Bu bölümü ilk oylayan burasya4 'e ithaf ediyorum ♥️♥️
Marlene
Marlene düşünüyordu. Sadece düşünüyordu. Yatağında yatmış geçen yılı düşünüyor ve puan veriyordu. Hep geçen Hogwarts yıllarını düşünüp 10 üzerinden puan verirdi. Ama 6. sınıf... bilemiyordu. 6. sınıfta Sirius ona çıkma teklif etmişti. Ve bu çoğu kızın hayaliydi, ama Marlene'nin değil. Bu yüzden kabul etmemişti. O Sirius'la hep aşırı iyi anlaşmıştı. Hep birbirlerinin kankası olmuşlardı. Ve bir anda bu... Sanki Sirius ona çıkma teklif ettikten sonra ona karşı bir şeyle- yok canım! Marlene kafasındaki düşünceyle güldü. Ama, o lanet olası iç ses, haklı olabilir miydi? Sirius'u her gördüğündeki çocuksu heyecanı, her bir mektupta veya konuşurken onun adının geçişiyle midesinin tepetaklak olması, tesadüf müydü ki? Her gülümseyişinin onu resmen eritmesi, tesadüf müydü? Camından gelen sesle düşüncelerinden sıyrıldı. James'in baykuşu! Hemen baykuşu içeri aldı ve bacağındaki mektubu çözdü. Okumaya başladı:
Hey Marls!
James'lere geldim ve yarın tüm grupla birlikte bir buluşma yapalım diyoruz. Saat 15.00'da Potter'ların evine gelin. Senden istediğimiz şey Lily, Dorcas ve Mary'e haber vermen. Bir de kendin gelmen tabii. Ha bu arada James'in Lily'e söyleyecek çok önemli bir şeyi var ona gelmesini özellikle tembihle tamam mı? Eğer gelmezse James onu keser (kıyamaz ama neyse). Hoşçakal!
Sevgilerle,
Sirius...İşte Marlene bundan bahsediyordu. O Sirius ismini gördüğü an midesinde kelebeklerin resmen halay çekmesi normal olamazdı. Yarın onu görecek olmanın mutluluk ve heyecanıyla istemsizce gülümsemesi de normal olamazdı. Cevap yazması gerekiyordu. Masasına oturdu.
Merhaba Sevgilim!
nE? Hayır! Böyle yazmamalıydı. Parşömeni çöpe attı.
Merhaba Canım!
Normal bir başlangıç yapmak bu kadar zor olmamalıydı. Bu parşömeni de çöpe attı. En sonunda kendini toparladı ve düzgün bir şekilde yazmaya başladı.
Sana da merhaba Siri!
Tabii ki de geleceğim! Lily, Dorcas ve Mary'e neden benim haber verdiğimi anlamasam da siz işinize dönün. Cevap vermenize gerek yok. Zaten eğer verirseniz bu baya uzun bir konuşma olacağa benziyor.
Yarın görüşmek üzere,
Marls...Marlene mektubu baykuşun bacağına bağladı ve o giderken derin bir nefes verdi. Attığı parşömenlerin olduğu çöp kutusuna baktı. Olabilecek en kötü şey olmuştu. Sirius Black'e aşık olmuştu.
Dorcas
Dorcas'ın artık uyuması gerekiyordu. Geç saatlere kadar kitap okumuştu. Bir sayfa daha diye diye kitabı bitirecekti. En sonunda tam uykuya yenik düşecekken penceresinde bir baykuş gördü. Koşup onu içeri aldı. Bacağından mektupu çıkarıp okumaya başladı.
Sevgili Dorci,
Merhaba canım! Kısa keseceğim. Yarın James'lerin evinde tüm grup buluşacağız. Saat 15.00'da orada olmalıyız. Ve kesin gel çünkü James Lily'e önemli bir şey söyleyecekmiş shipimiz gerçek olabilir: Şimdi ben Mary'e haber vereceğim. Ay gız bu ne. Çok garip oldu. Dur az daha uzatayım. Lily'den az önce bir mektup geldi. Diyor ki bir ara birlikte yatıya kalalım. Bence çok iyi fikir. Onaylayacağına emin olsam da hayırlı bir arkadaş olduğum için sormak istedim. Evet şimdi gerçekten Mary'e haber vermeye gidiyorum. Orada görüşürüz!
Sevgilerle,
Marls...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's Just A Friend - Jily, Blackinnon
Fanfiction꧁TAMAMLANDI꧂ F.R.I.E.N.D.S tadında bir kitap. Lütfen tüm bölümleri hayal ederek okuyun. Çok güzel oluyor dpsdkdpjxks Eğer ciddi bir hikaye bekliyorsanız en baştan söyleyeyim sadece iki bölüm falan ciddi geçiyor. "Bütün Ciddiyetimle Yemin Ederim Ki...