Uyurgezer Özel Bölümü

769 54 23
                                    

Bu bölümü Wattpad'i olmayan cnm arkım Uygar'a ithaf ediyorum çünkü bu onun anısı. Evet bu yaşanmış duğeöfodşxm. Aklınız karışmasın bu biraz günümüze uyarlanmış bir anı olduğu için seksenleri fln bırakın. Mlsf 2020'deyiz işte yapcak bişi yok. Neyse hadi okuyun siz bne gidiyorum. Bu zamanlar evlendikten ama Harry daha doğmadıktan önceki zamanlar haberiniz olsun.

James uyurgezerdi. Yatakta yatıyordu. Sonra nedense kendini yataktan yere fırlattı. Sonra ayağa kalktı ve yürüdü. Koridora gitti. Sonra tekrar odaya gidip Lily'le yataklarının yorganını aldı ve tekrardan koridora geçti. Sonra Görevimiz Tehlike müziğini mırıldanarak koridorda emeklemeye başladı. Yorganı arkasından sürüklüyordu. Mutfağa daldı. Yorganı musluğun olduğu yere dayadı ve suyu açtı. Biraz öyle bekledikten sonra yorganı topladı ve balkona fırlattı. Sonra salona gitti ve televizyona sarıldı. Televizyona sarıldıktan sonra ise televizyonun önüne kedi gibi kıvrılıp uyumaya devam etti. Lily'nin uykusu ise derindi. Yorganın üstünden çekildiğini hissetmemişti. Görevimiz Tehlike müziğini de duymamıştı. O mutlu mutlu uyumaya devam ediyordu. James ise yaptıklarından habersiz televizyonun önünde yatıyordu.

YEĞRİGÖHDHWPRİRMFJDĞEÜFÖVIEĞE.
Bunu bana dün anlattığı için cnm arkım Uygar'a çok tşk ederim. Her gördüğümde gülüyorumke. Hadi bb🍡

~iris 🤍

He's Just A Friend - Jily, BlackinnonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin