Bu bölümü maşşalah ne varsa yapan sctkmybabies 'e ithaf ediyorum ❤️. Yerüm seni yahu. 🌈 Ayrıca şunu eklemem gerek. MELİSA SEN KESİN KAHİNSİN NET.
Medya: Bu fan artı şimdiye kadar nasıl koymadım hiç bir fikrim yok.
Toplam 30. Bölümdeyiz!
Ve şunu söylemek zorundayım. Gittikçe hikayenin sonlarına yaklaşıyoruz 🙂. Hep içinizde kalan bir şey varsa şu satıra bırakın lütfen.
LÜTFEN BURAYI OKUYUNUZ!
Arkadaşlar Jily çiftimiz yaşıyor diye Harry sağ kalan çocuk değil sanmayın. BİR ŞEKİLDE Harry yine seçilmiş kişi olmayı başardı. Yani hikayedeki tek değişiklik Jily çiftinin yaşıyor olması o kadar.Hadi okuyun.
Bu arada, BEKLENTİNİZİ EN YÜKSEK SEVİYEYE GETİRİN SÜRTÜKLER
1980
Lily
Lily bekliyordu. Stresliydi. Çok stresliydi. Acaba düşündüğü ve umduğu şey gerçek miydi? Lily'nin gözleri dolmuştu. Ah, işte bakın, bir belirti daha. İnanamıyordu. Gerçekten düşündüğü şey gerçek olabilirdi. Lily güldü. Ve hayal etti. Neler neler yapabilirlerdi onunla. Sonra tekrar elinde tuttuğu şeye baktı. Ve baktığı anda da tuttuğu şeyi yere düşürdü. Gördüğü şeyden emin olmak istediği için o şeyi tekrar eline aldı ve baktı. Doğru görmüştü. Lily güldü. Ve düşündü, tam da Mary ve Alex'in düğününden önceki gün. (Yazar burada aşırı şerefsizlik yaptı duğemfğsxm. Ne olduğunu tahmin eden yoktur bence ama yine de tahminleriniz varsa bırakın şuraya :D)
James
James eve geldi. Yorucu bir gün olmuştu çünkü düğün hazırlıklarına yardım etmişti. Lily ise yorgun olduğu bahanesiyle gelmemişti. Normalde asla bugünü kaçırmazdı. James o zaman kurcalamamıştı ama şimdi Lily'e neden gelmediğini soracaktı. Düzgün bir cevap almayı umuyordu. Merdivenlerden yukarı çıktı ve odalarına gitti. Kapı açıktı. Lily elini ağzına götürmüş, arkası dönük bir şekilde duruyordu. James gitti ve Lily'e arkadan sarıldı. Ve çenesini Lily'nin omzuna koyduğunda Lily'nin elindeki şeyi gördü. Gördüğü şeyle de şoka girdi. Nasıl yani ya? NASIL YANİ! James şok olmuştu. Bu mümkün müydü ki? (Bu bölüm öğreneceksiniz ne olduğunu sakin olun fısşcjspösia)
Mary
Mary yarın evleniyordu. Bas baya evleniyordu! İnanamıyordu. Hem de Alex'le evleniyordu. 1. sınıftan beri hayran olduğu, 5. sınıfta da resmen sırılsıklam aşık olduğu çocuk. (Arkadaşlar biliyorum Lily ve James'i çok merak ettiğiniz için Mary ve Alex umurunuzda bile değil ama bunu da yazmak zorundayım artık dıwicnğwcn. Buraları kısa keseceğim korkmayın). Artık onunla bir yuva kuracaktı ve bu düşünce hep içini ısıtıyordu. Sonra düşündü. Lily neden düğün hazırlıklarına yardım etmeye gelmemişti acaba. Aslında zaten diğer günler de çok yararlı olamamıştı. Sürekli tuvalete gidiyordu. Sonra 10 saniye sonra çıkıyordu. Mary bazen onun kustuğunu düşünüyordu. Ama neden kustuğuyla ilgili bir fikri yoktu. Normalde daha üretken olabilirdi ama yarın evlendiği için beyni bulanmıştı. Vay be! Vayyy beeeeee! YARIN GERÇEK ANLAMDA EVLENECEKTİ. Mary yatağa yatıp kahkaha atmaya başladı. Evet dışarıdan biri onu görse deli hastanesini arardı ama umrunda değildi. YARIN EVLENİYORDU AMK! Nasıl sakin olsun! Her neyse kendini toparlamalıydı. Alex onun kahkahalarını duymuş olmalıydı ki kapıya geldi. "Ne oldu Mary, neden gülüyorsun?" dedi o güzel gülmesiyle. Mary kendini sarhoş gibi hissediyordu. "Alex, sakin kalamıyorum YARIN EVLENİYORUZ!" Alex güldü. Mary doğruldu. Sonra Alex ona yaklaştı. Ve fısıldadı: "Evet güzelim, yarın evleniyoruz." Sonra da Mary'i öptü. Her şey yolundaydı...
James (hadi yine iyisiniz sosşfjwşnc)
James gördüğü şeyin doğru olup olmadığını bilmiyordu.
"B-ben ba-baba mu oluyorum?"
Lily'nin elinde bir hamilelik testi vardı. Ve üstünde iki çizgi vardı (iki çizgi olduğu bilgisini almak için friendsi bahane edip anneme sordum aq değerinizi bilin fıwğcje). Lily hamile miydi? James baba mı olacaktı! Lily ona döndü. Sonra evet anlamında başını salladı. Mutluluk göz yaşları zümrüt gözlerinde parıldıyordu. James ise hala şoktaydı. En sonunda Lily'i öptü. Sonra da sarıldı. İkisi de artık göz yaşlarını tutamamıştı. Lily çok iyi bir anne, James de çok iyi bir baba olacaktı. Ve ne olursa olsun çocuklarını koruyacaklardı. Karanlık ve kötü güçlerden. Gerekirse onu korurken can vereceklerdi. Ama çocuklarının tırnağına zarar gelmesine izin vermeyeceklerdi. Onu hep seveceklerdi ve ona hep değer vereceklerdi. Çünkü onlara göre aile bu demekti. Çünkü onlara göre aile sevgiydi. Ve onlara göre, sevgi her şeydi...
Marlene
Düğün günü
Mary ve Alex evleniyordu. Marlene çocukluk arkadaşının evlenmesini izlerken aklından geçen tek bir düşünce vardı: KIZ ELDEN GİDİYEAH. Ah, ah. Elinde büyümüştü Mary. Marlene eski anıları hatırlayıp biraz nostalji yaptıktan sonra şu an bir düğünde olduğunu hatırladı ve gerçek Dünya'ya geri döndü. Mary ve Alex klasik "Evet." leri de deyince evlenmişlerdi. Aslında Mary de Alex de çok mutlu görünüyordu. Resmen birbirleri için yaratılmışlardı zaten. Marlene gülümsedi. Arkadaşlarını böyle görmeye bayılıyordu. İnsanların mutlu hissetmesine bayılıyordu. Ama yine de, kız elden gitmişti. Artık yapacak bir şey yoktu. Mary Macdonald gitmiş, Mary Macdonald Jackson gelmişti. (Sanırım bu kadar Percy Jackson göndermesi yapmayı bırakmalıyım djsğnc).
Lily
Akşam düğün çıkışı Mary ve Alex'in evinde buluşacaklardı. İşte o zaman Lily onlara hamile olduğunu söyleyecekti. Eve vardılar. Ve herkes bir koltuğa geçti. Lily ve James bakıştı. Sonra James heyecanla söze girdi: "Lily'le size bir şey söylemeliyiz." Herkes dikkat kesilmişti. James devam etmesi için Lily'e baktı. Lily söze başladı.
Lily: Şey, biz hem ekonomik açıdan hem de olgunluğumuz açısından-
James: LİLY HAMİLE!
Herkes donup kalmıştı. Şoktalardı. Nasıl yani Lily Evans Potter hamile miydi? Marlene, Mary ve Dorcas ağlıyordu ama hala şokun etkisindelerdi. Sirius, Remus ve Alex ise herhangi bir tepki veremiyordu çünkü hala onlar da transtaydılar. Marlene kalkıp Lily'e ve James'e sarıldı.
Marlene (ağlayarak): Aman tanrım çocuklar, tebrikler. Ben, ne diyeceğimi bilemiyorum gerçekten. AMAN TANRIM TEYZE OLACAĞIM!
Sonra herkes buna güldü. O şok havası daha dağılmamıştı ama insanlar artık daha normal davranıyordu. Ama onlar da haklılardı tabii ki. Aralarına bir bebek katılıyordu...
sctkmybabies = the kahin. Bana özelden yazdı kesin çocuk geliyor diye dıwğmfğw. Neyse sizi seviremke 🌿
Hadi bbke ⚡️
~iris 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's Just A Friend - Jily, Blackinnon
Fanfiction꧁TAMAMLANDI꧂ F.R.I.E.N.D.S tadında bir kitap. Lütfen tüm bölümleri hayal ederek okuyun. Çok güzel oluyor dpsdkdpjxks Eğer ciddi bir hikaye bekliyorsanız en baştan söyleyeyim sadece iki bölüm falan ciddi geçiyor. "Bütün Ciddiyetimle Yemin Ederim Ki...