Pasik

921 39 1
                                    

Csalódottan indult el a hálószobába. Amikor kinyitotta az ajtót egyből az ágyon ülő Melaniera vándorolt a tekintete.
-A tacskófejű bagoly vigye el a gyászba Christ. -motyogta, de nem vette észre a közeledő Veronicát. Egyre csak mondta a jobbnál jobb jellemzőket a Chris nevezetű fiúra, amikor Veronica észrevette, hogy a lány sír. Úgy döntött nem áll tovább, és csendben megkérdezte:
-Minden rendben?
Erre Melanie ijedten felkapta a fejét, és kapkodva letörölte az arcán lévő könnyeket.
-Hát te? Azt hittem apádnál maradsz. -dünnyögte.
-Nem, csak... csak kicsit beszélgettünk. -bólogatott magában Veronica. Ezután bekövetkezett a kínos csend, ezért Veronica fogta magát, és leült Melanie ágyára. Csak ekkor vette észre, hogy a másik két ágy, az övén kívül teljesen üres.
-Melanie, hol vannak a lányok?
Melanie bűnbánóan ránézett Veronicara.
-Elküldtem őket.
- Hova? Mikor? Miért?
-A francba, az előbb, mert kicseszettül unatkoztam. -felelte sorba a lány, mire Veronica rámeredt.
-M-Mi?
-Nyugi, hétvége van, rémlik? Ilyenkor abba a lány hálóba tolhatják be a seggüket, amelyikbe akarják. -vonta meg a vállát, mire Veronica megkönnyebbülten felsóhajtott.
-De most komolyan; mi a baj?
Melanie felállt az ágyról, és egy lépésből az éjjeliszekrénynél termedt. Kihúzta annak a fiókját, és keszedett belőle egy lapot, és avval vissza is ült az ágyra. A lapot hirtelen Veronica kezébe nyomta. A lány szerencsétlenül megfogta, és lassan felfordította. A képen egy szőke, kék szemű fiú volt, és ezer wattos vigyorával a hüvelykujját mutogatta a kamerának. Veronica elfintorodva nézte a fiú.
-Összetörte a szíved? -tette fel félénken a kérdést, hisz félt, hogy Melanie hamarosan kirobban. De semmi ilyesmiről nem volt szó.
-Aha. -felelte, mintha egy mindennapi dolog lenne.
-Nem is meséltél róla.
-Mert már akkor rossz volt a kapcsolatunk.
-Akarsz róla beszélni?
-Kicseszettül szégyellem magam. -bukott ki Melaniból, mire egyből a földet kezdte tanulmányozni.
-Attól még beszélhetsz róla.
-Kiderült, hogy a csávóm meleg. -vallotta be, majd hanyat feküdt az ágyon. Veronica értetlenül nézett.
-De akkor miért volt veled?
-Most jött rá, hogy nem a lányokhoz vonzódik, mert valami kibaszott David nevű srác bejön neki.
Veronicának a David név hallatán egyből megfagyott a vér az ereiben.
-Mi-Milyen David?
-Turner.Nevetséges egy név. És kicseszett ronda.
Veronica egyből a tenyerébe temette az arcát. Melanie ijedten nézett a lányra.
-Hé, túl leszek rajta. Ne sírj, basszus.
Ennél a pontnál Veronica nem bírta tovább, és egyből elkezdett rázkódni a válla.
-Te-Te most nevetsz? -kérdezte Melanie, s felült az ágyon. Veronica erre elengedte az arcát.
-Najó, én se meséltem neked egy pasiról. -nevetett tovább, azzal nekifogott a mesélésnek. Elmesélte, hogy David mekkora egy szemét volt vele, csak azért, mert boszorkány.
-Hah! Nem tudom eldönteno, hogy melyik kecseszett pali a rosszabb!
-Vajon David is meleg?-kérdezte Veronica.
-Miért érdekel? Ugye nem azt akarod mondani, hogy belezúgtál megint abba a seggfejbe?
-Nem, dehogy is! -tiltakozott hevesen Veronica.-Csak vicces lenne. Nagyon is. -nevette le magát megint, bár belül érdekes érzés fogta el.

Az Utolsó Lélegzet [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now