Érdekes álom

890 37 0
                                    

Kedden úgy döntött Veronica,hogy mostmár itt az ideje beszélni Ronnal.Ebédnél fel is kereste őt a Griffendélesek asztalánál.Ott ült Harry és Hermione is.
-Sziasztok!-köszönt Veronica,amikor odaért az asztalhoz.
-Szia!-köszönt vissza mosolyogva Hermione.
-Szia,Ronni!-fordult hátra Ron teli szájjal,aki a két barátjával szemben ült.
-Veronica,neked nem a Mardekárosok asztalánál kellenr lenned?-kérdezte gúnyosan Harry.Tudta,hogy mikor testvére mérges valakire,nagyin modortalanu tud lenni,de ő mégis csak a húga.
-De,viszont meg szerettem volna kérdezni Rontól és Hermionétól,hogy van-e kedvük később beszélgetni?-fordul mosolyogva a két említett személy felé.
-Nekem nyolc.-vont vállat Ron.Hermionén látszott,hogy egy kicsit elgondolkodik.
-Jó,addig meg tudom tanulni a leckét.
-Remek,akkor ezt megbeszéltük.-csapta össze a tenyerét.-További jó étvágyat.-azzal Veronica sarkonfordult.Kicsit fájt a szíve,mert ez az első lépés ahhoz,hogy információkat szerezzen Harryről,de avval nyugtatta magát,hogy Dumbledore tudja mit csinál.

-Az orromon jött ki a töklé,de komolyan!-mesélte Ron.
A nagyterembe ültem a Mardekárosok asztalánál,vacsora után.Rajtuk kívül még csak 5 diák volt,azok is a Hugrabugosoknál.Legalább 3 órája beszéltek,amikor Veronica úgy döntött,hogy rátér a lényegre.
-Amúgy Harry manapság mivel tölti napjait?-kérdezte diplomatikusan.
-Bejár órára,duzzog,eszik,duzzog,tanul,duzzog,alszik.-sorolta Ron.-Ja és duzzog.-tette hozzá.
-Lényegében igen.Sokszor van,hogy hozzànk se szól.-rázta a fejét Hermione.
-De,álmába mindig beszél.Lehet,hogy nem velem,hanem Tudodkivel,de legalább tudom,hogy nem némult meg.-nevetett Ron.Veronica felkapta a fejét.
-Tudjátok miket álmodik?
-Azt mondta,hogy mindig ugyanazt álmodja;a Mágiaügyi minisztériumba van,egy terembe ami tele van gömbökkel,amik világítanak.Állítólag ezeknek az egyike kell Tudjuk kinek.
Veronica ezen elgondolkodott.Azt mondta Dumbledore,hogy Harry nem tud semmi bizalmasat mondani.Akkor ez minek számít?
-Miért kellene a Sötét Nagyúrnak?-kérdezett rá a lány.
-Harry szerint talán létfontosságú neki.-magyarázta Hermione.
-Lehet az agya van a gömbe.Mert,hogy a fejébe nincs,az is biztos.-tippelte Ron.Erre Veronica elmosolyodott.Normális esetbe jobban szórakozna,viszont most nagyon nem olyan a helyzett.
-Ronald!Ne viccelj vele!-nézett haragosan Hermione.
-Úgyse hallja.-vonta meg a vállát.
-Nem lennék olyan biztos benne.Ha ő nem is,de mindenhol vannak besúgói-kezdte hallkabban Hermione.
-Hogy érted?-kérdezett rá félve Veronica.Ugye nem sejtenek semmit?-töprengett magában.
-Ron patkánya is az volt.-célzott Pettigrewra.
-De Hermione!Makesz az Makesz,de Tudod kinek pont egy diák fog kelleni.Azt hitted van egy kis eszed,de csak teszed magad.-legyintett Ron.Veronicának megállt a szíve,ígyhát próbált témát terelni.
-A lényeg,hogy Harry megint rosszakat álmodik.-töprengett Veronica.
-Inkább még mindig.-helyesbített Hermione.
Az este további részébe nem nagyon került szóba Harry.Más érdekesség nem történt vele,de ez az álom is jelenthet valamit,remélte Veronica.

Az Utolsó Lélegzet [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora