Vasárnap ebédnél megvárta Harryéket az ajtó előtt.
-Harry!Harry!-kiabálta,mire Harry,aki nagyjából 3 méterre állt a lánytól ránézett.-Beszélhetnénk?
Harry erre valamit mondott a barátainak,majd odasétált Veronicához.Egy pár másodpercig néma csend uralkodott,majd végül a lány megszólalt.
-Figyelj Harry,sajnálom.Hidd el elmondanám neked,hogy mi a helyzett,de Dumbledore megtiltotta.
Harry erre felkapta a fejét.
-Dumbledore?Te beszélsz Dumbledoreal?Hozzám meg nem is szól?Most azonnal mond meg,hogy mi van!-csattant fel.
-Nem azért hívtalak félre,hogy kérdezősködj,hanem azért,hogy bocsánatot kérjek!-kezdett mostmár Veronicánál is elszakadni a cérna.
-Én meg addig nem vagyok hajlandó addig megbocsátani,amíg el nem mondod az igazat!Lehet,hogy veszélyben vagy,én meg csak itt állok ölbe tett kézzel,amíg el fogom veszíteni a testvéremet!-kezdte mostmár egy kicsit higgatabban Harry.-Tudom,hogy Voldemortnak van köze ehhez.Ki fogom deríteni,hogy mi az.-azzal sarkon fordult,és elindult a háló felé.Veronica néhány percig csak állt,és azon gondolkodott,hogy most mi tévő legyen.Végül arra az elhatározásra jutott,hogy beszél Dumbledoreval.Úgy,hogy Piton nincs ott.Akkor hátha jobban megértik egymást.-Tehát azt mondod,hogy Harry nem hajlandó kibékülni veled,csak ha elmondod neki az előző napok történéseit?-kérdezte Dumbledore,miután Veronica elmesélt neki mindent.Most az irodai asztalnál ültek,szembe egymással.
-Igen,professzor.Maga szerint most mit tegyek?
Dumbledoreon látszott,hogy elgondolkodik.Egyszer csak előbukkant Fawkes,aki majdnem nekiment az egyik földgömbnek.Veronica reflexszerűen behúzta a fejét.
-Mondtam már,nem kell félni Fawkestől.Barátságos jószág,bár nem az óvatosságáról híres.-nevetett a professzor.Ezen Veronica is elmosolyodott.A Mardekárosok pedig nem a bátorságukról híresek-gondolta magába a lány.
-Visszatérve Harryre.Nem Harrytől kell megtud az információkat,hanem Harryről.-mosolygott továbbra is Dumbledore.Amikor látta Veronica értetlen arckifejezését,így folytatta.-Weasleyékkel jóba vagy,nem?
-Azt mondja,hogy Rontól kérdezzek Harryről?-kérdezte kicsit idegesen.
-Lényegében igen,viszont vigyázz,ő se tudhat semmiről.Értetted?
A lány kicsit vacilált.
-Igen.-válaszolta kúrtán.Amikor beért a Mardekárosok hálókörzetébe,megpillantotta Dracot a helyiség közepén állva.
-Veronica!Miért van az,hogy mindent anyámtól kell megtudjak?!-kezdte kikelve magából,majd a lány elé sétált.-Halálos veszélyben vagy,és még csak meg se említed?Magadba tartod?Szégyelhetnéd magad!
-Draco,nekem erre most nincs idegem.Senkinek nem szólhattam semmit.Anyukádék ott voltak.-sóhajtott Veronica,majd levágta magát a kanapéra.Draco lassan leült mellé.
-Jó bocs,csak kicsit hihetetlen ez az egész.
-Tudom Draco,tudom.
-És akkor most mi lesz?Tökéletes besúgó leszel,és Ő legyőzi Harryt?
-Meghibbanttál?-fordult hirtelen Dracohoz a lány.-Megoldom.Ne aggódj.Neked csak annyi a dolgod,hogy tartod a szád,érted?
-Én már nem értem semmit.-rázta a fejét.
-Addig a jó.-sóhajtott Veronica.
ESTÁS LEYENDO
Az Utolsó Lélegzet [BEFEJEZETT]
Fantasía"-Nem teheted!-ordította Harry a lánynak. Hirtelen vette fel ezt a hangnemet, szinte semmi előzmény nélkül. -Muszáj.-suttogta Veronica elhaló hangon.-Így háború nélkül megmenekültök. -És veled mi lesz?Apáddal mi lesz?A barátaiddal mi lesz?-hadarta...