🍃7🍃

1.1K 64 81
                                    

LÜTFEN BURAYI OKUYUNUZ!!!
ARKADAŞLAR İLK BLACKİNNON MI OLSUN JİLY Mİ YORUMLARA YAZIN BENİM KARARIM BLACKİNNON AMA SİZE DE SORMAK İSTEDİM
Tm burayı okumasanız da olur.
Oha 7. Bölüme ne ara geldim ben ovkfonveokve. Neyse bu bölümü sadece bölüm yazmak istediğim için yazıyorum
(ve her gün bölüm attığım için tabiikisi, ne hayırlı yazarınız var awsu).  Neyse hadi okuyun.
Medyaya öldüm bu arada tşk.

Marlene

Marlene erkenden uyandı ve dün geceyi hatırlamaya çalıştı. Sonra uyanınca gözlerini kocaman açtı ve yastığını başının altından çekip yüzünü kapattı. Böyle daha çok dikkat çektiğini sonra farketti. Ama kimse ona dikkat etmiyor gibiydi. Çünkü herkes uyuyordu! Salak Marlene! Kaçta uyandırdın beni? Marlene iç sesinin sorusuna saate bakarak cevap verdi. Yuh Marls beni niye 06.30'da uyandırıyorsun. İç sesinden özür diledi ve uyumaya çalıştı. Tabii ki başaramadı. Dünü düşününce hala nasıl o kadar çabuk uyuyabildiğine hayret ediyordu. Ama Sirius'un göğsüne yatınca kendini güvende hissetmişti. Sanki dışarıda bir savaş dönmüyormuş gibi. Sanki her şey 1. sınıftaki gibi güvenliymiş gibi. Sanki herkes ve her şey tehlikede değilmiş gibi. Güvendeydi işte. Sonra Lily'le olan gecesi aklına geldi ve gülümsedi. Lily ona çok anlayışlı davranmıştı.

Flashback

Marlene kıpkırmızı bir suratla kızlar yatakhanesine girdi. Lily yatağında bağdaş kurmuş onu bekliyordu. Lily hemen lafa girdi:

Lily: Sirius'u seviyor musun?
Marlene: H- hayır

Lanet olsun sesi titremişti.

Lily: Bak, kızların sesinin titremesinin sadece iki sebebi vardır:
• Biri ağlamak
• Diğeri aşık olmak
Yazarın notu: Arkadaşlar bunu bir Jily kitabından aldım ama hangi Jily kitabı bilmiyorum bu yüzden eğer o buradaysa bana söylesin cr vereceğim.

Haklıydı. Ya öf bu kız zekiydi. Pes etti. Söyleyecekti. En fazla n'olabilirdi ki? En yakın arkadaşıydı.

"Evet. Sirius'a aşığım."
Lily gülümsedi. Ama bu Marlene'nin sandığı gibi iğneleyici bir "Ben demiştim." bakışlı gülümseme değil, şefkatli ve anlayışlı bir gülümsemeydi. Marlene bunu beklemiyordu.

"Tamam. Bunu kabul etmek çok büyük bir adımdır. Gururuna yenik düşmedin. Aferin sana. Şimdi uyu. Yarın ilk ders Biçim Değiştirme. Geç kalmak istemeyiz." dedi ve yatağının içine girdi. "İyi geceler Marls."
"Biliyor musun Lils, sen sahip olabileceğim en iyi arkadaşsın. İyi geceler."

Flashback sonu

Gerçekten Marlene sahip olabileceği en iyi arkadaşa sahipti. Ve Marlene de Lily James'e olan hislerini Marlene'ne itiraf ettiğinde -ki bu yaşanacaktı- ona karşı böyle davranacaktı. Anlayışlı ve şefkatli.

Sirius

Sirius hala dün yaşanan olayın etkisindeydi. Marlene onu öpmüştü. Marlene onu öpmüştü. Marlene onu öpmüştü. Bugün çok mutluydu. Güne ne güzel başlamıştı. Saate baktı. Saat 07.33'dü. Kalkmasına hiç gerek yoktu ama erkenden kalkıp büyük salona inmek de çok büyük bir keyifti çünkü hiçbir zaman orada kimse olmazdı. Giyinip büyük salona indi. Kapıyı açtığı anda da Gryffindor masasında tek başına oturmuş, tabağına bir şeyler dolduran bir Marlene ile karşılaştı. Onu gördüğü tam tamına o saniyede içi ısındı. Yürüyüp karşısına oturdu ve gülümseyerek "Günaydın Prenses." dedi. Tabağına bir şeyler almaya başladı. "Sana da günaydın Siri." Biraz konuştular. Marlene güldü. Sirius onu izledi. Sonra kapı açıldı ve çapulcular içeri girdi.

James

James uyandığında Siri yanında yoktu. Ha?! Ne yani erken mi kalkmıştı? Kıyamet alameti. Giyinip ortak salona indi ve Lily'i kitap okurken gördü. Geçen geceyi sormalıydı.

James: Selam Lils!
Lily: Merhaba James

James tam ağzını açtı ki Lily onu susturdu.

Lily: Geçen geceyi soracaksın.

James kafasıyla onu onayladı.

Lily: Hiç bir ayrıntıyı atlamayacağım. Marls ve Siri geç saatlere kadar konuştular ve ben Marls'ı beklemekten sıkıldım. Marls'ı çağırdım. Sonra yatakhaneye tekrar geldim. Bir süre sonra Marls yüzü kıpkırmızı bir şekilde geldi ve yüzünün niye kıpkırmızı olduğunu hala anlamış değilim.

James gülmesini tutamadı ve kahkaha atmaya başladı. Lily ona anlammışçasına bakıyordu.

Lily: James! N'oldu?
James*hala gülerek*: Ben neden yüzünün kıpkırmızı olduğunu biliyorum. Pati söyledi.
Lily: Nedenmiş?
James: Marls Siri'yi yanağından öpmüş.

Lily de gülmesini tutamadı.

Lily: Her neyse. Sonra "Sirius'u seviyor musun?" diye sordum. O da sesi titreyerek hayır dedi. Ben de dedim ki kızların sesinin titremesinin iki sebebi vardır. Ağlamak. Veya aşık olmak.

James'in bunu öğrendiği iyi olmuştu.

Lily: Sonra kabul etti.
dedi Lily ağzı kulaklarında.

Lily: O da Sirius'a aşık.

James dayanamayıp Lily'e sarıldı. O haliyle çok tatlıydı ve bu güzel haberi bahane edebilirdi. Harika! Lily de ona sarıldı. En sonunda ayrılıp büyük salon'a gitmeye karar verdiler. Büyük salonun kapısından 20 metre uzaktayken bile birinin kahkaha sesleri duyuluyordu. Salona girince bu seslerin Marlene'ne ait olması onları şaşırtmıştı. Büyük salonda sadece Sirius'la Marlene vardı ve Marlene deli gibi gülüyordu. Sirius da onu izliyordu. James ve Lily aynı anda birbirlerine bakıp sırıttı. Sonra James Sirius'un, Lily de Marlene'nin yanına oturdu. Merhabalaştılar.
Sonra Remus ve Dorcas da geldi. Dorcas Lily'nin yanına, Remus da James'in yanına geçti. Sonra Mary geldi ve Dorcas'ın yanına oturdu. En sonunda Peter da geldi ve Mary'nin karşısına oturdu ve ona saçma bir şekilde gülümsedi. Mary göz devirdi. Hemen oturduğu yerden kalkıp Marlene'nin boş olan diğer yanına geçti. Peter onu her gördüğünde çıkma teklif ediyordu ve bu Mary'i çok zor durumda bırakıyordu. Mary de kimseyi incitmek istemediği için onu hep nazikçe reddetiyordu ama artık canına tak etmişti. James bir kere daha Peter ona çıkma teklif ederse kızın patlayacağına emindi. Kahvaltıları bitince tüm grup Biçim Değiştirme sınıfına doğru yürüdü. James Lily'i yanına çağırdı ve diğer herkese bu sefer onunla oturacağını, Sirius'la da Marlene'nin bir arada oturabileceğini söyledi. Lily'le oturduktan sonra Sirius ve Marlene'ni izlediler. Sonra Lily konuştu:
"Güzel plan Jamie."

Evvvvettt. Bitirdim! Artık yayımlayıp kurtulmak istiyorum gerçekten. Hadi okuyun. Bu arada sizin için dün saat 00.29'da bölüm attım. Değerinizi bilin. Byee🍭🍭

~iris🤍

He's Just A Friend - Jily, BlackinnonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin