🍃17🍃

853 57 67
                                    

Bu bölümü bir anda tüm bölümleri oylayıp beni aşırı derecede mutlu eden PotterheadHavvanur 'a ithaf ediyorum. Panoma yazdığın şeyi gördüm ama e-postamı onaylatmaya üşendiğim için buradan yazıyorum. Çooooook teşekkür ederim.

Hadi okuyun ehe.

Lily

Bugün FYBS'ler vardı. Lily bahçedeydi. Ve herkes Lily'nin yanına geliyordu. Evet, tamı tamına HERKES. Tüm binalardan erkekler Lily'nin yanına geliyor, karşı konulmaz olduğunu sandıkları bir gülümsemeyle ona bakıyor ve kopya istiyordu. Lily de onlara somurtarak bakıyor ve orta parmak çekiyordu. Sonra çocuklar da "WTF?!" gibi havalara girip gidiyordu. Bu taktik Lily için gayet işe yaramıştı. Bir kişiye kadar. Sevgilisi James Potter. James ona öyle bakarsa olmazdı. O L M A Z.

Lily: Çok büyük haksızlık James! Eğer sen bana öyle bakarsan bana her şeyi yaptırabilirsin.

James güldü. Lily biraz daha eridi.

"Bunu bildiğim iyi oldu."

Sonra Lily artık kendini tutamadı ve onu öptü. Ondan sonra da iksir notlarının birazını ona verdi. James onu yanağından öptü ve gülümseyip gitti. Lily'den kopya alamayan erkekler bir Lily'e bir James'e bakıyorlardı. Lily iç çekti ve alaylı bir gülümseme takındı. Sonra onlara tekrar orta parmak çekti. Artık gitmeliydi. FYBS'ye girmek üzerelerdi.

Yazar FYBSyi tabii ki de yazmaya üşendi o yüzden şöyle düşünün. Hepsi tüm derslerden geçer not aldı ehe. Ben de bu karakterleri aşırı kayırıyorum da neyse.

James

FYBS'ler şimdi bitmişti ve James zambağı sayesinde tüm derslerden, iksirden bile, geçmişti! Dumbledore herkesi büyük salona çağırdı. Çapulcular hemen gitti.

Dumbledore: Yedinci sınıflar! FYBS'lerin bitmesi nedeniyle sadece yedinci sınıfların gitmeye izni olan bir balo düzenlenecektir! Kendinizden küçükleri baloya davet edebilirsiniz. Balo bir gün sonra saat 08.30'da yapılacak. Bu yüzden bugün ve yarın Hogsmeade'e gitme izniniz var. Şimdi mi? Yumulun!

James yanında oturan Lily'e baktı. Sakince tabağına yemek alıyordu. James onun yanağını öptü ve dedi ki:

"Benimle baloya gelir misin Lily-Çiçeğim?"

Lily kızarıp ona utangaçça gülümsedi. Ve James'in kalbini ısıtan o kelimeyi söyledi.

"Evet."

James gülümseyip tekrar yemeğine döndü.

Marlene

Yemekleri bitmişti ve Sirius ile bahçede yürüyorlardı. Sirius ona döndü. Derin bir nefes aldı ve:

"Güzel Marlene McKinnon yıl sonu balosuna yakışıklı Sirius Mükemmel Black ile gitmek ister misiniz acaba?"

Marlene güldü ve Sirius'a biraz daha sokuldu. Sirius'un asla ciddi olamamasına bayılıyordu. Bir gün Annabeth ve Thalia Black için harika bir baba olacaktı. (PERCY JACKSON BİLENLER İSİMLERİ NASIL BULDUNUZ BAKEM ISĞWİFNFĞWLDN) Yumuşak bir sesle "Evet." dedi. Sonra Sirius'la sakince yürümeye devam ettiler. Sonra Lily'le karşılaştılar.

Lily: Marls gelsene Hogsmeade'e elbise bakmaya gideceğiz.

Marls Sirius'a baktı. Onu yanağından öptü ve gitti. Arkasına baktığında Sirius Marls'ın öptüğü yanağını tutuyordu. Marls hafifçe kıkırdadı. Sirius hala ne zaman Marls onu öpse aynen böyle oluyordu. Marls da bunu çok tatlı buluyordu. Mary ve Dorcas'ın yanına gittiler. Hogsmeade'e gittiler. Mağazaları talan ettiler. Hogwarts'a geldiklerinde gece olmuştu. Bu yüzden yatakhaneye gittiler. Gittikleri anda da kendilerini yatağa attılar.

Balo günü

Marlene aynada kendine baktı. Bebek mavisi dizlerine gelen bir elbisesi vardı. Gümüş pırıltılı ayakkabılar gitmişti. Makyajı da griydi. Saçlarını açık bırakmıştı. Lily'e baktı. Onun bu sefer lacivert bir elbisesi vardı. Uzundu. Saçları ise salıktı. Artık çok sıkılmıştı. Gitmek istiyordu. Balonun başlamasına 10 dakika kalmıştı. Herkes de hazırdı. Hemen indiler.

Lily

Lily hazırlanırken kendini Slughorn'un partisine hazırlanıyormuş gibi hissetti. Mutlu oldu. James'e olan hislerini o zaman farketmiş, daha doğrusu kabullenmişti.

Sirius

Marlene geldiğinde Sirius kalbinin yerinden çıkacak gibi çarptığına yemin edebilirdi. Çok güzeldi.

Yazar

Akşama kadar eğlendiler. Güldüler. Dans ettiler. Ama içlerinde hep bir hüzün vardı. Neden mi? Çünkü Hogwarts'taki son günlerini yaşıyorlardı. Son iki hafta boyunca boştular. Çok sıkı çalıştıkları için onlara bir ödüldü. Karanlık günler de yaklaşıyordu. Ama hepsi de biliyordu ki, iyi olacaklardı. Ve arkadaş olmayı hiç bırakmayacaklardı...

Arkadaşlar Dorcas öldüğünde onu çok özlemeyin diye Dorcas ve Remus'un üstünde çok durmuyorum. Peter'ı boşverdim de ben eğer bu sizi rahatsız ediyorsa biraz üzgün sahne yazabilirim. Lütfen isteklerinizi yazın. Sizi seviyorum. Her şey sizin için muck💋

~iris 🤍

He's Just A Friend - Jily, BlackinnonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin