🍃15🍃

897 58 72
                                    

Bu bölümü bir anda tüm bölümleri oylayıp beni çok mutlu eden LizzieWitch 'e ithaf ediyorum🍡🍡

James

James endişeliydi. Peter ortalıkta yoktu. Ne kadar şu an bunları düşünmek istemiyor olsa da, düşünüyordu işte. Karanlık günler yaklaşıyordu ve Peter şu an her yerde olabilirdi (mesela bir çöp kutusu krğdmfleşd) . Beyninden bu düşünceleri uzaklaştırdı.  Şu an Hufflepuff / Slytherin maçı vardı ve Hufflepuff'ın kazanması onların yararınaydı. Gryffindor şu an puan sıralamasında en yüksekteydi. Ama bu her an değişebilirdi.

Sirius

Peter neden gelmiyordu? Neyse ya. Eninde sonunda bir yerden çıkardı. Tüm grup Hufflepuff / Slytherin maçını izlemeye gittiler. Sonuç mu? Slytherin Gryffindor'dan sadece 10 puan daha yüksek yaptığı için ilk sıraya onlar geçtiler. Gelecek hafta yapılacak olan Gryffindor / Slytherin Quidditch maçı bu senenin birincisini belirleyecekti. Quidditch olduğu için diğer derler iptal edilmişti. Kayın ağacının altına oturdular. Sirius ofladı. Neden hiç bir şey bu aralar iyi gitmiyordu ki? Marlene ona baktı.
Marlene: Noldu hayatım?
Sirius da gülümseyerek ona baktı. Tamam ya, belki bir şey iyi gidiyordu.
Marlene: Ne güzel gülümsedin öyle, dedi ışıl ışıl gülümseyerek.
Sirius onun alnını öptü ve Marlene ona biraz daha sokuldu.
Sirius: Sen bana hayatım de, ben hep öyle gülümserim.

Marlene

Marlene huzurla gülümsedi. Sirius'un kolu omzundaydı ve Marlene iyice Sirius'a sokulmuştu. Övünmek gibi olsun ama çok tatlı bir çifttiler yahu. Lily ve James de öyleydi. Remus ve Dorcas da öyleydi. Hatta Mary ve Alex de öyleydi. Mary'nin anlattığına göre ilk öpüşmeleri noelde 0 oluncaymış. Ne tatlı! Alex iyi bir çocuktu. Yakışıklıydı da. Mary gerçek aşkını bulmuştu ve Marlene bu aşkı kesinlikle onaylıyordu. Pettigrew aklının ucundan bile geçmemişti.
(Peter: Vay be Marlene! Şimdi de Pettigrew olduk öyle mi? Yazar ve Marls: Kes sesini pis fare!)

Sümsükus (ivet şaşırdınız deil miğğ? çünkü yazar olmak bunu gerektirir.)

Severus çapulcuların oturduğu ağacın yakınında bir ağacın altına oturmuştu. Yanında Lucius Malfoy ve bir kaç daha Slytherin'li beyinsiz vardı. Severus onlardan melez olduğunu saklıyordu. Lordun hizmetinde biri her yerde elini kolunu sallaya sallaya ben melezim diye gezemezdi. Severus bunları düşünürken Lucius gülerek ona bakmıştı.
Lucius: Snape noldu, nereye bakıyorsun?
Severus o zamana kadar kaşlarını çatmış kızgınca Lily ve Potter'ın olduğu yere baktığını farketmemişti.
Severus: Sadece dalmışım Malfoy. Önemli değil. (Yazar: gayet önemli ama neyse havanı bozmayayım bne.)
Neden Lily ve Potter'ın olduğu yere bakıyordu? Hayır Sev, bak yine yaptın, yanlış söylüyorsun. Neden Evans ve Potter'ın olduğu yere bakıyordu? (Lily: Vay bee şimdi de Evans olduk haa Sümsükus! Puu sanaahh! Sana verdiim tüm emeklere yazıklağr olsuğhhhnn!) Aa doğru, yine unutmuştu! Çünkü Potter'ın kolu Evans'ın omzundaydı! Ve o Evans'a deliler gibi aşık olduğu için kıskanmıştı! Bu kadar basitti işte! Severus içinden kendine acı acı güldü. Çok acınası bir haldeydi. (Ve yazar ona yine de acımıyordu çünkü yazar olmak bunu gerektirir.) Ne olurdu Lily- Pardon Evans- o iğrenç Potter yerine onu sevseydi. (Yazar ve James: SENSİN İĞRENÇ SLK!). Ne olurdu Lily -ay Evans öf-  Slytherin ve safkan olsaydı? Ne olurdu Severus'un olsaydı Lily? Evet Lily dediğini biliyordu ve düzeltmeye hiç niyeti yoktu. İçsesi ona orta parmak çekti ve ayaklarını vura vura yürüyerek gitti. (Burada içsesi bne oluyorum bu arada dığemfpdmd.)
Lily'e asla bulanık demek istememişti. (yazarın umrunda mı? tab2 hyr bnei hiç tanıyamamışsınız.). Şu Slytherin'li beyinsizlerle takıldığı için ona bulanık demek zorunda kalmıştı. Yoksa ölürdü. Çünkü "arkadaşları" bunu hemen Lorda yetiştirirdi. Lord da tabii onu bir Bulanığa bile kıyamadığı için onu öldürürdü. Lorda katılmak çok büyük bir hataydı. (Yazar: Çen anladın mı bunu çonunda aferin kızımaaa). Ama Severus bu hatayı artık düzeltemezdi. (Yazar: Vaov nası yha?).  Lily de onu bu konuda uyarmıştı zaten. Severus keşke onu dinleseydim diyordu artık. Bir kere bu işe karışmıştı, artık tek başınaydı.

Lily

Lily etrafına baktı. Mary Alex'in yanına gitmişti. Çocuk tatlıydı yahu. Lily ilişkilerini kesinlikle onaylıyordu. James'in kolu omzundaydı ve kimse konuşmuyordu. Lily birinin bakışlarını üzerinde hissetti. James'e baktı. Ama o gözlerini kapatmıştı. Lily'nin bir saniyeliğine nefesi kesildi. Huzurlu gözüküyordu. Bir o kadar da yakışıklı. Sonra -Lily en sonunda bakışlarını James'ten çekebildiğinde- diğerlerine baktı. Her şey normal gibiydi. Marlene ve Sirius. Remus ve Dorcas. Mary zaten yoktu. Ama kim ona bakıyordu o zaman? Her yeri taradı. Ve anladı. Severus -Sümsükus- Snape. Hangi götle ona bakıyordu acaba? (Çok haklısın Lils) Lily ona en kötü bakışından gönderdi ve James'e biraz daha sokuldu. James de ona biraz daha sarıldı. Lily içinden geçenleri söyledi : "Seni seviyorum James." James bu sözlere gözlerini şokla açtı. Lily'i ani bir şekilde kendine çekti ve dudağından öptü. Öyle bir öpüyordu ki sanki Lily ellerinden kayıp gidecekmiş gibi. Şu an Lily onunla sevgiliydi ve o bu durumu mahvedecek tek bir hata yapmaktan ödü korkuyor gibiydi. Lily de karşılık verince Lily James'in istemsizce sırıttığını hissedebiliyordu. Ama sorun yoktu çünkü o da istemsizce sırıtıyordu. Sonra aynı Sirius gibi, Marlene olayların içine sıçtı. Ama ne diyerek? "Öğk. Çocuklar bir oda bulun!". Eh ne derler? Kocan kadar konuş.

Bu bölümü yazarken çok zorlandım çünkü burasya4 sürekli arkamdan ne yazdığımı okumaya çalışıyordu. AL OKU AL. Neyse umarım size feels geçirttirebilmişimdir. Ben bile geçirdim siz de geçirin artık awsu. Sizi sevirem. Byee🍭

~iris 🤍

He's Just A Friend - Jily, BlackinnonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin