🍃20🍃

761 54 115
                                    

Bu bölümü aşırı maşırı tatlış yorumlar yapan LaraTosun3 'e ithaf ediyorummm 🌺
Hiç bölüm gelmedi gerçekten çok özür dilerim. Okuyun hadi.

14 Nisan 1979 (tarihi tamamen salladım)

Flashback

Lily yatağında doğruldu. Bugün evleniyordu! Küçükken hep bugünün hayalini kurmuştu. Ama evlendiği kişinin James olacağını hiç düşünmemişti. Lily güldü. Hayatının aşkıyla evleniyordu. James'le ciddi anlamda ruh eşiydiler ve Lily onu asla bırakmak istemiyordu. Onunla bir yuva kurmak istiyordu. İşte bugün, bunun ilk adımı atılacaktı. Yaklaşık bir yıl önce James'le Godric's Hollow'da bir ev tutup orada yaşamaya başlamışlardı. Ama James şu an yanında değildi. Erken kalkmıştı herhalde. Lily
de elini yüzünü yıkamak için lavaboya gitti. Lavaboda James'le karşılaştı. O da elini yüzünü yıkıyordu. Gidip ona arkadan sarıldı. James de yüzünü kuruladı ve Lily'e döndü. Daha Lily bir şey diyemeden James konuştu.

James: Bugün birinci sınıftan beri en büyük hayallerimden biri olan bir şeyi daha gerçekleştireceğim zambağım. Lily Evans'la evleneceğim.

Lily James'i öptü. Sonra konuştu.

Lily: Soyadımın Potter olmasına hala alışamadın değil mi?

James: Hayır, alışamadım.

Lily James'e sarıldı.

"Seni seviyorum, Potter." dedi Lily.

"Seni seviyorum, Potter." dedi James.

O sırada Lily eridi. Gerçekten de artık sadece Lily Evans değil Lily Evans Potter olarak bilinecekti. Gözleri dolmuştu. James'e belli etmemeliydi.

"Çekil şuradan Potter! Ben de elimi yüzümü yıkayacağım."

James güldü.

"Tamam zambağım. Hepsi senindir."

Lily'i yanağından öpüp oradan çıktı. Lily de işlerini bitirip kapıyı arkasından kapadı.

Flashback son

Ve işte buradalardı. Düğünün başlamasına iki buçuk saatten az kalmıştı. Lily aynada kendine bakıp hafifçe gülümsüyordu. Marlene, Mary ve Dorcas arkada ağlıyordu. Lily onlara dönünce gelinliğinin uzun eteği uçuştu. Artık saçı yapılmalıydı. Makyaj masasına oturdu. Marlene yanları örgülü bir topuz yapmaya başladı. Lily iki yıl önceki yıl sonu balosuna hazırlanıyormuş gibi hissediyordu. Ah, harika!Şimdi o da ağlıyordu. Ama bir şey olmazdı. Zaten göz makyajı daha yapılmamıştı. Marlene onun saçını yapıyordu ve etraflarındaki herkes ağlıyordu. Zaten odada dört kişiydiler. Hepsi ağlıyordu. Mary ise bunu videoya çekiyordu.
Lily onu çekmesin diye yüzünü elleriyle kapatmıştı. Sonra Mary:

"Hadi ama Lils! Sonra bunu çocuğunuza göstereceğiz! Ve annesinin sadece bir gelinlikle ne kadar da güzel ve zarif gözüktüğünü görecek!" dedi.

Bu Lily'nin yüzünü açması için gayet yeterli bir sebepti. Yüzünü açtı. Kameraya gülümsedi.

"Ağladığıma bakmayın lütfen! Şu an çok mutluyum." dedi kameraya doğru. Lily'nin göz makyajını yaptılar. Saçı da tamamdı zaten. Bir tek duvağı takmak kalmıştı. Duvağı da taktıklarında hazırdı. Düğün başlamak üzereydi. Herkesin gözleri doluydu.  Sonraki şeyler ise, sıradan ama bir o kadar da büyülü şeylerdi. Hala odadalardı. James ve Sirius sürekli içeri girmeye çalışıyorlardı. Ama onlar izin vermiyordu çünkü gelini düğünden önce gelinlikle görmek kötü şans getirirdi. Eninde sonunda sadece Sirius'u içeri almaya karar verdiler. Kapıyı açtılar. Sirius takım elbisesini gitmişti. Lily garip hissetti. Çok garip hissetti. Çünkü Sirius asla böyle şeyler giymezdi. Normal giydiği şeylerde de hep orası burası düzgün olmazdı. Ama burada şu an mükemmel bir takım elbise giymişti. Marlene'ne kolunu attı ve bana döndü.

He's Just A Friend - Jily, BlackinnonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin