Keresztapai tanácsok

1.1K 45 0
                                    

-Rendben,evvel minden megvan.-mondta Hermione,miután kijöttek a boltból.-Mi megyünk Ronnal megkeresni Mrs.Weasley-éket.Majd találkozunk.Sziasztok!-köszönt el,majd magával ráncigálta Ront is.

-Nézd,ott jön!-mutatott a távolba,Harry nem sokkal az után,hogy barátai elmentek.
-Sziasztok!-köszönt Lupin,amikor odaért hozzájuk.Veronica egyből Lupin karjaiba vetette magát,Lupin pedig mérhetetlen boldogságot érzet.
-Szia!-ölelte tovább Veronica.
-Lupin!Nem gondoltam volna,hogy ilyen hamar ideérsz.-ért oda Harry is,majd kezet fogott Lupinnal.
-Én se hittem volna.Éppen gyűlés van a Főnix rendjénél,de én inkább jöttem hozzátok.Csak kibírnak nélkülem egy gyülést.-gondolkozott el Lupin.
-Ó,igen,abban biztos vagyok.-mosolygott Harry.
-Apa is ott van?-kérdezte Veronica.
-Igen,nem sokkal az előtt érkezett,mielőtt elindultam volna.-bólintott Lupin.-Gyertek,menjünk sétálni!-ajánlotta fel.Nagyjából egy fél órát beszélgettek,és végre Harry is nagyon boldog volt.Igaz,hogy már sok időt töltött Lupinnal ezen a nyáron,de így hármasba nagyon jó csapatot alkotnak.Nem sokkal később megérkezett Ron és Hermione,így Harrynek búcsúznia kellett Veronicától.Most a búcsú nem volt fájdalmas,mivel tudták,hogy 2 hét múlva már egy iskolába fognak járni.

-Már én se sokat maradhatok.Természetesen maradok,amíg nem jön apád.-mosolygott Lupin,Veronicára.-Viszont most szeretnék veled kicsit komolyabban beszélni.-komolyodott el.Amint látta,hogy keresztlány milyen réműlt arcot vág,így folytatta:-Nyugodj meg,csak az iskoláról.
-Miért,van valami akadálya,hogy oda menjek?-rémüldözött Veronica.
-Nem,nincs,viszont gondolom Harry írt neked az aktuális eseményekről.-állt meg Lupin,majd leült a padra.Így tett Veronica is,majd várta,hogy keresztapja folytassa a mondandóját.-Tudod,milyen szörnyű dolgok történtek az elmúlt években.És te vagy a Kiválaszott húga.Biztos vagyok benne,hogy Harry mindentől meg fog védeni,de ne keresd a bajt,ha nem muszáj.Ő se lehet mindig veled.Hisz még csak gyerek.-nézett az égre szomorúan.-Gyerek,és mi mindent kell átéljen.-suttogta magának,mintsem Veronicának.
-Igen,de-itt megállt egy pillanatra,majd így folytatta-ő se keresi a bajt.A baj találja meg őt.-sóhajtott.-Nyugodj meg,vigyázni fogok.Leginkább ezért is,hogy apa vissza ne irasson abba a mugli iskolába.-erre Lupin elnevette magát.
-Lehet,hogy egy idő után máshogy fogod látni a dolgokat.-komolyodott el megint Lupin.-Csak gondolj bele,Voldemort visszatért.-Veronica megremegett a név hallatán.-Mi minden lehet készülőben;és nem csak Harryvel.Te is ott voltál azon az estén.Lehet,hogy nem volt érkezése,megölni téged,de a hatalmas varázslattól te is meghalhattál volna.-nézett Lupin mélyen Veronica szemébe.Mintha valamit így szeretne neki elmondani,amit amúgy nem lenne szabad.
-Valamit titkolsz.-jelentette ki Veronica kimérten.Lupin erre nem mondott semmit.Veronica látta,hogy keresztapja nagyon elgondolkodik,így hagyta pàr másodpercig.
-Igen,igazad van.Titkolok valamit.De csak is a te érdekedben.-fogta meg Lupin,keresztlánya kezét.
-Ez nem az én érdekem.Harryvel is mindig ezt csináljátok.Sose mondtok meg neki semmit,vele kapcsolatban,és még csodálkoztok,hogy mindig bajban van.-itt már Veronica kezdett dühös lenni.Lupin csak hallgatta keresztlánya kirohanását,és közben mérlegelte magába,hogy mondja-e meg az igazat.
-Veronica,figyelj rám!-kérte nyugodtam kersztlányát.-Annyit éppenségel elmondhatok,hogy Voldemortnak nem csak Harryre fáj a foga.-mesélte szomorúan.Veronicának elállt a lélegzete.
-Tessék?-ennyit tudott kérdezni.
-Nem mondhatok többet.Ezért is megfognak ölni a Rendben.-állt fel Lupin,és így tett Veronica is.-És apád is.Aki pont ott jön-bökött a fejével a távolba.
-Szia,apa!-köszönt Veronica,amikor apja odaért.
-Sziasztok!-küldött Veronica felé egy félmosolyt Piton.
-Üdv. Perselus.-köszönt Lupin is.
Piton megkérte a lányát,hogy menjen be venni magának valamit az édesség boltba.Veronica tudta,hogy csak azért mondta ezt az apja,hogy tudjon négy szem közt beszélni Remussal.-Megint titkolóznak-dühöngött Veronica magába.Tudta,hogy másképp nem beszélnének egymással.

-...nem fogja megtudni Voldemort,nyugodj meg Perselus.-csípett el egy fél mondatot Veronica a beszélgetésből.Nagyon elgondolkodott ezen.Mit nem kell megtudnia Voldemortnak?És evvel miért nyugodna meg az apja?Szívesen hallgatózott volna tovább,de félt,hogy észreveszik.
-Itt vagyok!-szólt oda a két férfinak.
-Gyors voltál.-jelentette ki Piton.Veronica valamiért úgy érezte,hogy apjának lett volna még beszélni valója Lupinnal.
-Rendben akkor én indulnék is.-mosolygott Lupin,majd átölelte Veronicát.-Perselus.-bicentett,mire Piton is ugyan ezt tette,majd sarkon fordult.

Az Utolsó Lélegzet [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang