🍃5🍃

1.3K 65 102
                                    

Sorry guys ama bu bölümde erkeklerin düşünceleri olmayacak çünkü kızlar Marlene'de yatıya kalacaklar (güncelleme: araya kısacık bir james sıkıştırmışım dkşdmfpdld). Arkadaşlar direk yatıya kalmaya atlıyorum çünkü yazcak başka bir şey yok ve bu bölümde Hogwarts'a gitsinler istemiyorum. Ayrıca eğer çok uzun yazmazsam gelecek bölümde Hogwarts'a gidecekler. Hadi okuyun.
Medya = 😍😍

Dorcas

Dorcas pijamalarını giyiyordu. Hayır hayır, uyumayacaktı. Marls'ların evine gidiyordu. Lily ve Mary'le Marls'ların evinde yatıya kalacaklardı. Plan şöyleydi. Marls'ın anne ve babası da göreve gitmişti. Bu yüzden evde tek olacaklardı. Akşama kadar dedikodu falan yapacaklardı. Sonra Marls'larda yatıya kalacaklardı. Bugün Dorcas kızlara Remus'a aşık olduğunu söyleyecekti. (Hayri-POTIRCIK- yine herkes bir şeyler itiraf edecek sanırım ama şşştt) Uzun bir gün olacağa benziyordu.

Marlene

Temmuz ayının son günüydü. Ve o zamana kadar Çapulcular ve kızlarla hep iletişime geçmişti Marlene. Ama bugün ekstra bir heyecanı vardı. İlk kez birileri onun evinde yatıya kalıyordu. Gelmelerine ne kadar kalmıştı? Saate baktı. 20 dk vardı. Sirius'u düşündü. O sadece bir arkadaştı değil mi? O sırada kapı çaldı ve Marlene hemen alt kata inip kapıyı açtı. Karşısında yüzü fena halde kızarmış bir Lily görünce hemen onu içeri alıp sorguya çekmeye başladı.

Lily

Lily Marlene'lerin evine yakın bir yere cisimlendi. Direk evin önüne cisimlenmek istememişti çünkü son günlerde çok uyuşmuştu ve yürümesi gerekiyordu.Yapabilecekleri eğlenceli şeyleri düşünürken James'in evinin önünden geçerken onun James'in evi olduğunu farketmedi bile.

James

Yawsu o Lily miiğğğ?! James hemen dışarı çıktı ve "Lils!" diye bağırdı.

Lily

James bana bağırdı. Her zaman dağnık olan saçları ıslaktı. Sanırım daha yeni duş almıştı. Lily üstünde pijaması olduğu için utanmıştı. Yüzünün kızardığını hissetti. Ne kadar üstünde ince bir ceket olsa da altındaki çizgili pijama tamamen ortadaydı. Bunları düşününce kızardığını hissetti. Ama o sadece bir arkadaştı. Niye kızarıyordu? İstifini bozmadan konuşmaya çalıştı.
Lily: Merhaba James, nasılsın?
Konuşmakta neden bu kadar zorlanıyordu?
James: İyiyim Lils, sen nasılsın?
James dağanık ve ıslak saçlarıyla çok yakışıklı görünüy- Lils! Kapa çeneni!
Lily: Ben de iyiyim, sağol.
James ona çok tatlı bakıyordu. Hadi ama!
James: Nereye gidiyorsun?
Lily: Marlene'lerde yatıya kalacağım.
James güldü. Ne güzel gülüy- Lily kendini öldürecekti.
Lily: Neyse ben geç kalmayayım. Hoşçakal.
Lily ve James bir süre birbirlerine el salladılar. Sonra Lily peşinde testere varmış gibi (burasya4 HEİWRKWŞFORĞELGPEİKGÜEWK) kapıyı çaldı ve Marlene Lily'i o derece kızarmış görünce hemen onu içeri soktu.
Marlene: DÖKÜL BAKALIM EVANS.
Lily: N-ne?
Keşke sesi titremeseydi. Ama James'in gülümsemesi aklından gitmiyordu ki.
Lily: *Marlene ona çok kötü bakınca* Tamam tamam sakin ol anlatacağım. Ama aramızda kalacak.
Lily: *derin bir nefes alır* Şimdi gelirken James'le karşılaştım.
Marlene heyecanlanmıştı ve bu baya belli oluyordu.
Lily: Marlene bak dünyadaki en büyük Jily shipper falan olduğunu biliyorum.
(Yazar: *öksürür*)
Lily: Ah, bir de Yazar ve okurları var tabii.
(Yazar: *memnunca gülümser ve kafasını sallar*)
Lily: *yazara bakar, yazar devam et işareti verince Lily tekrar Marlene'ne bakar ve konuşmaya devam eder* (yazar burada çok boş yaptı kabul ediyor ama boş yapmak onun alın yazısı) Ama o sadece bir arkadaş. Hemen umutlanma derim.
Lily: SADECE JAMES BANA SESLENDİ BİRAZ KONUŞTUK VE O BENİ PİJAMALI GÖRDÜĞÜ İÇİN UTANDIM O KADAR YANİ ÖYLE ÇOK BÜYÜTÜLECEK BİR DURUM YOK
Marlene'ne baktı. Kız şok olmuş bir biçimde ona bakıyordu.
Lily: Yüz ifadenden bunun büyütülecek bir durum olduğunu mu anlamam lazım?
Marlene: Merlin'in donu! Lils sen ne kadar kızardığını görmemiştin. Seni hiç öyle görmemiştim. Neden sadece James seni pijamalı gördü diye bu kadar yerin dibine geçtin ki? O sadece bir arkadaş değil mi? James ne zamandan beri seni bu kadar kızartıyor?

Lils daha da kızardığını hissettiği anda kapı çaldı. Lily kendini toparladı ve kapıya bakmaya giderken Marlene'ne dönüp "Aramızda." dedi. Sonra da gidip kapıyı açtı.

Mary

Mary kapıyı tıklattı ve Lily'i gördü. Nedense gergin görünüyordu ama çok kurcalamamaya karar verdi. İkisiyle de sarıldılar ve Mary Marlene'ne baktı. Mutluydu. Fazla mutluydu. Mary Marlene'ne "N'oluyor?" bakışı attı. Marlene de "Sonra anlatırım." bakışını atınca Mary kafasıyla onayladı. (Marlene'ne laf etmeyin arkadaşlar Jilycilere söylemek zorundaydı Marlene'nime laf ettirmem.)
En sonunda Dorcas da geldi. Bir daire olarak salonun ortasında toplandılar ve Dorcas konuşma izni istedi.

Dorcas

Dorcas konuşma izni istedi. İzin verilmiştir.

Dorcas: Size açıklamam gereken bir şey var.

Dırıdırıdırıdırıdırı. Beyni, kalbi ve iç sesi susmuyordu.

Dorcas: B-ben Remus'a aşığım.

Marlene

Dorcas: B-ben Remus'a aşığım.

Yaa sesi titremişti ne şirin. Tamam Marlene konu şuan bu değil. Şaşırmış gibi yap. ŞAŞIRMIŞ GİBİ YAP. Of ya olmuyor. Sanırım konuşmalıydı.

Marlene: Dorcas şey, bunu bence zaten üçümüz de tahmin ediyorduk. Yani en azından, şahsen ben tahmin ediyordum.

Dorcas: *üzülerek* O kadar belli mi?
Marlene: Hayır hayır, yani biz zekiler anladık ama o diğer salakların anlayacağını sanmam.
Lily: Ayrıca bence Remus da sana aşık.

Dorcas'ın suratındaki ifadeyi görmeliydiniz. O kadar saf bir mutluluktu ki.
Dorcas: Gerçekten mi?
Mary: Yani, hareketleri bunu gösteriyor. Ve emin ol sen Remus'tan daha iyi saklıyordun. O asalaklar bile anlamıştır.
Marlene: AŞIRI İYİ BİR FİKRİM VAR DİNLEYİN. BİR ÇÖPÇATAN GRUBU KURALIM VE BİRLEŞTİRECEĞİMİZ KİŞİLER DIŞINDA GRUPTAKİ HERKESİN BUNDAN HABERİ OLSUN.
Dorcas: Bu çok güzel bir fikir Marlene ama Remus'ta işe yaramaz. Remus kurtadam olduğu için kimseyle yakın olamaz.
Marlene: O zaman biz de fikrini değiştiririz.

Marlene sinsice bir gülümseme takındı. Bu gece plana başlamanın tam zamanıydı.

James ve Sirius'a mektup yazdılar. Remus'un haberi olamazdı. Peter da böyle işlere çok karışmazdı zaten. Her şey planlandığı gibi gidecekti ve Dorcas'la Remus sevgili olacaktı...

Merhaba. Yeni bölüm bir gün geç geldi bağışlayın. Nedense bu bölümü yazmakta çok zorlandım. Gelecek bölüm Hoggy Hoggy Hogwarts time! Hadi mutlu olun neyse yayımlayayım da kurtulayım artık. Byee🍭🍭

~iris🤍

He's Just A Friend - Jily, BlackinnonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin