Doritos Özel Bölümü

862 42 12
                                    

Bu bölüm normal hikayeyle alakalı değildir! Sadece burasya4 ile sitede otururken bir şekilde bu müthişmel senaryoyu yazdık. Her şey küçük kızlardan birinin diğerinin cipslerini düşürmesiyle başladı. Sonra kız diğer kız cipslerini yanlışlıka yere düşürdü diye yaklaşık 1.30 saat onunla küs kaldı. O 1.30 saatten sonra da "cANıM ArkAdAşıM." diye kol kola geziyorlardı. Garip. Neyse okumaya başlayın isterseniz.

Lily Hogwarts koridorlarında yürürken elinde hem kitapları hem de bir paket doritos taşımaktadır ve Lily'nin yanına Severus gelir.
Severus: Yardım ister misin Lily?
Lily: Evet. Şu doritosu taşıyabilir misin?
Severus: Tabii ki.
Ve Severus doritosu taşımaya başlar. Lily'nin olacaklardan hiç haberi yoktur. 1 dakika sonra Severus doritosu yere düşürür.
Lily: SEVERUS BUNU NASIL YAPARSIN SEN!
Severus: Çok özür dilerim Lily hemen topluyorum.
Lily: Seni affetmiyorum yaptığın şeyin farkında mısın sen!
Tam o sırada James gelir.
James: SEN NASIL BÖYLE BİR ŞEY YAPTIN! SAKIN BİR DAHA ZAMBAĞIMIN YANINDA SENİ GÖRMEYEYİM!
Lily: Teşekkürler James, der ve ona sarılır.
Lily: Bu arada Severus sana bir daha doritos vermeyeceğim Rufflesa mahkum kaldın.

HAY ALLAH. Awsu yanlış anlamayın da bu senaryoyu atmazsam olmazdı bu yüzden lütfen okumayı bırakmayın. Ve geçen gün bölüm atamadım özür dilerim. Üşendim işte aw. Neyse byee🌿

He's Just A Friend - Jily, BlackinnonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin