Preview

301 46 33
                                    

ბოდიში, თუ განახლება გეგონათ, უბრალოდ იმის პატარ-პატარა ნაწილებია რაც მომდევნო თავებში მოხდება.
____________

-არ მესმის, აღარაფერს აქვს აზრი, -ჩურჩულებს ჰოსოკი, ბურბონს სვავს და თვალები უწითლდება. ჯიმინი წარბებს კრავს და მხიარულ ბიჭსა და სასმელს შორის იყურება.

-მასთან ლაპარაკი სცადე?

ჰოსოკი ქშინავს, უიუმორო სიცილით, -მას აღარ ვუნდივარ. და... ზოგჯერ, უბრალოდ, ადამიანები ერთმანეთისთვის არ არიან შექმნილნი.
__________

-ჯიმინ! ჯიმინ ჩემი გესმის? -ეკითხება დაპანიკებული ჯონგუკი, როდესაც ბიჭი იატაკზე წვება, სახეზე უდარდელი ღიმილით

ჯონგუკს აკვირდება და უფრო ფართოდ იღიმის, -ახლა მესმის, თუ რატომ სვავენ. ეს ყველა გრძნობას აქრობს.
__________

ქერა, აივნიდან უსასრულობაში იყურება, წარბებ შეკრული, - მე... მე აღარ ვიცი ვინ ვარ, თავს ძალიან მარტოსულად ვგრძნობ, -ბუტბუტებს და სხეულში სასიამოვნო გრძნობა უვლის, როდესაც  უფროსი მხარზე ხელს ადებს.

-მარტო არ ხარ, თეჰიონ, -ჩურჩულებს იუნგი და თავს ადებს მხარზე, -მხოლოდ ახლა გრძნობ თავს ცუდად ამის გამო, მაგრამ მე შენს გვერდით ვიქნები, და ერთად ვიგრძნობთ სიმარტოვეს.
__________

-დარწმუნებული ხარ ამაში? ნამდვილად გინდა ეს, ჯიმინ? -ეკითხება ჯონგუკი და ბიჭს გაბრწყინებულ თვალებში უყურებს, შემდეგ ტუჩებს ილოკავს და გრძნობს, რომ გულის ცემა უნელდება.

ჯიმინი ძალიან ლამაზია.

უფროსი ნერწყვს მძიმედ ყლაპავს და თავს უქნევს, -მინდა რომ ეს შენთან ერთად გავაკეთო.

Broken Dollies •Jikook•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora