ihtiyacın olursa hemen bana bildir.
Sevgilerle Ustan.'
Mektubu okuyan Martha'nın içine bir umut ışığı doğmuştu adeta.
İmparatorluğun simyacısından da beklenildiği gibi kısa zamanda duruma bir çözüm bulmuştu.
Ama ortada bir sorun vardı. Bu sorun da 'Acaba prensese zarar verir mi?' Dedirtiyordu kendi kendine. Yine de denemeliydiler bu yöntemi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çılgın Prenses
FantasíaTanıtım; Sessiz, sakin ve işsiz olan Orion Black' in haftalar boyu evde kalarak düzensiz beslenmesi ve günlerce uykusuz kalması sonucu 26 yıllık hayatı kitap okurken ölmesiyle sonuçlanmıştı. Ancak ölüm onun için bir son olmamıştı. Şimdi ise tanrını...