Yeni bölüm attım hadi vatana millete hayırlı olsun.
Noel
Lily
Lily sabah erken kalktı. Vuhu. Bugün noeldi. Herkes birbirine hediye verecekti. Lily hala yatağındayken gülümsedi. Noeli seviyordu. Hogwarts'taki Noeller hep güzel geçiyordu çünkü. Hep bir mucize gerçekleşiyordu Hogwarts'taki Noellerde. Kim bilir? Belki de bu sefer James ve Lily sevgili olurlardı. Lily hafifçe güldü. Kimi kandırıyordu acaba? Yatağından kalktı. Sabahlığını üstüne geçirdi ve kitabını alıp ortak salona indi. Tabii ki de Lily dünyanın en şanslı insanı olduğu için ortak salona indiği anda karşısına James çıktı. Ama uyuyordu. Ne kadar da tatlı uyuyordu. Sonra Lily boynuna bir şey olabileceğini farketti. Hemen James'in yanına oturup başını kucağına aldı. "James..." diye fısıldadı.
"Lily... sen misin?"Lily: Evet benim. Tüm gece burada mı uyudun?
James: Yatakhanede uyku tutmadı. Ben de buraya geldim.
Lily: James keşke başının altına bir yastık koysaymışsın. Ben gelmeseydim boynun tutulabilirdi.
James: Ben iyiyim Lily. Ama dizinde yatmaya devam edebilir miyim?
Lily: Tabii ki.Lily kitabını aldı ve James kucağında yatarken kitap okudu. Ama tek düşündüğü şey James'ti. Ayracı en başta olduğu yere koydu ve kitabı masaya bıraktı.
Lily: James saçlarınla oynayabilir miyim?
James: HıhıLily James'in saçlarıyla oynadı. Gerçekten Lily'nin saçlarından daha yumuşak bile olabilirlerdi. Sonra geçen sefer Marlene ve Sirius'u bu pozisyonda bulduklarını farketti. Kızardı ama gülümsedi. Marlene ve Sirius şuan sevgiliydi. Sevdiğin kişiyle sevgili olmak çok güzel bir duygu olsa gerek, diye düşünmeden edemedi Lily. Mesela şuan James'le sevgili olmalarının önündeki tek engel Lily'nin ona çıkma teklif edemeyecek kadar utangaç olmasıydı. Bir kere James'e çıkma teklif etse her şey ne kadar güzel olurdu aslında.
James: Lily şuan Marlene ve Sirius'u bulduğumuzdaki pozisyonda olduğumuzu farkettin mi?
Lily kızardı. Hem de çok kızardı. Ve James ona bakıyordu. Harika. Bir anda James'in tüm uykusu kaçmış gibiydi.
Lily: H-hayır.
LANET OLSUN! Bir kere istemediği zaman sesi titremese olmaz mıydı. Ayrıca James bu kuralı biliyordu. Lily daha önce ona söylemişti ama hiç böyle bir durumun içinde bulunacağını düşünmeden söylemişti James'e bunu. James yerinde dikleşti. Lily içinden ,sıçtık , dedi ve James ona yaklaştı. James gittikçe onun yüzüne yaklaşıyordu. Sonra James konuşmaya başladı.
James: Bir gün bir kişi bana demişti ki, kızların sesinin titremesinin sadece iki sebebi vardır:
• Biri ağlamak
• Diğeri aşık olmakJames: Hiç ağlayacak gibi durmuyorsun Lils.
James: Bana aşık mısın Zambağım?Zambağım lafı Lily'nin işinin bittiği anlamına geliyordu.
Lily: H-hayır.
AMA NEDEN SÜREKLİ SESİ TİTRİYORDU? Aa doğru, çünkü James'e aşıktı.
James ona yaklaştı ve öptü. Lily en başta şok oldu. Ondan sonra ise karşılık vermesi gerektiğini anladı. Lily durumun saçmalığını kafasından atamıyordu. Lily Evans, yedi yıldır peşinden koşan ve sözde "arkadaş" olduğu James Potter'la öpüşüyordu. Sonra düşüncelerini bir kenara bıraktı ve anın tadını çıkardı. Sonra Sirius geldi ve anın içine sıçtı. Ne mi diyerek? Remus ve Dorcas öpüşürken dediği şeyi. Yani:
"Öğk. Çocuklar bir oda bulun!"Sonra Lily ve James ayrıldılar. Lily kızardı. Lily çoook kızardı. Yerin dibine geçti. Sonra yatakhaneye çıktı. Yatakhanesine vardığı anda da kızlara yastık atmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's Just A Friend - Jily, Blackinnon
Fiksi Penggemar꧁TAMAMLANDI꧂ F.R.I.E.N.D.S tadında bir kitap. Lütfen tüm bölümleri hayal ederek okuyun. Çok güzel oluyor dpsdkdpjxks Eğer ciddi bir hikaye bekliyorsanız en baştan söyleyeyim sadece iki bölüm falan ciddi geçiyor. "Bütün Ciddiyetimle Yemin Ederim Ki...