Veronica a szobájában ült,és azon gondolkodott,hogy mi történt édesapjával.Miután Piton csak annyit mondott,hogy "meggondolta magát",Veronica lezártnak tekintette a témát.Úgy gondolta,hogy vacsoránál kikérdezi Pitont,a hirtelen meggondolásról.
Eljött a vacsora,így hát Veronica úgy gondolta,most kideríti mi áll a döntés hátterében.
-Megkérdezhetem,hogy mitől gondoltad meg magad?
Piton,lányára emelte tekintetét.A lány fekete haja most copfba volt fogva,és barna szemeit félve emelte apjára.Arcvonásai teljesen olyanok voltak,mint az anyjáé.
-Nos,a döntésem oka érdekel?Mint neked is mondtam,a Roxfort nem épp a legbiztonságosabb hely mostanában,tudod miért.Viszont,már elég idős vagy,és én is a közelben vagyok,így, úgy döntöttem,hogy beiratlak.Remélem nem bánod.-mosolyodott el Piton a mondandója végére.
Veronica elnyílt ajkakkal nézte apját.Még mindig nem tudta elhinni,hogy a világ legjobb varázsiskolájában fog járni.
-Úristen,köszönöm!-állt fel a székből,és hátúlronan átölelte apját.Vacsora után első dolga az volt,hogy nekifog leveleket írni.Először is Harrynek írta meg.A Harry levelét Ronnak és Hermionénak is címezte,mivel most Harry ott tölti a vakáció utolsó napjait.Ezután Draconak írta meg a jó hírt,akivel kicsi koruk óta legjobb barátok.Minden második héten találkoznak,mivel Piton,Draco keresztapja.
Miután megírta a leveleket,útnak indította Larryt.
Eddig sose várta az iskolát.Szenvedés volt neki visszamenni abba a mugli iskolába.Sokan furcsának találták Veronicát,viszont volt egy lány.Egy lány,aki tudta,hogy ő boszorkány.Mármint,csak sejtette,mivel nem volt rá bizonyítéka.Lucynak hívták.Az anyja varázsló,de Lucy apja csak avval a feltétellel vette el feleségül,ha soha többé nem varázsol.Ígyhát Lucy tudott a varázslók és boszorkányok létezéséről.Amióta osztálytárs Lucyval,azóta piszkálta.
Legalább mostmár egy olyan helyre járhat iskolába,ahol már most vannak barátai.Ezekkel a gondolatokkal hajtotta álomra a fejét."Mostmár minden jó lesz",gondolta magába.Ám,akkor még nem tudta milyen veszélynek van kitéve.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az Utolsó Lélegzet [BEFEJEZETT]
Fantasi"-Nem teheted!-ordította Harry a lánynak. Hirtelen vette fel ezt a hangnemet, szinte semmi előzmény nélkül. -Muszáj.-suttogta Veronica elhaló hangon.-Így háború nélkül megmenekültök. -És veled mi lesz?Apáddal mi lesz?A barátaiddal mi lesz?-hadarta...