🍃4🍃

1.4K 73 174
                                    

Yeni bölüm atıyorum tutun. (Yazarın notu: lütfen okumayı bırakmayın özür dilerim skdşöd)

Mary

Mary saate baktı. 14.58. Tamam. Hemen cisimlenirse yetişebilirdi. Anne ve babasına hoşçakal deyip dışarı çıktı ve cisimlendi. Kapıya doğru yürüyen bir Lily görünce koşup üstüne atladı ve "Naber güzellik?" dedi. Lily hiç şaşırmamamıştı ama yine de güldü. Mary'nin bu hallerine alışkındı. "İyiyim sen nasılsın balım?" dedi Lily. "Hala sırtındayım daha uzun hissediyorum." dedi Mary. Güldüler. Sonra Mary Lily'nin sırtından indi ve sarıldılar. Lily kapıyı çaldı. Remus açtı. Herkesle selamlaştıktan sonra James, Sirius, Remus ve Peter gergin gergin bakıştılar. Neden ki?

Remus

Kızlar gelmeden önce James, Sirius, Remus ve Peter kızlara bugün Remus'un kurtadam olduğunu ve diğerlerinin de animagus olduğunu söylemeye karar vermişti. Kızlar da gelince James konuşmaya başlamıştı: "Sizinle çok önemli bir şey konuşmalıyız." dedi. Dorcas: "Bu ciddiyetten hoşlanmadım." dedi. Marlene: "Evet sanırım James'i ilk defa bu kadar ciddi görüyorum." dedi. James lafına devam etti: "Remus bir kurtadam."

Dorcas

"Remus bir kurtadam." Herkes aynı anda "Biliyoruz." deyince Remus'un yüzü şok ifadesine büründü ve Dorcas bunu çok tatlı buldu. "Açıklamamız gerekirse, dedi Lily, her dolunay kayboluyorsunuz ve daha birçok şey var ama anlamadığım şey sizin neden ortadan kaybolduğunuz." dedi. James: "Biz animagusuz."

"NE?!" dedi kızlar aynı anda.

Sirius: "Üçüncü yılımızda Remus dönüşümlerde yalnız kalmasın diye James bu fikri ortaya attı ve beşinci yılımızda başardık."

Lily

"Üçüncü yılımızda Remus dönüşümlerde yalnız kalmasın diye James bu fikri ortaya attı ve beşinci yılımızda başardık." Lily inanamıyordu. James sandığı kadar bencil biri olamazdı çünkü bu fikri o ortaya atmıştı. Arkadaşı yalnız kalmasın diye. Az önce yıllarca bencil dediği insanın yapabileceği en bencil olmayan davranışı yaptığını öğrenmişti. James lafa girdi: "Ben Çatal Boynuzlu geyik, Sirius siyah bir köpek, Peter da fare." Artık lafa girmemin zamanı gelmişti. "Potter ben yıllardır sana bencil dediğim için gerçekten çok özür dilerim, bilmeden konuşmuşum." dedi. Herkes şok içinde Lily'e baktı. Ne yani? Bir kerecik özür diledi hani çok da bir şey değildi. James konuştu:

-Lily, Marlene sana mektupta önemli bir şey söyleyeceğimi söyledi mi?
-Evet, eğer gelmezsem kendisinin de senin de beni keseceğini söyledi. James güldü.
- Sana yakın arkadaş olalım mı diye soracaktım Lily. Senin için değişmeye hazırım ve bunun kanıtı olarak gelecek sene o bize bulaşmadıkça Sümsükus'a bulaşmayacağım bile. Tabii ona Sümsükus demem şartıyla.

Lily donup kalmıştı. "Senin için değişmeye hazırım." çok iddialı bir cümleydi. Ama nedense Lily'nin içini ısıtmıştı ve çok azcık da kızarmıştı. Bir süre bekledi. Sonra...

James

James korkuyordu. Lily'nin yüz ifadesinden hiçbir şey okunmuyordu. En sonunda James'e şefkatle gülümsedi ve "Tamam." dedi. "Tamam, senin arkadaşın olacağım James. James'e hayatında ilk defa ismiyle hitap etmişti. James dayanamadı ve kalkıp Lily'e sarıldı. James: "Senin için değişeceğim Lily, bunu yapacağım." dedi.

He's Just A Friend - Jily, BlackinnonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin