Evet final değil hadi mutlu olun. Ama gelecek
bölüm final :(Medya da Percabeth çünkü Percabeth = pjo evrenindeki en müq ship
Bu bölüm beni mutlu edenlere: burasya4 _ZGEK0812 THEUYGAR Cilginfok ardauzcakar123 denizyazza
Yazarınızdan İnciler
19 Ağustos 2020
Evet bugün benim 3 yaşındaki kuzenim bize gelmişti ben de ailenin en küçüğü olarak onunla oynamak zorundayım. Online derslerim bittiği anda burasya4 'e Snapchatten yazdım dışarıda mısınız diye. O da evet tenis kortunun oradaki çardaktayız dedi. Ben de tamam dedim tam gidecektim kuzenime görünmeden belki sıyrılabilirim diye sıvışmaya çalıştım.
Tahmin edeceğiniz kadarıyla olmadı.
Kuzenim beni odama çekti ve oyun oynattırdı ben de burasya4 'e yazdım geç geleceğim diye. Neyse 1 saat sonra oyun oynamamız bitti ben de dışarı çıktım. Annem de (ne bahanesiyle geldi hatırlamıyorum .d) arkamdan elinde telefonla geliyor. Umursamadım. Sonra arka kapıdan çıktım baktım orada etrafına bakınan bir _ZGEK0812 . Ona el salladım. O da bana el salladı sonra direk ters yöne koştu. Dedim wtf. Yine umursamadım. Hiç bir bokluktan şüphelenmiyorum kardeşi falan çağırmıştır diyorum. Sonra ben yavaşça olduklarını söyledikleri çardağa yürüdüm. Tabii çıktığım yer de hafif yokuş ve onların olduğu çardağa gelmeden bir sürü bitki var yani hiç bir şey göremiyorum. Çardak görüş mesafeme girdiği anda bu salaklar "SÜRPRİĞZZZZZ" diye anırmaya başladı. Önce doğum günümü mü unuttum diye düşündüm çünkü benim doğum günüm 20 Kasım'da. Annem de arkadan bunları videoya çekiyor falan. Çardağı ineceledim etrafına balonlar sarılmış masada kekler fln var. Onlara yürüdüm "NOLUYO AMK" aklıyla. Sonra başta bana ayrılmış olan yeşil cafeden çalınan sandalyeye doğru yürüdüm. Bunlar yaşanırken ben gülme krizindeyim bu arada. Neyse sonra bunlar açıklamaya başladı. Öğrendim ki burasya4 ve THEUYGAR bunu 1K olduğumuzdan beri planlıyormuş. Ama bir türlü yapmaya fırsat bulamamışlar. Sonra tam yapacaklarken 2K olmuşuz. Sonra 3K falan derken anca bugün yapabilmişler. Bu parti 4K oluğumuz içinmiş. İşin trajikomik yanı ise bu sabah 5K olmam. Onlara bunu söylediğimde güldük. Sonra ardauzcakar123 dedi ki "O ZAMAN 5K PARTİSİ BU SEN SIKINTI YAPMA" hdlsjdlxj. burasya4 kek falan yapmış babam da onlara Çerezza vermiş 🥺 Gerçekten böyle arkadaşlara ve böyle bir aileye sahip olduğum için çok şanslıyım.
Sizi seviyorum ❤️ burasya4 _ZGEK0812 THEUYGAR Cilginfok ardauzcakar123 denizyazza
Sizi de seviyorum canım okurlarım 🖤 siz bunları gerçekleştirensiniz 🦋
Bunu okumanıza gerek yok ama okuduysanız teşekkür ederim.
Bye bye çukulatalarığmm 🍫
~iris 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's Just A Friend - Jily, Blackinnon
Fanfiction꧁TAMAMLANDI꧂ F.R.I.E.N.D.S tadında bir kitap. Lütfen tüm bölümleri hayal ederek okuyun. Çok güzel oluyor dpsdkdpjxks Eğer ciddi bir hikaye bekliyorsanız en baştan söyleyeyim sadece iki bölüm falan ciddi geçiyor. "Bütün Ciddiyetimle Yemin Ederim Ki...