Vallomások

667 38 3
                                    

-Mit csináltál vele? - ugrott fel egyből Veronica, ahogy Tom visszaért.
-Lassíts. Nem öltem meg.
-Akkor?
-Azt mondtam neki, hogy készülök valamire.
Piton és Veronica is döbbenten néztek.
-Meghibbantál? - kérdezte Piton hirtelen felindulásból.
-Tudom, mit csinálok.
-Nem hiszek neked - jelentette ki nyugodt hangon a lány.
Tom kérdőn nézett a lányra.
-Apám is kettős ügynök volt, tudom, hogy megy az ilyen - lépett közelebb hozzá. Már nem félt tőle. Nem volt mitől félnie.
-Ó, igen? Tudtam, hogy Bellatrix szó nélkül el fogja hinni, de reméltem, hogy te használod egy kicsit az eszed - sóhajtott csalódottan Tom. - Ha csak egy rossz lépést is tennék, abba valószínűleg belehalnék. Hisz megesküdtem, hogy többé nem ártok senkinek.
A lány pár másodpercig eltöprengett az előbb hallottakon.
-Akkor sem hiszek neked.
-Ahogy óhajtod - avval sarkonfordult, és kisétált a szobából.
-Szerintem hinned kellene neki - jelentette ki Piton.
-Hisz azt mondtad ne bízzak meg benne.
-Veronica, ez más, higgy nekem.
-Össze vagyok zavarodva! - tört ki belőle.
-Tudom, de próbálj hinni nekem. Tudom, hogy mit csinálok.

Este, Veronica az ágyán feküdt. Még mindig nem tudta, mit tegyen.
A gondolataiból halk kopogás szakította ki.
-Tessék - szól ki a lány.
Az ajtó lassa nyitódott, és Tom lépett be rajta. Veronica egyből felült, és érdeklődve várta a következő lépést.
-Elnézést, hogy zavarlak - állt meg az ajtó előtt. - De nem jöttél vacsorázni. Megtudhatnám az okát?
- Nem voltam éhes - mondta makacsul a lány.
-Kerülsz engem.
-Nem kerüllek.
-De kerülsz - vágta rá Tom, és közelebb lépett Veronicához. - Mond meg, hogy mit tegyek. Bármit megteszek!
-Miért? -kérdezte Veronica nagyot nyelve.
- Mert azt akarom, hogy megbízz bennem.
- Miért akarod ennyire elnyerni a bizalmam? - állt fel az ágyról Veronica, és evvel a mozdulatta egyből Tom előtt termett pár centivel.
- Mert fontos vagy nekem - csúszott ki Tom száján.
Veronica nagyokat pislogva nézett az előtte álló férfira. Ez most igaz? Vagy csak befolyásolni akarja?
-Nehogy megkérdezd, miért! - szólalt meg Tom. - Gondold meg, mit akarsz.
Még egyszer, utoljára jól megnézte a lány minden vonását, mintha örökre az eszébe szeretné vésni, majd eltávozott.
Veronicának jobban cikáztak a gondolatai, mint fél órával ezelőtt.

Az Utolsó Lélegzet [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now