Hello Havagi. Yeni hikaye! Çünkü neden olmasın. Hadi okuyun.
Sirius
Sirius evi terk ediyordu. Artık ailesinin bu safkan saçmalığından çok sıkılmıştı. Regulus'a hoşçakal derken Regulus her Sirius bunu yaptığında baktığı gibi bakıyordu. Hüzünlü. Sirius her giderken ona onu da kurtaracağını söylüyordu ama yapamıyordu. Regulus çok korkuyordu. Eninde sonunda Sirus gitti ve her yaz gittiği yere cisimlendi. Potter'ların evine. Son seneleri olduğu için artık cisimlenebiliyordu. Okulun açılmasına neredeyse 3 ay vardı ve Sirius bu 3 ayı iğrenç safkan ailesi yerine Potter'ların evinde geçirmeyi kesinlikle tercih ederdi. Potter'ların kapısını çaldı ve karşısında kaç yazdır buraya gelmesine rağmen şaşırmış bir James buldu.
James
Şey. Pati erken gelmişti. James geleceğini biliyordu çünkü o Patiydi ama yine de bu kadar erken beklemiyordu. Daha yazın 4. gününde falandılar. Pati tam ağzını açtı ki James "Pati ben cevaplamaktan sıkıldım sen sormaktan sıkılmadın mı? EVET BURADA KALABİLİRSİN." dedi. Pati burukça gülümsedi ve James'e sarıldı. İçeri geçtiler. Euphemia ve Fleamont her zamanki gibi çok, hatta fazla iyiydiler. Sirius odasına yerleşince Çapulculara özel gece gıybetini yaptılar. Çapulcular deyince sadece 4 kişi düşünmeyin. Çapulcuların 4 yakın arkadaşlarını da düşünün. Lily, Marlene, Dorcas ve Mary. Hepsi de kız çapulcu gibi bir şeydi. Bazen hepsi Gryffindor Ortak Salonunda buluşup gıybet yaparlardı. Sirius ve James bu gıybeti eninde sonunda Evans'a getirdiler. Namıdeğer Lily. James'in kaç yıldır peşinden koştuğu kız. Bu sene 7 yıl olacaktı. Gruptaki tam tamına herkes (Lily hariç) James ve Lily'i shipliyordu. Hatta bir ara ship ismi olarak Jily mi Lames mi kavgası olmuştu ve Jily kazanmıştı. Lily James'in aşkının gerçek olduğuna inanmıyordu ve bu James'i çileden çıkarıyordu.
Sirius
Sirius arkadaşının bu durumuna çok üzülüyordu ve ona yardım etmek istiyordu. O yüzden ona bir tavsiye verdi: "Bak James. Bence ona arkadaş olmayı teklif etmelisin. Yakın arkadaş olursanız seni sadece egolu bir ukala olarak görmez diye düşünüyorum. İyi yanlarını da görür diye düşünüyorum. En azından çok yakın arkadaş olursunuz diye düşünüyorum." dedi. James'in tepkisini çok merak ediyordı. James onaylarcasına başını salladı: "Haklısın Pati, ona arkadaş olmayı teklif etmeliyim." dedi. Sirius gülümsedi. "Eninde sonunda seni sevecek James, hisssediyorum." dedi. James ona sarıldı ve "Umarım." dedi.
Lily
Lily çok sıkılmıştı. Evet daha yaz tatilinin 4. günüydü ama bu Lily'nin sıkılmasına engel değildi. Sonuçta Hogwarts'dan gelmişti ve Hogwarts ne kadar bir "okul" olsa da aşırı eğlenceliydi. Ve oradaki arkadaşlıkları başka yerde bulamazdınız. Saate baktı. Saat gece 3'tü. Uyumaya çalıştı. Tahmin edin başarabildi mi? Tabii ki de hayır! Oflayıp lambasını yaktı ve Sherlock Holmes okumaya başladı. O sırada penceresinden hafif bir ses geldiğini duydu. Dönüp baktı. Dışarıda bir baykuş vardı ve pencereye gagasıyla tıktık yapıyordu. Bu saatte kim ona yazardı ki? Baykuşu içeri aldığında bunun Marlene'nin baykuşu olduğunu anladı ve gülümsedi. Baykuşun ayağına dolanmış olan mektupu çıkarmaya çalıştı. En sonunda çıkarınca okumaya başladı. Şöyle yazıyordu:
Merhaba canımın içi...
Sirius James'lerin evine gitmiş! Bana bir mektup yolladılar. E sonuçta James ile çocukluk arkadaşıyız yani. Ben de hayırlı bir arkadaş olduğum için bunu sana haber veriyorum. Yarın tüm grup Potter'larda toplanacağız. Saat 15.00'da orada olmalıyız. Bu arada James var falan deyip gelmemezlik yaparsan hem ben hem James seni keseriz çünkü James sana önemli bir şey diyecekmiş. Neyse ben diğer kızlara haber vereceğim. Evet ilk sana yazdım hadi değerli hisset. Yarın görüşmek üzere!
Kucak dolusu sevgilerle,
Aşkın Marls...Lily mektuba güldü. Marls hep böyle yazardı. Ona cevap yazmalıyım diye düşündü Lily ve masasına oturdu:
Merhaba aşkım...
Beni kesmeni istemiyorum bu yüzden yarın tabii ki de geleceğim. Potter'ın bana ne söyleyeceğini de merak etmiyor değilim açıkçası. Hem eğlenceli olabilir, gece hep birlikte gıybet de yaparız hatta. Bebeğim diyorum ki biz de bir gün Dorcas ve Mary'i de alıp yatıya kalalım nasıl fikir? Neyse yarın detayları konuşuruz çünkü bu fikri onaylayacağına adım kadar eminim. Tabii Mary ve Dorcas'ın da.
Binlerce Nutella kavanozu dolusu sevgilerle,
Canının içi Lils...Mektubu tekrar okuyup hala onu bekleyen baykuşun bacağına bağladı. O nereye gideceğini biliyordu zaten...
MARLS ÇOK GÜZEL MEKTUP YAZIYORSUN BEBEĞİM. Bir şey diyeceğim bence mektuplar çok güzel oldu. Mektuplar aşırı içime sindi. Marls'ın mektubuna düştüm diyebilirim. Neyse çok fazla mektup dedim. Oradaki küçük yıldıza basarak oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın. Daha kimse okumuyor zaten ama eğer okursanız ve votelayıp yorum atarsanız beni sandığınızdan daha mutlu edersiniz. Biliyorum, biliyorum bazen insanlar oy veya yorum isterken ben de sanane istersem atarım istersem atmam triplerine giriyorum ama bence atın. Neyse sonuçta sizin kararınız. Bunu okumaya üşenmediğiniz için teşekkür ederim. Yeni bölüm yazasım geldiğinde veya siz isteyince gelecek. Sizi seviyorum. Bye 💞
~iris 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's Just A Friend - Jily, Blackinnon
Fanfiction꧁TAMAMLANDI꧂ F.R.I.E.N.D.S tadında bir kitap. Lütfen tüm bölümleri hayal ederek okuyun. Çok güzel oluyor dpsdkdpjxks Eğer ciddi bir hikaye bekliyorsanız en baştan söyleyeyim sadece iki bölüm falan ciddi geçiyor. "Bütün Ciddiyetimle Yemin Ederim Ki...