Selam! Bayadır yoktum. Bu hikaye hala kütüphanesinde olan var mıdır ondan bile emin değilim ama ben bu bölümü yazmak ZORUNDAYIM. Çünkü size söz verdim ve keyfimin kahyası öyle istiyor.
Not: bu hikayeye bölüm atmayı çok özlemişim!
Hadi başlayın ❤️😌
Yazarınızdan İnciler
Cuma günüydü. Tüm "Yeni Nesil Çapulcular" kara gölün etrafında, derslerin bitmesinin mutluluğuyla dans ediyor, gülüşüyor, oyunlar oynuyorlardı.
O oyunlardan biri de şişe çevirmeceydi.
Onlara bu muggle oyununu Dipper ve Mabel öğretmişti. Onlara da, bir muggle doğumlu olan anneleri Mary Macdonald.
Silena, Ashton ve Haley'nin arasında oturuyordu.
Ve az önce en yakın arkadaşının karanlıktan korktuğunu öğrenmişti.
Bunu daha önce ona söylemediği için Haley'i azarladıktan sonra nefesini dışarı verip konuştu:
"Hadi Lily. Şişeyi çevir."
Ona Lily dediği de olurdu. Sonuçta çok güzel bir ikinci ismi vardı.
Haley şişeyi çevirdi ve şişe, Thalia ile Silena arasında durdu.
Thalia heyecanla sordu:
"Doğruluk mu Cesaret mi kardeşim?"
Silena düşündü.
"Cesaret."
Thalia sırıtırken Silena da heyecanla gülümsedi. Cesaret demek istemişti çünkü Thalia'nın ona çok eğlenceli bir şey yaptıracağını biliyordu. Silena, Thalia'yı çok seviyordu. Thalia da Silena'yı çok seviyordu. Ve bir Slytherin'li olarak tabii ki de Thalia'nın doğal olarak bir kurnazlığı vardı. Ondan iki yaş büyük olan ablası Thalia Black şu an 7. sınıfa gidiyordu. Silena ise daha 5. sınıftı. Ne yaptıracaktı acaba?
Thalia'nın gözü ilk önce Silena'nın kıyafetlerine, sonra da kara göle gitti.
Silena da kıyafetlerine baktı. Eteği ve Gryffindor kıravatıyla birlikte tek anormal olan şey lacivert hırkasıydı.
Bu hırka Thalia'ya bir fikir vermiş gibiydi.
"Kapüşonunu kafana geçir ve tek başına kara gölün etrafında dolaş."
Silena'nın gözleri parladı. Bu çok eğlenceli olacaktı! Silena adrenalini çok severdi.
"Tamam." deyip yapmak üzere ayağa kalktı ama yanında oturan Ashton onu kolundan tuttu.
Ve ona bakarak konuştu:
"Ya düşüp boğulursan."
Silena, Ashton'ın teması yüzünden midesinin karıncalandığını hissetmişti ve sanırım hafifçe kızarmıştı ama bir şey belli etmedi. Ashton Lupin, Silena'dan 1 yıl büyük olan Gryffindor'lu. Ne kadar aynı Silena gibi deliler gibi cesur olsa da sevdiklerine karşı acayip derecede korumacıydı. Silena da öyleydi ama burada tehlikede olan kendisiydi.
"Bir şey olmaz Ash! Eğer düşersem bile kendim kurtulmayı bilirim."
Ashton hala ona ela gözlerinde endişeyle bakıyor ve Silena'nın kolunu tutuyordu.
Sonra Ashton gözlerini Silena'dan çekti ve Thalia'nın gözlerinin içine baktı. Silena şu an aralarında sözsüz bir tartışma geçtiğine yemin edebilirdi ama kanıtlayamazdı. Silena şu ikisinin arasındaki bağı bir türlü anlayamasa da çok yakın arkadaşlardı. Bir bakışta diğerinin ne demek istediğini anlarlardı. Silena bazen bu yüzden kıskanmıyor da değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's Just A Friend - Jily, Blackinnon
Fanfiction꧁TAMAMLANDI꧂ F.R.I.E.N.D.S tadında bir kitap. Lütfen tüm bölümleri hayal ederek okuyun. Çok güzel oluyor dpsdkdpjxks Eğer ciddi bir hikaye bekliyorsanız en baştan söyleyeyim sadece iki bölüm falan ciddi geçiyor. "Bütün Ciddiyetimle Yemin Ederim Ki...