Next Generation Çok Çok Çok Özel Bölümü

306 32 92
                                    

(oha sonunda hikayeyle bağlantılı olan bir medya koydum inanılmaz değil mi?)

evet sizi çatlatmaya kıyamadım dlsmcşdmcl

dipcifica shipinden devam ediyoruz

başlayın bakem 😎

Pacifica

Pacifica nota ismini de imzaladıktan sonra fikrini değiştiremeden Ravenclaw ortak salonuna gitti. Biraz tedirgin bir şekilde soruyu cevapladı çünkü yanında bir Ravenclaw yoktu. Cevabı doğru çıkınca da şaşkınlıkla tebessüm edip açılan kapıdan içeri girdi.

Buraya daha önce birkaç kere gelmişti ama her geldiğinde hala salona baka kalıyordu. Saatlerce incelemek geliyordu içinden ama bu sefer böyle bir şey yapamazdı.

Dipper'ın nerede olduğunu biliyordu. Dediği gibi, buraya daha önce gelmişti.

Hemen oradakileri uyandırmamaya çalışarak Dipper'ın yatakhanesini ve yatağını buldu. Sonra da komidinin üstüne notu koydu ve tam gidecekken durdu. Şu an herkes uyuyordu. Kimse onu göremezdi. Biraz Dipper'ı izlese en fazla ne olabilirdi ki? (hehehehehehe)

Yatağın yanına çöküp Dipper'ın saçlarını gözünden çekti ve hafifçe gülümsedi. Bir süre öyle durduktan sonra ortak salondan sesler gelmeye başladığını farketti ve panikledi. Erkekler yatakhanesinin kapısı açılırken yapabileceği tek şeyi yaptı.

Dipper'ın yatağının altına saklandı.

Kapıdan içeri birkaç tane çocuk girdiğinde Pacifica onu kimsenin farketmemesi için şükrederek yatağın altındaydı bile.

Neden, diye düşündü. Neden ben? Şansıma sıçayım. (çok fena mood cklxkdşsmvl)

Gelenler yataklarına uzanırken Pacifica'nın bir süre daha orada olması gerekiyordu ve bu çok rahatsız edici bir durumdu. Çünkü burası bir erkekler yatakhanesiydi! Herkes horluyordu! Ses kirliliği.

Pacifica 20 dakika kadar bir süre sonra artık dayanamayacağını anladı ve yavaşça yatağın altından çıktı. Dipper'a ve notuna son kez bir bakış attıktan sonra çıkmak üzere sessizce kapıyı açtı ama artık çok geçti.

"Hey! Sen de kimsin?" diye bir soru geldi karanlıktan.

Pacifica dudağını ısırdı. Çok yakındı...

Ne yapmalıydı? Ne yapmalıydı? Gerçeği söyleyemezdi. Ama erkek gibi davranabilirdi. Karanlıktan neredeyse hiçbir şeyin görünmemesinden yararlanarak sesinin erkek gibi çıkmasına dikkat ederek konuştu: "Affedersin dostum. Bura benim yatakhanem sanmıştım. Yanılmışım."

"Ah," dedi karanlıktaki ses tereddütle.

"Peki, sorun değil, hoşçakal."

"Hoşçakal." dedi Pacifica ve direkt olarak kapıyı kapattı. Ucuz atlatmıştı. Artık buradan çıkması gerekiyordu.

Tek istediği Hufflepuff ortak salonundaki yatakhanesine gidip uyumaktı.

Bu yüzden öyle yaptı. Sadece Hufflepuff ortak salonuna gidip uyudu.

Sabah başına gelecekleri bilmeden. (kötü bir şey olmayacak korkmayın .d gerçi bana güven olmaz ama olsun ckcmvklc)

Dipper

Dipper kaşlarını çatıp yanındaki nota bakakaldı. Bu neden buradaydı? Neden onun komidininin üstündeydi? Dipper neden bunun ne zaman ve nasıl buraya geldiğini hatırlamıyordu? Bunun iki açıklaması olabilirdi:

He's Just A Friend - Jily, BlackinnonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin