İntihar

2.9K 236 129
                                    

 

"..." 

Jack, Lie'ye saldıran bir hükümdarın olduğunu düşünerek endişelenmişti ama kalkanın yanına ulaştığında tüm bu endişelerinin çok yersiz olduğunu fark etmişti.  

Şu anki gördüğü şeyi bu yaşına kadar hiç görmemişti. Sadece tarih kitaplarında çok nadir de olsa böyle  bir olayın 1.000.000.000/1  olabileceği yazılıydı. En son görülmesinin de üzerinden haliyle binlerce yıl geçmişti. 
Ve Jack de böyle bir şeye şahit olduğu için oldukça gururluydu.
  

Jack, Lie'nin aslında yaratık mahzenine ait olduğunu hatırlayarak imparatorluğa geri döndüğünde ilk olarak Lie'yi özgür bırakmayı beyninin bir köşesine not ederek geçirdiği mutasyonu incelemeye başladı.  
 

HUUUU!  
 

Mutasyonunu bitiren Lie havaya bir çığlık bıraktı.

Jack de Lie'deki değişiklikler karşısında şaşkına dönmüştü. Tarih kitaplarında bile böyle bir şeyden bahsedilmiyordu.

 
Önceden normal bir Yarasa Baykuşunun sahip olduğu düz bir başa sahipti. Şimdi ise başındaki tüyler kulak şeklinde uzamıştı.

Lie'nin kanatlarını açarak havada bir kaç tur atmasıyla da diğer detayları da fark etmişti Jack.

Kanatlarının büküm yerindeki siyah ve her halinden bir kılıç kadar keskin olduğu belli olan birer adet tırnakçıklar çıkmıştı. 
 
Normal olan kuyruğunda ki tüyler uzamış ve bir Anka kuşununkine benzemişti.
 
Bundan önce koyu kahve olan tüyleri, geceden bile daha karanlık olmuştu.

   

Havada turlamayı bitiren Lie, öncesinden bile daha zarif bir iniş yapmıştı.  

(Y.n dipnot: Lie halis mulis bir erkektir asjhkmdjcnfcnc😂😂) 
 

"Kendini nasıl hissediyorsun Lie?"
 

"HUUU!"
 

Lie'nin canlı çıkan sesini duyan Jack iyi olduğuna kanaat getirerek konuşmaya devam etti.
  

"Güzel. Son malzemeyi de sen mutasyondayken buldum. Artık burada daha fazla durmamıza gerek yok. Geri dönüyoruz.." 
   

[Y.n: Okurların gözü yaşlı.😅] 
 

____________________  
 

6 gün sonra,   

 

Jack, Velverosa imparotorluğunun sınırlarına giriş yaptıktan sonra Lie'yi açık bir alana sürerek iniş yaptılar.
 

Lie'nin üzerindeki sözde Anfi Tavşanını aldıktan sonra eyerini çıkartarak Lie'yi fazlalıklarından kurtarmıştı Jack.  
  

"Lie, artık özgürsün. İstediğin yere gidebilirsin."    

Lie'nin mutasyondan sonra artık yaratık mahzeni için pahabiçilemez bir değeri olmuştu. 
Lakin mutasyon geçirmeseydi de oraya vermeyecekti. Parasını ödeyerek satın almayı düşünüyordu.
   

Artık olan olmuştu ve onu almak istese bile aralarında ki dostluğu parçalamak istemeyerek serbest bırakmayı seçmişti.  

 

Lie, Jack'in onu özgür bırakmak istediğinde çok mutlu olmuştu. Çünkü ilk defa biri onun için bir şey yapıyordu.  
 

Yaratık mahzeninde yaşadığı yıllar boyunca sürekli dövüştürülmüş ve binek hayvanı olarak kullanılmıştı.
Şimdi ise Jack onun mutasyon geçirmesine rağmen özgürlüğünü veriyordu.   
  

Çılgın PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin