Végzet

585 35 2
                                    

-Apa, ébredj! - suttogta Veronica könnyes szemmel. Piton lélegzett, ám életjelei elég gyengék voltak.
-Ó, persze, szegény Veronicát egyből védeni kell - hitetlenkedett Bellatrix. - Engem sose védtél!
- Kellett volna? - kérdezett vissza Tom színlelt nyugodtsággal.
-Szerettelek! Bármit megtettem érted! És most se lenne másképp.
Veronica egy pillanatra felnézett Bellatrixre. Részben átérezte a nő fájdalmát.
-Akkor teljesen más voltam - jelentette ki Tom.
-Tom! - súgta Veronica, jelezve, hogy fejezze be az eszmecserét.
Tom mélyen Veronica szemébe nézett, közbe ezeket a szavakat mondta:
-Egyetlen egy ember van az életben, akit valaha is szerettem. Őt pedig bármi áron megvédem.
Avval lassan Bellatrix felé szegezte a pálcát. Mielőtt bármit is tett volna, valaki a karját kezdte rángatni.
Legnagyobb meglepetésére Narcissa volt az.
-Tom, ezt nem teheted! -szólt kétségbeesetten.
Mielőtt a férfi bármit is reagálhatott volna, Bellatrix felkiáltott:
-Avada Kedavra!
Tom helyett, Narcissát találta el, mire Bellatrix döbbenten nézett maga elé.
Draco ordítva szaladt édesanyja élettelen teste felé, ám mielőtt odaért volna, egy burok keletkezett.
Tom és Bellatrix a burokban álltak, Bellatrix zokogva borult a földre.
-Egy szörnyeteg vagy! Megöllek! - kiáltotta Draco, ám a burok topította a hangot.
-Igaza van. Kezdem azt hinni, hogy tőlem is rosszabb vagy - sétált felé Tom, majd kinyújtotta neki a kezét.
Bellatrix felnézett rá, majd lassan a tenyerét tenyerébe csúsztatta. Ám, mielőtt felált volna, pálcáját Tomra szegezte, ám a férfi gyorsabb volt.
-Crucio!

Az Utolsó Lélegzet [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now