Bu bölümü oy veren Hayri-POTIRCIK- 'a ithaf ediyorum ♥️ Bu hikaye sizinle ayakta duruyor❣️
Medya: AH KALBİMMMM
James
James aşırı gergindi. Ya Lily ona gülerse, ya ona yumruk atarsa. Ya da teklifini kabul ederse. O zaman James'i sandığından daha mutlu ederdi. Yıllardır ona çıkma teklif ediyordu ve her zaman reddediliyordu. Belki de yeni bir şey denemenin zamanı gelmişti. Patiyi uyandırmak için odasına gitti.
"PATİ UYANMA VE PARLAMA ZAMANI!" deyip üstüne atladı. Pati 5 dakika daha gibi bir şey homurdandı. James de ona biraz oyun oynasa bir şey olmaz diye düşündü ve muzipçe sırıttı.Sirius
James: "Ah Marlene, şu Patiyi de bir türlü kaldıramıyoruz, hep böyle." dedi. Sirius'un gözleri hemen faltaşı gibi açıldı ve yataktan zıpladı. "Hey Marls, naber?" dedi daha Marlene'nin burada olmadığını görmeden. "Marls nerede?" dedi James'e ve James'in katıla katıla gülmesini somurtarak izledi. "Salaksın James." dedi ve onu odadan kışkışladı. James kapı Pati tarafından kapatılırken "SEVİYORSUN İŞTE PATİ, KABUL ET!" diye bağırdı ve Sirius kapıyı kapattı ama yine de bağırdı."EVET JAMES ONU ÇOK SEVİYORUM, O GÜLÜMSEYİNCE ERİYORUM VE MİDEMDEKİ LANET OLASI KELEBEKLER HORON TEPİYOR!" Dediklerinin hiçbiri yalan değildi, çok seviyordu Marlene'ni. Ama o geçen yıl yaptığı teklifi reddetmişti. Çapulcu kızları dışında herhangi bir kız olsa bu teklifi almak için neler vermezdi. Ama bu kızlarda bir şey vardı. Okulun en popüler ve en yakışıklı erkeklerinden teklif alıp reddediyorlardı. Ama Çapulcular vazgeçmezdi. Bunun en iyi örneği de tartışmasız James'ti. Ayrıca Lils'in gerçekten bir gün James'i seveceğine inanıyordu Pati. Lils James'in arkadaşlık teklifini kabul edeceği gibi, bir gün çıkma teklifini, hatta belki de evlenme teklifini de kabul edecekti. James'in sağdıçı olacağını bildiği için kendi kendine gülümsedi. Ama bunları düşünmek için daha çok erkendi. Eğer Lils bu teklifi kabul ederse ve en sonunda evlenirlerse, Sirius bunların hepsini kendinin başlattığı ile ilgili herkese hava atabilirdi. Sonuçta James'e bu tavsiyeyi veren oydu. Düşüncelerinden sıyrılmasını sağlayan şey Marlene'nin alt kattan gelen sesiydi.
Marlene
James'le çocukluk arkadaşıydılar. Zaten evleri de yakındı. Ve artık James'in Lils'e ne söyleyeceğini duymadan yaşayamayacaktı. Bu yüzden çok erken gelmişti. Hem Sirius da buradaydı. Onu görmek güzel olabilirdi. Kapıyı çaldı. James açtı ve şok oldu. "Marls! İyi insan lafın üstüne gelirmiş ama daha saat 13.57. Ve Pati daha yeni uyandı. Gece 5'te yattık da." Marlene güldü. "Umarım rahatsız etmiyorumdur ama daha fazla Lils'e ne söyleyeceğini bilmeden yaşayamayacağım James. Öğrendikten hemen sonra giderim söz." dedi hızlıca. James güldü. "Yok canım gitmene gerek yok. Sadece Pati daha giyinmedi de biraz huysuz olabilir." dedi. Marlene yanaklarına kanın hücum ettiğini hissetti. O sırada yukarıdan Sirius'un sesi geldi " JAMES SENİ DÖVERİM SALAK GEL BURAYA!" diye bağırıyordu. James: "Demiştim." dedi. "İçeri gelsene Marls." diye de ekledi. Marlene James kızardığını görmesin diye başını öne eğerek yürüdü. "Euphemia ve Fleamont nerede?" dedi Marlene. "Bir görevdeler, bu sabah gittiler." dedi James. James'in anne babası yoldaşlık üyesiydi. Bu yüzden bazen böyle görevlere giderlerdi. Marlene kafasıyla onayladı. O sırada Sirius aşağı indi. Marlene'i görünce James'e kızgın olduğu için kasılmış suratı yumuşadı. Marlene o an James'in orada olmasını, Sirius'un geçen sene ona çıkma teklif etmesini ve onun reddetmesini umursamadı. Sirius'u özlemişti. Koşup ona sarıldı. Sirius biraz şok oldu. Sonra o da kollarını kızım beline doladı. James: "ÖHÖM ÖHÖM." dedi. Marlene kızarıp Sirius'u bıraktı ve ona gülümsedi. Sarılınca Sirius'un kalp atışlarını duymuştu. E çocuğun ağaç gibi boyu vardı. Marlene ona sarılınca tam kalbine denk gelmişti. Bir kere kalbinin teklediğini duyup mutlu olmuştu. Sonra neden geldiğini hatırlamıştı. Direk konuya dalmak en iyisiydi. "James nolur nolur nolur Lils'e ne diyeceğini söyle kimseye söylemem." dedi. James güldü. "Tamam Marls gel otur." dedi. İşte başlıyoruz.
Sirius
Marls ona sarılmıştı. Sirius o sırada kendini Dünya'nın en mutlu insanı gibi hissetmişti. Bir kere kalbinin teklediğini duyduğuna emindi. Marlene'nin başı da tam kalbini üstüne gelmişti. Acaba o da duymuş muydu? Sonra James salağı ÖHÖM ÖHÖM demişti. James'in odada olduğunu unutmuştu bile. Sirius Marls'ın kızarmış olduğunu gördüğünde belki bir şansı olabileceğini düşündü. Marls sarılmayı bırakınca Sirius'a o bakışı ve gülümseyişi vardı ya. Sirius resmen erimişti. En sonunda Marlene konuya girdi. "James nolur nolur nolur Lils'e ne diyeceğini söyle kimseye söylemem." dedi. James güldü. "Tamam Marls gel otur."
dedi. Acaba nasıl açıklayacak salak.James
Öff. Hadi bakalım. "Şimdi Marls şöyle, Sirius Mükemmel Black'in tavsiyesi üzerine, (ÇATALAĞIN -yazarın- NOTU: O sırada Marls aşkla Sirius'a baktı, ÇATALAĞIN GÖZÜNDEN KAÇMAZ BAK AŞKLA DİYOR AŞKLA hayır bak gerçekten Pati, bu kız seni seviyor) Lily'e yakın arkadaş olmayı teklif edeceğim böylece iyi taraflarımı da görür diye düşünüyoruz. Bir ihtimal bana aşık olur diye düşünüyoruz." James bunu dediği anda Marls Sirius'un yanından kalktı ve James'e sarıldı. James de ona sarıldı. Marls hala James'e sarılırken konuştu "James Lily'i sana aşık etmek için elimden gelenden daha fazlasını yapacağımdan emin olabilirsin. Senin sevgin o kadar saf ki. Lily bu sevgiye sahip olduğu için ne kadar şanslı olduğunun farkında değil ve bu hiç adil değil." dedi.
Sirius
James Marls'ın kulağına Sirius'un duyamayacağı yükseklikte bir şey fısıldadı.
Marlene
James Marlene'nin kulağına bir şey fısıldadı. Marlene duyunca gözleri faltaşı gibi açıldı ve çok fena kızardı. James'e sarılmayı bıraktı ve hızlıca "Gitmeliyim, 15'de görüşürüz." dedi ve gitti. Giderken James'e sırıttı ve James da ona sırıttı. Evine yürürken James'in kulağına fısıldadıklarını düşünüyordu: "Sen de Pati seni sevdiği için ne kadar şanslı olduğunun farkında değilsin ve bu da adil değil. Onun sevgisi de en az benimki kadar saf."
Merhaba canlarım yeni bölüm bugün gelecek buluşmayı bölüm gerçekten çok uzun olacak diye bu bölüme sıkıştırmadım. Bir de tam burada bitiresim geldi tabii ehehe. Azıcık sabredin tamam mı? Seviliyorsunuz. Byee♥️♥️♥️.
~iris 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's Just A Friend - Jily, Blackinnon
Fanfiction꧁TAMAMLANDI꧂ F.R.I.E.N.D.S tadında bir kitap. Lütfen tüm bölümleri hayal ederek okuyun. Çok güzel oluyor dpsdkdpjxks Eğer ciddi bir hikaye bekliyorsanız en baştan söyleyeyim sadece iki bölüm falan ciddi geçiyor. "Bütün Ciddiyetimle Yemin Ederim Ki...